İçeriğe Yönlendir

2023 - 208 1.2 PureTech GT | Hybrid modeli nasıldır?


Özkan Avcı

Recommended Posts

Özkan Avcı
(düzenlendi)

Merhabalar forumdaşlar,

 

Bir arkadaşım küçük bir araba bakıyor kendine. Uzun zamandır favorisinde başlıktaki araba var. İlan uzun süre durduğu için şüphe etmiş. Hybrid istediği içinde aklının köşesinde durmuş bu araba. Dedim dur, bizim forumdaşlara bir sorayım. Sana kesin bir yorum yaparlar. 
 

https://shbd.io/s/yAhSbMAU
 

ilanda ki araba da bu. Peugeot hakkında çok fazla bilgim yok. Sadece abimde 407 vardı. Çok çekmişti 😅

tarihinde Özkan Avcı tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Çakma hibrit. 
 

v kayış var

fren servosu var

klima elektrikli değil

alternatör var


sadece hibrit kelimesini açtım. Diğer kısımları bilemem. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

motoru araştır ve bir daha düşün derim...  abini unutma...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Yağ içinde çalışıp parçalanan bir triger kayışına sahip. Ben uzak dururum her türlü.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Süleyman Can

Tam 2023'de triger zincire döndü. Ama 23 diye satılan 22'ler de var. Şase kodunu isteyip sorgulatın. Hybrid kısmı o kadar hibritimsi değil. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Osman Ünal

Hybrit olanlar zincirli.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş

Bu arabanın elektriklisini bugün şarjda gördüm çok güzel duruyordu. Elektrikli 208 de bakılabilir 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Görkem Karakaş yazdı:

Bu arabanın elektriklisini bugün şarjda gördüm çok güzel duruyordu. Elektrikli 208 de bakılabilir 

bizde var, rahatça test ettiğimden biliyorum, klasik pejo ufak tefek montaj hatalarıda olsa evet, elektriklisi genel olarak güzel ve sakin sürünce sarfiyatı az, meşhur olmazsa olmazımız ısı pompasıda var, donanımı güzel...

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf
(düzenlendi)

Bunlarda triger yağ içinde çalıştığından 100 bine gelmeden patlama olayı yok muydu?

 

Edit: Yukarıda cevap verilmiş. Zincire dönülmüş. 

tarihinde Çağrı Alaf tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş
Görkem Karakaş yazdı:

Bu arabanın elektriklisini bugün şarjda gördüm çok güzel duruyordu. Elektrikli 208 de bakılabilir 

Elektrikli baksam e308 düşünürüm ciddi ciddi. Bana çok yakışıklı geliyor. Donanım zaten klasik fransız ne varsa koyuyorlar. Batarya biraz küçüktü (50kw) sanırım. 

Şehir içi sağa sola gitmeye biçilmiş kaftan. Fiyatları da uygundu 1300 civarıydı

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Özkan Avcı

Değerli yanıtlarınız için teşekkür ederim abilerim. 🙏🏻Yorumları direkt gösterdim. Vazgeçti direkt. 😂 Zaten şüpheliydi ilan için. Bakınmaya devam edecek yine.

 

Corsa ya da polo önerir misiniz bu arada, yeri gelmişken sorayım. Corsa da kronik sıkıntılar var diye biliyorum.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Özkan Avcı yazdı:

. İlan uzun süre durduğu için

renginden dir , alışık değiliz böyle şeylere

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Görkem Karakaş yazdı:

Elektrikli baksam e308 düşünürüm ciddi ciddi. Bana çok yakışıklı geliyor. Donanım zaten klasik fransız ne varsa koyuyorlar. Batarya biraz küçüktü (50kw) sanırım. 

Şehir içi sağa sola gitmeye biçilmiş kaftan. Fiyatları da uygundu 1300 civarıydı

niyetlenirsen diye ekleme yapayım, sende Clio da var hem, E 208 ile bendeki Clio nun farkları ne dersen; 208 daha fazla tekerlek yuvarlanma ve asfalt sesi alıyor, otoyolda hızlandıkça fark açılıyorki bendeki lastikler 4 yaşında, 120-130 lara kadar motor seside nerdeyse hiç yok gibi zaten lastik sesi perdeliyor bu açıdan elektrikli gibi diyebiliriz, e208de lastik sesinden daha fazla gürültü var hatta, Clio nun bagaj daha büyük, iç hacim aynı sayılır, performans dersen 0-100 de 1 sn. ye yakın daha hızlıyım, devamı zaten yok geride kalır 208, pil sebebli 200kg daha ağır ve 136 hp olduğundan geri kalıyor, 6 hp fark yetmiyor, onun dışında en sinir olduğum yer direksiyonun ekranı perdelemesi, tavanda siyah bana klostrofobik geliyor,  genel anlamda ise e 208 güzel, donanım vs de güzel, herşey var sayılır, evde şarj imkanında varsa cillop gibi araba,  ha hızlı vs dedim ama aslında önemsiz şeyler, habire basmıyoruz, elektriklinin olayı basmakta değil, bende basmıyorum zaten, hem nereye basıyorsun zaten, bu benzin fiyatları ve cezalarla, sadece bilgin olsun diye yazdım bunları...

sonuç olarak ben E208 i sevdim diyebilirim, beni rahatsız eden 2 noktası var, direksiyon ekranı perdelemesi ve bana fazla gelen lastik yuvarlanma sesi, bunlarda gözardı edilecek şeyler zaten, başka derdi yoktipi falan güzel ve şehir içinde (İzmir) sakin süresen harbiden 10 kw ile hatta trafik yoğun değilse 9kw ile geziyor alet, bu açıdan süper...

Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş
Ali Cihangiroğlu yazdı:

niyetlenirsen diye ekleme yapayım, sende Clio da var hem, E 208 ile bendeki Clio nun farkları ne dersen; 208 daha fazla tekerlek yuvarlanma ve asfalt sesi alıyor, otoyolda hızlandıkça fark açılıyorki bendeki lastikler 4 yaşında, 120-130 lara kadar motor seside nerdeyse hiç yok gibi zaten lastik sesi perdeliyor bu açıdan elektrikli gibi diyebiliriz, e208de lastik sesinden daha fazla gürültü var hatta, Clio nun bagaj daha büyük, iç hacim aynı sayılır, performans dersen 0-100 de 1 sn. ye yakın daha hızlıyım, devamı zaten yok geride kalır 208, pil sebebli 200kg daha ağır ve 136 hp olduğundan geri kalıyor, 6 hp fark yetmiyor, onun dışında en sinir olduğum yer direksiyonun ekranı perdelemesi, tavanda siyah bana klostrofobik geliyor,  genel anlamda ise e 208 güzel, donanım vs de güzel, herşey var sayılır, evde şarj imkanında varsa cillop gibi araba,  ha hızlı vs dedim ama aslında önemsiz şeyler, habire basmıyoruz, elektriklinin olayı basmakta değil, bende basmıyorum zaten, hem nereye basıyorsun zaten, bu benzin fiyatları ve cezalarla, sadece bilgin olsun diye yazdım bunları...

sonuç olarak ben E208 i sevdim diyebilirim, beni rahatsız eden 2 noktası var, direksiyon ekranı perdelemesi ve bana fazla gelen lastik yuvarlanma sesi, bunlarda gözardı edilecek şeyler zaten, başka derdi yoktipi falan güzel ve şehir içinde (İzmir) sakin süresen harbiden 10 kw ile hatta trafik yoğun değilse 9kw ile geziyor alet, bu açıdan süper...

Ben 208 değil abi 308 demiştim. 308in yalıtımı daha başarılıdır. Ama direksiyon muhabbeti tüm pejo serilerinde aynı sanırım. Ev müstakil ve müsait. Focus duruyor bu yaz değiştirelim diyoruz 20 yaşına geldi. Kondisyon 10 numara ama gözüm gibi baktıkça eksikleri gözüme çarpıyor her gün masraf etsem ederim. İkinci araç olarak elektrikli olabilir gibi geliyor.  Clio + elektrikli C ne kadar mantıklı olur bilmiyorum ama ilerde clioyu benzinli d segment bi şeylerle değişirsek kombin tamamlanmış oluyor.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Görkem Karakaş yazdı:

 

208 i düşünürsen dediydim zaten canım, bende değişirsem aynı segmentte kalırım, gerek yok benim için, hatta daha iyi, park derdi malum, hele yazın adım atacak yer kalmıyor buralarda, arabayı bırak skutır lazım bana :)

Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş
Ali Cihangiroğlu yazdı:

208 i düşünürsen dediydim zaten canım, bende değişirsem aynı segmentte kalırım, gerek yok benim için, hatta daha iyi, park derdi malum, hele yazın adım atacak yer kalmıyor buralarda, arabayı bırak skutır lazım bana :)

50 cc her eve şart 😅

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Görkem Karakaş yazdı:

50 cc her eve şart 😅

80cc çaktırma ;)

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Cihangiroğlu yazdı:

80cc çaktırma ;)

TK03 ler 125mi?

ürün yerleştireyim dedim

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Çağlar Bayur yazdı:

TK03 ler 125mi?

ürün yerleştireyim dedim

yok zimzonlar...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...