Hüseyin Kocaçam 18 Nisan Paylaş 18 Nisan İyi akşamlar toyota aurislerde kullanılan 6 ileri m/m vitesli otomatik şanzumanlar nasıldır? araba 2013 model Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Nisan Paylaş 18 Nisan Yarı otomatik olan mı bu.. Ali Darbaz'a göre çok iyi. Bence konforsuz, ama sorunsuz. Otomatikleştirilmiş manuel. 3 Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 18 Nisan Paylaş 18 Nisan Bizde var yıllardır kullanıyorum.rampalarda az sıkıntılı alışmak lazım...6 . vitese geçmesi için en az 120 km leri görmeniz lazım. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Nisan Paylaş 18 Nisan kullanıcı arabaya alışırsa sorun kalmaz, araba kullanıcıya yarım akılllı debriyajda alışmaz Yorum bağlantısı
Adem Kazıl 19 Nisan Paylaş 19 Nisan sıfır km başlayıp 17 yıl corolla 1.4 dizel mmt kullandım, ilk seriler 5 ileriydi bu süre boyunca toplam 4 veya 5 kez yolda bıraktı, ilk zamanlar alışması zor bi şanzıman nasıl otomatik diye yadırgıyorsun, mahalle aralarında dik rampalarda saçmalıyor rampa aşağı inerken 3. vitesde takılıp kalıyor, manuel vites atar gibi vites atıyor, o zamanlar otomatik diye bunu almıştık bunun teknolojisinden bi haber, diğer seçenek focus 1.6 tdci cvt idi kötünün iyisini almışız şansa artık allah bizi korumuş sizin bahsettiğiniz şanzıman yeni nesli aynı sıkıntılar varmıdır bilmiyorum 5 ileride bunları yaşadık, bu arabayı şirket için almıştık 17 yıl mecburiyetten bindik patron satmadı üvey evlat gibi olmuştu viteslerde vuruntu başlayında yadırgamıyorduk servis bakımında vuruntu başladığını söyleyip adaptasyon ile hallediyorduk bu şekilde 265 bin km kullandık. 1 Yorum bağlantısı
Deniz Kom 19 Nisan Paylaş 19 Nisan Konforsuz ama sorunsuz +1 Alışana kadar zıplaya zıplaya gidersiniz. Rampada doğru vites seçimi yapmaz, bazen tırlar ensenizde takılır. 120 km hız 5. vites ile girdiğiniz rampada dip gaz yapmazsanız 30 km hız ve 5. vitesle çıkış yapabilirsiniz. Sorunsuz olması kısmı ise; arızaya çok az meyil eder ve onarımı otomatiklere göre ucuzdur. Yorum bağlantısı
Murat Azalma 19 Nisan Paylaş 19 Nisan Otomatik değil aslında manuel şanzımandır. sizin yerinize robot vites atar. yarı otomatik grubunda tek kavramalı olanların en iyi hali ve en sorunsuz halidir. rampalarda manuel moda alarak kullanmak konfor artırır. aktüatör temizliği yada değişimi genelde karşılaşılan sorundur. ara ara servise gidip kalibrasyon yaptırmak iyi olur. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 20 Nisan Paylaş 20 Nisan Mehmet Ozyurek yazdı: Yarı otomatik olan mı bu.. Ali Darbaz'a göre çok iyi. Bence konforsuz, ama sorunsuz. Otomatikleştirilmiş manuel. Genişlet Egea dct şanzımanları ile kıyaslayınca "O kadarda para vermeye gerek yok buda iş görüyor diyorsun." Ama Tok konverterli psa eat6 ile kıyaslayınca, insan eat6 şanzımana az ucuz olsada alsak diyor. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 21 Nisan Paylaş 21 Nisan çok kolay tamir oluyordu hatırladığım kadarı ile. Yorum bağlantısı
Ali Ozan Yurtsever 22 Nisan Paylaş 22 Nisan Şu an o şanzımanı kullanıyorum Auris aracımda, yaklaşık 50 bin km oldu. öncelikle konforsuz ve sorunsuz yorumu doğru. vites geçişleri 1 den 2 ye geçişi özellikle hissediliyor. vites geçişi yavaş. özellikle rampalarda manuel moda almazsanız kararsız kalıyor. diyelim dik bir rampa kalkış yaptınız hızlandınız 2 ye atıyor. çekmiyor 1 e düşüyor vites geçişleri de yavaş olduğu için zorlanıyorsunuz haliyle. çözümü basit. manuel modda rampa inip çıkarken kullanırsanız sorun olmuyor. 80 binde bir şanzıman yağı değişimi önerir servis. tamiri parçası ucuz bir şanzımandır. 6 vitese düz yolda 110 dan sonra atar. baskı balata değişimi ister haliyle, şu an yaklaşık 20 bin falan olsa gerek baskı balata değişimi. kullanıma bağlı olarak 150 bin +,- 10 rahat gider kavraması. düşük model bir otomatik araç alınacaksa riski en az olan şanzımanlardan biri. tam otomatik olanlar cvt ler evet çok sorun çıkarmıyor ama çıkarsa da çok uğraştırıyor. bu şanzımanın tek eksisi konforu. ben alıştım 1,5 yıldır kullanıyorum. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 22 Nisan Paylaş 22 Nisan Ben Citroen Eat5 üzerinden örnek vermek isterim. Citroen servis verilerine göre norman manual şanzımanda baskı balata 80 bin km ortalama dayanıklılığa ulaşırken, eat5 şanzımanların debriyaj baskısı 130 bin km dayanmakta. böyle bir istatistikde var. Yorum bağlantısı
Ali Ozan Yurtsever 22 Nisan Paylaş 22 Nisan Ali Darbaz yazdı: Egea dct şanzımanları ile kıyaslayınca "O kadarda para vermeye gerek yok buda iş görüyor diyorsun." Ama Tok konverterli psa eat6 ile kıyaslayınca, insan eat6 şanzımana az ucuz olsada alsak diyor. Genişlet Bizim hanım auristen sonra babasının otomatik kugasını ilk kullandığında direk yorumu şu oldu, babamın arabası yağ gibi akıyor (teknik farklara hakim değildir bu arada ). niye dedi? dedim şanzımandan. 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 22 Nisan Paylaş 22 Nisan Ali Ozan Yurtsever yazdı: Bizim hanım auristen sonra babasının otomatik kugasını ilk kullandığında direk yorumu şu oldu, babamın arabası yağ gibi akıyor (teknik farklara hakim değildir bu arada ). niye dedi? dedim şanzımandan. Genişlet Deneyimli sürücü için yarı otomatik adama F1 keyfi veriyor ama 1 Yorum bağlantısı
Ali Ozan Yurtsever 22 Nisan Paylaş 22 Nisan Ali Darbaz yazdı: Deneyimli sürücü için yarı otomatik adama F1 keyfi veriyor ama Genişlet aynen Yorum bağlantısı
Ferhat Yavuz 22 Nisan Paylaş 22 Nisan Sakin kullanırken sıkıntı yok,şöyle basıpta önümdekini geçivereyim diye hafif gaza basınca vites küçültüp 4500 deviri görünce arabadakiler noluyor ne yaptın diye irkiliyordu.Test edebiliyorsanız test edin bu şanzımanlara namaz kıldıran şanzıman denir sürekli secdeye gider gibi hareket edersin biraz tempolu kullanayım dersen. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 22 Nisan Paylaş 22 Nisan (düzenlendi) Ferhat Yavuz yazdı: Sakin kullanırken sıkıntı yok,şöyle basıpta önümdekini geçivereyim diye hafif gaza basınca vites küçültüp 4500 deviri görünce arabadakiler noluyor ne yaptın diye irkiliyordu.Test edebiliyorsanız test edin bu şanzımanlara namaz kıldıran şanzıman denir sürekli secdeye gider gibi hareket edersin biraz tempolu kullanayım dersen. Genişlet Bende öne yığılma yok açıcası, ben hiç yaşamadım. Yüksek stroke olan ve dizeller ve 3 silindirli modeller öne yığılıyor olabilir. Üretim maliyeti yüksek valve tronik Bmw teknolojili vti motortlar öne yığılma yapmıyor. 22 Nisan tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts