İçeriğe Yönlendir

'25 Grandland GSe


Mertol Kip

Recommended Posts

Mehmet Göktürk
Fatih Keskin yazdı:

biz de king in orada davık dürüm kemirelim

Çok iyiydi

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Emrah Korkmazz
Mertol Kip yazdı:

Bu arada sanırım bu lastik yüzeyleri arabanın ağırlığına çok uygun değil. Tüketim avantajı sağlıyordur elbet ama frene basınca normal zamandan çok erken ABS yumuşak yumuşak kendini hissettiriyor. Daha çok erken bunu konuşmak için ama değiştirirken 245 ya da 255 yanağa geçebilirim. 

 

 

Technik, die begeistert

 

 

 

Aynı sorunu 5008'de yaşıyorum.Kocaman arabaya 205/55/19 diye saçma bir ebat koymuşlar emisyon vs. muhabbetine.Arabayı alalı 5 ay oldu, birkaç kez çok anormal olmayan frenlemede ABS devreye girdi.5,5 yıl boyunca Mk4 Mondeo kullandım,ABS devreye girdiğini nadir hatırlarım.Forumlarda aynı dertten muzdarip birkaç kişi ebat değiştirerek sorunu çözmüş,sadece 1,5 santim dışarıda duruyormuş lastikler.Ben de lastikler eskiyince muhtemelen aynısını yapıcam.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mertol Kip

Benim bir önceki Grandlandte de sizinkiyle aynı ebattı. Komik adam bu PSA mühendisleri. 

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
Mertol Kip yazdı:

Benim bir önceki Grandlandte de sizinkiyle aynı ebattı. Komik adam bu PSA mühendisleri. 

Emisyon düşürme baskısı vardır büyük ihtimalle. 

Yorum bağlantısı
Mertol Kip
(düzenlendi)
Evren Erakçora yazdı:

Emisyon düşürme baskısı vardır büyük ihtimalle. 

 

Yemişim emisyonlarını 205/55/19 lastik vardı eski grandlandte. 1500 küsur kg arabada o yüzey alanı yetmiyor işte. Aynı şu anki 235 lastiğin 2250 kg arabaya yetmediği gibi. 

tarihinde Mertol Kip tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Koca arabaya 205 lastik mi olur.. At arabası tekeri mi bu.. Ağırlık var, hız var. yollar bozuk.. 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Emrah Korkmazz yazdı:

Aynı sorunu 5008'de yaşıyorum.Kocaman arabaya 205/55/19 diye saçma bir ebat koymuşlar emisyon vs. muhabbetine.Arabayı alalı 5 ay oldu, birkaç kez çok anormal olmayan frenlemede ABS devreye girdi.5,5 yıl boyunca Mk4 Mondeo kullandım,ABS devreye girdiğini nadir hatırlarım.Forumlarda aynı dertten muzdarip birkaç kişi ebat değiştirerek sorunu çözmüş,sadece 1,5 santim dışarıda duruyormuş lastikler.Ben de lastikler eskiyince muhtemelen aynısını yapıcam.

geniş taban harika olacaktır.

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Fatih Keskin yazdı:

biz de king in orada davık dürüm kemirelim

Yüzüne dizine dursun. Kırmızı etki ulta menüyü trk nefeste bitir, peşine iki supaneke aman supangile bi tane puding ve davık yedik de. İyi ki Göktürk hoca vardı da şahidim olur

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Mertol Kip
Servet Aydın yazdı:

Yüzüne dizine dursun. Kırmızı etki ulta menüyü trk nefeste bitir, peşine iki supaneke aman supangile bi tane puding ve davık yedik de. İyi ki Göktürk hoca vardı da şahidim olur

yediğin içtiğin senin olsun bana bataryadan bahset.

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

4.5v yassı pil satışımız başladı

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Servet Aydın yazdı:

4.5v yassı pil satışımız başladı

pisiklette kısa/uzun far yapmıştım, 4.5 V pili kadroya bantalyıp, sonra arkaya park stop sinyal almıştım... sonra gölete uçtum

Fatih Keskin yazdı:

biz de king in orada davık dürüm kemirelim

zurna?

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Fren lambası yanıyormu diye aynaya bakmak yerine arkaya bakmış olmak

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Emrah Korkmazz
Mertol Kip yazdı:

Benim bir önceki Grandlandte de sizinkiyle aynı ebattı. Komik adam bu PSA mühendisleri. 

Kesinlikle komikler.

Mehmet Ozyurek yazdı:

Koca arabaya 205 lastik mi olur.. At arabası tekeri mi bu.. Ağırlık var, hız var. yollar bozuk.. 

 

Sorma abi ya bir de kapı etiketinde tek ebat var.Şimdi bu konuyu açtığımda bazı arkadaşlar ebat değişikliği yaparsam şayet herhangi bir kaza durumunda sigorta şirketinin hasarı karşılamayacağı gibi şeyler duyuyorum abi,bu ne kadar doğru? Zira bu araba bu ebat lastikle daha fazla riske sahip bence.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Emrah Korkmazz
Doğan Arşiray yazdı:

geniş taban harika olacaktır.

Bence de daha güzel olacak ama 225 mi 235 mi yapmalı acaba?

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Emrah Korkmazz yazdı:

Kesinlikle komikler.

Sorma abi ya bir de kapı etiketinde tek ebat var.Şimdi bu konuyu açtığımda bazı arkadaşlar ebat değişikliği yaparsam şayet herhangi bir kaza durumunda sigorta şirketinin hasarı karşılamayacağı gibi şeyler duyuyorum abi,bu ne kadar doğru? Zira bu araba bu ebat lastikle daha fazla riske sahip bence.

 

Şu an lastiğe falan bakan yok.. 

Ancak teknik olarak uygunsuz lastik, aşınmış lastik vb sebeple dosya red etmek mümkün.. 

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mertol Kip
Emrah Korkmazz yazdı:

Bence de daha güzel olacak ama 225 mi 235 mi yapmalı acaba?

225 te %10 oynayacak. Fazlası cebe zarar. 

Emrah Korkmazz yazdı:

Sorma abi ya bir de kapı etiketinde tek ebat var.Şimdi bu konuyu açtığımda bazı arkadaşlar ebat değişikliği yaparsam şayet herhangi bir kaza durumunda sigorta şirketinin hasarı karşılamayacağı gibi şeyler duyuyorum abi,bu ne kadar doğru? Zira bu araba bu ebat lastikle daha fazla riske sahip bence.

 

sigortayı bilmemde fenni muayenede sorun çıkabilir.

Yorum bağlantısı
Emrah Korkmazz
Mertol Kip yazdı:

225 te %10 oynayacak. Fazlası cebe zarar. 

 

sigortayı bilmemde fenni muayenede sorun çıkabilir.

Muayenede pek sorun yaşanmıyor deniliyor.Peki abi 205 yerine 225 taban tutunma problemini kaldırmak için yeterli olacak mıdır?

Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Şu an lastiğe falan bakan yok.. 

Ancak teknik olarak uygunsuz lastik, aşınmış lastik vb sebeple dosya red etmek mümkün.. 

 

Anladım abi,aslında aynı arabada 235 ebat opsiyon olarak var ama bizim arabanın etiketinde sadece şu saçma ebat yazıyor.

Yorum bağlantısı
Mertol Kip
Fatih Uzun yazdı:

Geçmiş arabalarına bakınca,porsche yi atırlıyorum,otoparkın bir köşesinde yatıyordu motoru balkon da demiştin,fiberden çamurluk dodiklerine uğraşıyordun

Motoru karıştırmışsın o Honda CBX750 nin motoruydu. Çamurlukta da yaklaştın ama dodik değil komple karbonfiber den ön çamurluklarını dökmüştüm. :)

Emrah Korkmazz yazdı:

Muayenede pek sorun yaşanmıyor deniliyor.Peki abi 205 yerine 225 taban tutunma problemini kaldırmak için yeterli olacak mıdır?

Anladım abi,aslında aynı arabada 235 ebat opsiyon olarak var ama bizim arabanın etiketinde sadece şu saçma ebat yazıyor.

Fazlasına meyletme bence. Olduğu kadar. Yuvarlanma çapı değişmeyecek şekilde yaparsan illa etkisi olur ama harikalar yaratmasını da bekleme tabi. 

 

Etiket önemli değil arabanın tip onay belgesine bakmak lazım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Emrah Korkmazz
Mertol Kip yazdı:

Motoru karıştırmışsın o Honda CBX750 nin motoruydu. Çamurlukta da yaklaştın ama dodik değil komple karbonfiber den ön çamurluklarını dökmüştüm. :)

Fazlasına meyletme bence. Olduğu kadar. Yuvarlanma çapı değişmeyecek şekilde yaparsan illa etkisi olur ama harikalar yaratmasını da bekleme tabi. 

 

Etiket önemli değil arabanın tip onay belgesine bakmak lazım.

Çok fazla beklentim yok abi,ABS saçma sapan devreye girmesin yeterli,insanda gereksiz bir tedirginlik oluşturuyor o pedal tepkisi😁

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mertol Kip
Emrah Korkmazz yazdı:

Çok fazla beklentim yok abi,ABS saçma sapan devreye girmesin yeterli,insanda gereksiz bir tedirginlik oluşturuyor o pedal tepkisi😁

Valla ben durabilmesine odaklıyım. ABS devreye giriyorsa araba kayıyor demektir sonuçta. Elbette fren mesafesini ABS kısaltır ama kaymamasını tercih ederim. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fatih Uzun
Mertol Kip yazdı:

Motoru karıştırmışsın o Honda CBX750 nin motoruydu. Çamurlukta da yaklaştın ama dodik değil komple karbonfiber den ön çamurluklarını dökmüştüm. :)

 

Polis motoru değilmiydi,15 seneden fazla olmuştur iyi bile hatırlamışım:)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mertol Kip
Fatih Uzun yazdı:

Polis motoru değilmiydi,15 seneden fazla olmuştur iyi bile hatırlamışım:)

 

Evet polis ihalesinden almıştım. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...