Mertol Kip Perşembe 19:56 Yazar Paylaş Perşembe 19:56 Seri üretime geçilmemiş teknolojiler için bugünden kafa yormak gereksiz bence. Hidrojen de bunlardan birisi. 2015 ten bu yana üretiliyor. Bir araba 10 senede tutmadıysa tutmamış demektir. Mirai zaten hayal kırıklığı oldu. Katı hal batarya da öyle bence. Ortada mal yok daha. Zamanından önce yapılan gelişmeler tutmaz. Aynı Honda nın 2007 Civiclerdeki hybrid ler gibi. Ya da Renault elektriki Fluence ler gibi. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Cuma 07:52 Paylaş Cuma 07:52 Mertol Kip yazdı: Bugün biri söylüyordu daha ne fabrikanın yeri belli ne arsası alındı diye. Mertol Kip yazdı: Seri üretime geçilmemiş teknolojiler için bugünden kafa yormak gereksiz bence. Hidrojen de bunlardan birisi. 2015 ten bu yana üretiliyor. Bir araba 10 senede tutmadıysa tutmamış demektir. Mirai zaten hayal kırıklığı oldu. Katı hal batarya da öyle bence. Ortada mal yok daha. Zamanından önce yapılan gelişmeler tutmaz. Aynı Honda nın 2007 Civiclerdeki hybrid ler gibi. Ya da Renault elektriki Fluence ler gibi. haha. Toyota 96’da hibrit yaptı. Zamanında da böyle demişlerdi. 30 milyon satıldı. bmw, psa, hyundai, honda toyota. Hepsi yavaş yavaş yapıyor. Lpg gibi bir şey değil bu. Gelecek 500 yılın teknolojisi Yorum bağlantısı
Mertol Kip Cuma 08:06 Yazar Paylaş Cuma 08:06 Tansu Kalafatoğlu yazdı: haha. Toyota 96’da hibrit yaptı. Zamanında da böyle demişlerdi. 30 milyon satıldı. bmw, psa, hyundai, honda toyota. Hepsi yavaş yavaş yapıyor. Lpg gibi bir şey değil bu. Gelecek 500 yılın teknolojisi Hybrid geçiş teknolojisi olur ancak. Geleneksel petrol yakıtlarından kurtulmayı beceremiyorsak arada bir geçiş ürünü gerekiyordu, görevini yerine getiriyor. Yakıtın ne olduğu bence çok önemli değil. Sonuçta hidrojen yakıtlı araba da elektrikli. Demek ki bu işin başı sonu EV den geçecek. BEV mi olacak yoksa FEV mi olacak onu zaman gösterir. Depolama tarafında gelişme olursa BEV devam eder, Yakıt hücreleri gelişirse FEV öne geçer. "Bence" avrupada arabalar artık şehiriçi kullanımları ile kısıtlanacak, ağır taşımacılıkta da hidrojen hücreleri gibi şeyler kullanılacak. Petrole bir alternatif gerek. Bitmesi ya da havayı kirletmesi değil konu olan. Avrupalılar para vermek istemiyor. LPG nereden denkleme girdi bilmiyorum ama LPG hem elektriğe hem de benzinli motora göre çok daha yeni bir seçenek. O da görevini tamamlamak üzere. İstasyonlar artmadan hiçbir alternatif yakıt anlamlı değil. Eğer TOGG ve arkasındaki siyasi duruş olmamış olsaydı Türkiye'de elektrik şarj istasyonları böyle hızlı yaygınlaşmaz, elektrikliler Türkiye'ye belki hiç ithal bile edilmezdi. Tansu Kalafatoğlu yazdı: Sence mayısta bu fabrika üretime geçer mi? Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Cuma 08:12 Paylaş Cuma 08:12 Mertol Kip yazdı: Hybrid geçiş teknolojisi olur ancak. Geleneksel petrol yakıtlarından kurtulmayı beceremiyorsak arada bir geçiş ürünü gerekiyordu, görevini yerine getiriyor. Yakıtın ne olduğu bence çok önemli değil. Sonuçta hidrojen yakıtlı araba da elektrikli. Demek ki bu işin başı sonu EV den geçecek. BEV mi olacak yoksa FEV mi olacak onu zaman gösterir. Depolama tarafında gelişme olursa BEV devam eder, Yakıt hücreleri gelişirse FEV öne geçer. "Bence" avrupada arabalar artık şehiriçi kullanımları ile kısıtlanacak, ağır taşımacılıkta da hidrojen hücreleri gibi şeyler kullanılacak. Petrole bir alternatif gerek. Bitmesi ya da havayı kirletmesi değil konu olan. Avrupalılar para vermek istemiyor. LPG nereden denkleme girdi bilmiyorum ama LPG hem elektriğe hem de benzinli motora göre çok daha yeni bir seçenek. O da görevini tamamlamak üzere. İstasyonlar artmadan hiçbir alternatif yakıt anlamlı değil. Eğer TOGG ve arkasındaki siyasi duruş olmamış olsaydı Türkiye'de elektrik şarj istasyonları böyle hızlı yaygınlaşmaz, elektrikliler Türkiye'ye belki hiç ithal bile edilmezdi. Sence mayısta bu fabrika üretime geçer mi? temmuz’da geçsin. Ya da geçmesin banane. Babamın malı mı işte 1996’da da hibrite çok gülmüşlerdi. Hatta bi 20 sene gülmeye de devam ettiler. Hatta şimdi de gülenler var. hidojen için “10 senede tutmayan tutmaz” lafına örnek lpg’yi verdim. Mazot da diyebiliriz. Ya da yapay benzin de diyebiliriz. Yani hidrojende enerji depolamak ile diğer alternatifler aynı kıstas değil. Mecbur tutmak zorunda. Petrol bitince Bataryalarla uçak uçmaz. Gemiler günlerce yüzmez. Katı hal bataryalarında bile böyle bir kapasite yok. Öngörülmüyor da Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek Cuma 10:06 Paylaş Cuma 10:06 Selim Bilgin yazdı: Toyota deyince benim aklıma halen şu geliyor ya. Bu kasayı her gördüğümde direk aklıma Murat Atagenç gelir. 1 Yorum bağlantısı
Ali Gülmez Cuma 11:03 Paylaş Cuma 11:03 valla dolu bataryanın toyota videosunda şöyle bir ibare var dünyanın en çok araç satan firması olmasına rağmen 225 milyon dolar/euro borcu olan firma dedi bana ilginç geldi nedense Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı Cuma 11:12 Paylaş Cuma 11:12 Erdem Dertsiz yazdı: https://www.chip.com.tr/haber/cinli-bir-sirket-sarj-etmeden-50-yil-calisan-nukleer-piller-gelistirdigini-iddia-ediyor_161261.html bu piller arabalara ne zaman gelir acaba Gümrükte takılmazsa haftaya geliyor. Temu'da satıyorlar. 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Cuma 13:50 Paylaş Cuma 13:50 Ali Gülmez yazdı: valla dolu bataryanın toyota videosunda şöyle bir ibare var dünyanın en çok araç satan firması olmasına rağmen 225 milyon dolar/euro borcu olan firma dedi bana ilginç geldi nedense veri doğru mu yanlış mı bilemem, çok satan çok kazanır geçerli olmaz he rzaman, nusret 1 tabak köfte satar tükkan kirasını bile ödeyebilir yerine göre mesela Yorum bağlantısı
Selim Bilgin Cuma 14:20 Paylaş Cuma 14:20 Kârlılık rekoru Ferrari’de, araç başına. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Cuma 15:16 Paylaş Cuma 15:16 Selim Bilgin yazdı: Kârlılık rekoru Ferrari’de, araç başına. konumuz araba Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Cuma 15:48 Paylaş Cuma 15:48 Ali Gülmez yazdı: valla dolu bataryanın toyota videosunda şöyle bir ibare var dünyanın en çok araç satan firması olmasına rağmen 225 milyon dolar/euro borcu olan firma dedi bana ilginç geldi nedense sallamışlar. Öyle değerlendireceksek Amerika en borçlu ülke. şirketin yatırımları, kredileri, alacakları, kasası, gelecek ödemeleri, hisse değeri, malı mülkü bunların hepsini değerlendirmeden borç çıkarılmaz. Ki o rakamı nereden uydurdu o da meçhul. O adamlar reyting için video yapıyor. İzlemiyorum 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts