Mehmet Göktürk 21 Mart Paylaş 21 Mart Metin Uzunoğlu yazdı: Atto önden şık, seal arkadan şık kesip birleştirmek lazım. seal da bana önde cayenne gibi geliyor arkası orantısız geniş. overhang de aşırı fazla. arka kısmı orantısız fazla. Yorum bağlantısı
Mertol Kip Salı 06:30 Yazar Paylaş Salı 06:30 192km nin ortalaması 12.3 kwh/100km. Evden şarj edersek 100 km de 25 lira/100km, dışarıdan DC ile 105 lira/100km, hızlı şarǰ ile 120 lira/100km E5'ten istanbul- izmit, git-gel. Klima kapalı, koltuk ısıtma açık, hız sınırlamalarına uyarak. 5 Yorum bağlantısı
Fatih Keskin Salı 06:52 Paylaş Salı 06:52 Kör nokta uyarısı olsa ben de alırdım bunlardan opel severiz 1 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç Salı 07:12 Paylaş Salı 07:12 Mertol Kip yazdı: istanbul- izmit, git-gel. 1 Yorum bağlantısı
Bahadır Taşpolat Salı 08:10 Paylaş Salı 08:10 Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız güle güle kullanın 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip Salı 09:09 Yazar Paylaş Salı 09:09 Fatih Keskin yazdı: Kör nokta uyarısı olsa ben de alırdım bunlardan opel severiz Opelve stellantisin diger markalarinda (peugeot citroen falan filan işte) kör nokta uyari sisteminde park.sensörleri kullaniliyor. Park sensorlerinin tepki hizi ve gecikmesi cok fazla. O nedenle bi halta yaramaz. Benim bir onceki kasa grandland te vardi, aynada lamba yandiginda araba yanimda oluyordu. Cok tirt bir sistem. Fordtaki tepesinden atlar. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin Salı 09:49 Paylaş Salı 09:49 Mertol Kip yazdı: 192km nin ortalaması 12.3 kwh/100km. Evden şarj edersek 100 km de 25 lira/100km, dışarıdan DC ile 105 lira/100km, hızlı şarǰ ile 120 lira/100km E5'ten istanbul- izmit, git-gel. Klima kapalı, koltuk ısıtma açık, hız sınırlamalarına uyarak. Çok iyi ortalama. Ben de ilk defa biraz mesafeli orta trafikte yol yaptım geçen. TEM'den gittim, arada basınca 17 gibi oldu, dönüşte E5'ten 11,2 ile geldim. Aldığımdan beri toplam ortalamam 14 galiba, kar kış da var bunun içinde. Akıllı kullanmak bayağı fark ettiriyor bence, biz zaten içten yanmalıyı da böyle kullandığımız için ben zorlanmadım. Regen'i de retarder gibi kullanıyorum. Bir de motor sesi, vites, devir vs. olmayınca basası da gelmiyor insanın. Otoyolda sabit 130-140 giderken de biraz az yaksa süper olacak. 2 Yorum bağlantısı
Mertol Kip Salı 10:07 Yazar Paylaş Salı 10:07 Tuketimi daha da dusurmak icin kiytirik bir vites kutusu koysalar olurmus aslinda. Zaten tork yuksek, atiyorum sehirici, sehirlerarasi ve otoban diye uc ayri oranli vites kutusu iş görürmüş. 50 yi gecince ikiye atsin, 90 i gecince üçe atsin gibi. Sonucta elektrikli motor, torku da kapatabilir istediginde, debriyaja da gerek olmaz. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin Salı 10:09 Paylaş Salı 10:09 Mertol Kip yazdı: Tuketimi daha da dusurmak icin kiytirik bir vites kutusu koysalar olurmus aslinda. Zaten tork yuksek, atiyorum sehirici, sehirlerarasi ve otoban diye uc ayri oranli vites kutusu iş görürmüş. 50 yi gecince ikiye atsin, 90 i gecince üçe atsin gibi. Sonucta elektrikli motor, torku da kapatabilir istediginde, debriyaja da gerek olmaz. Yeni CLA öyle galiba. Menzili bayağı iddialı onun için. 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip Salı 10:10 Yazar Paylaş Salı 10:10 Regen i ben de retarder gibi kullaniyorum ama gaz pedalindan. Dugme olayi cok pratik degil ya da ben alisamadim. Onu otobuslerdeki gibi sinyal kolu benzeri yapsalarmis olurmus sanki. Selim Bilgin yazdı: Yeni CLA öyle galiba. Menzili bayağı iddialı onun için. Mercedes bakim masrafinda adamin cigerini söker. G yi servise bakima sokup 2000 euro alti hic cikamadim :/ 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin Salı 10:14 Paylaş Salı 10:14 Mertol Kip yazdı: Regen i ben de retarder gibi kullaniyorum ama gaz pedalindan. Dugme olayi cok pratik degil ya da ben alisamadim. Onu otobuslerdeki gibi sinyal kolu benzeri yapsalarmis olurmus sanki. Düğme bizde de yok zaten, ayar hiç yok SR'da. Ayar 3rd party tool ile geliyor, stalk işini ben de düşündüm ama vites kolu var bizde orada. Juniper alırsam S3XY Stalk'un sağ tarafını takıp programlamayı düşünüyorum regen için. Mevcutta da knob alıp onu kullanacağım. Sürekli kullanılmaz da uzun yolda iyi olur bence, bir de oyuncak neticede. https://enhauto.com/stalks https://enhauto.com/knob 2 Yorum bağlantısı
Mertol Kip Salı 11:28 Yazar Paylaş Salı 11:28 Selim Bilgin yazdı: Düğme bizde de yok zaten, ayar hiç yok SR'da. Pis fakirler. Sat sen o arabayı Opel al. Bizimkinde düğme var da shift paddle düğmelerini uyarlamışlar. Sağdaki düşürüp soldaki arttırıyor. Alışmak lazım. 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip Salı 12:26 Yazar Paylaş Salı 12:26 Tamer Topaç yazdı: Satıp satıp bundan alcam . Her şeyi var. Valla bu çok şekilli falan güzelde ben yüksek arabaya çok alıştım bunun altını sürtmeden zor biraz. Benim Bodrumdaki evin girişi falan biraz hoplamalı zıplamalı. Ufak araba ile zor oluyor. En son Volvo V40 ile son kez deneyip vazgeçtim. Bir ara ikinci araba olarak alıp Bodruma bıraksam, artık uçakla mı gitsem gelsem derken bu ve Astra radarımdaydı. Bunu elememin sebebi gözünü yoldan ayırınca falan artistlik yapıp yola bak yoksa döverim falan demesiydi. O kadar teknoloji fazla bana. 5N değil tabi düz ioniq5 den bahsediyorum. 1 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç Salı 13:44 Paylaş Salı 13:44 Mertol Kip yazdı: Valla bu çok şekilli falan güzelde ben yüksek arabaya çok alıştım bunun altını sürtmeden zor biraz. Benim Bodrumdaki evin girişi falan biraz hoplamalı zıplamalı. Ufak araba ile zor oluyor. En son Volvo V40 ile son kez deneyip vazgeçtim. Bir ara ikinci araba olarak alıp Bodruma bıraksam, artık uçakla mı gitsem gelsem derken bu ve Astra radarımdaydı. Bunu elememin sebebi gözünü yoldan ayırınca falan artistlik yapıp yola bak yoksa döverim falan demesiydi. O kadar teknoloji fazla bana. 5N değil tabi düz ioniq5 den bahsediyorum. O zaman İoniq9 Yorum bağlantısı
Mertol Kip Salı 13:56 Yazar Paylaş Salı 13:56 Tamer Topaç yazdı: O zaman İoniq9 Olmayan arabayı mı satacan. Kaldı ki bu kesin üst vergi dilimlerinin tepesinde falandır, o kadar para veripte Hyundaki Kia za zu koreli ya da çinli alırsam dövün beni Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray Salı 14:18 Paylaş Salı 14:18 Mertol Kip yazdı: Regen i ben de retarder gibi kullaniyorum ama gaz pedalindan. Dugme olayi cok pratik degil ya da ben alisamadim. Onu otobuslerdeki gibi sinyal kolu benzeri yapsalarmis olurmus sanki. Mercedes bakim masrafinda adamin cigerini söker. G yi servise bakima sokup 2000 euro alti hic cikamadim :/ EQC nin periyodik bakımı yanlış hatırlamıyrosam 8700 tl civarı tuttu. zaten ne var ki, filtreler, batarya soğutma suyu vs. Yorum bağlantısı
Mertol Kip Salı 14:29 Yazar Paylaş Salı 14:29 Doğan Arşiray yazdı: EQC nin periyodik bakımı yanlış hatırlamıyrosam 8700 tl civarı tuttu. zaten ne var ki, filtreler, batarya soğutma suyu vs. Biraz çoğalsın ona da yerleştirirler. Yorum bağlantısı
Mertol Kip Salı 14:30 Yazar Paylaş Salı 14:30 Elektriklide zaten bakım ücretleri makul. Bendeki G diesel. Ara bakımlar neyse de ana bakımlarda acıtıyor. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin Salı 16:03 Paylaş Salı 16:03 Mertol Kip yazdı: Pis fakirler. Sat sen o arabayı Opel al. Bizimkinde düğme var da shift paddle düğmelerini uyarlamışlar. Sağdaki düşürüp soldaki arttırıyor. Alışmak lazım. Opel'e paramız yetmedi. Paddle shift mantıklı geliyor bana. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk Salı 18:42 Paylaş Salı 18:42 Mertol Kip yazdı: Elektriklide zaten bakım ücretleri makul. Bendeki G diesel. Ara bakımlar neyse de ana bakımlarda acıtıyor. Bakım?? Yorum bağlantısı
Recommended Posts