Metin Akbal Dün saat 19:15 Paylaş Dün saat 19:15 İnan Çınar yazdı: Senin aldığın model yılında sorun yok da o yüzden 😀 En azından Adblue arizasindan ucuza halledilir 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu Dün saat 19:34 Paylaş Dün saat 19:34 (düzenlendi) İnan Çınar yazdı: Sahibi ile görüştüm. İlk sahibi kendisi. 76 bin km. de araç ve hiç adblue arızası vermemiş. Bundan sonra vermeyeceğinin garantisi yok tabi. Opel ile ilgili de aynı sorunlar mevcut. Bir Toros alıp geçelim bari. Yok adblue, yok dsg ,yok puretech motor, yok yağ eksilten 1.4 fire motor, yok çift kavrama, yok tork konvektörü ... Gül gibi c Max ı sattık halt ettik en korktuğum konulardan biri alacağım arabayı kararlaştırmadan elimdekini satmaktır. Mondeo Mk4 sattım, Mk5 i almam 3 ayı buldu az kalsın alamayacaktım. Dün saat 19:35 tarihinde Metin Uzunoğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Sühan Bozdağ Dün saat 19:38 Paylaş Dün saat 19:38 Emrah Korkmazz yazdı: motorun 1.5 dizel olduğunu düşünerek soruyorum.Arac kaç binde ve şu meşhur zincir sorununu yaşadınız mı? Yeni bir 5008 kullanıcısı olarak merak ediyorum. 1.5 dizel evet. Araç şu anda 85 binde, zincir sorunu henüz yaşamadık 2 Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi 15 saat önce Paylaş 15 saat önce Özellikler 1.6 dizellerde adblue arızası daha çoktu iptal edilip sorun çözülüyor. Ayrıca gönüllü geri çağırma adı altında Peugeot 1.6 dizellerde ücretsiz triyer değişimi yapıyor. 8 yaş ve 120 bin km sınırı var ama. 1.5 dizellerde adblue çok sorunlu değil tabi kitabına uygun davranırsanız. Denildiği gibi kapalı bidon şeklinde bilindik 5 10 litrelik şekilde alır deponuzu doldurursanız kolay kolay sorun yaşanmıyor.Ayrıca sürekli ş.içi sürüşler yapılıyor ise en azından ayda bir kez rejenerasyon için 20 km civarı mtor sıcakken 3000 devir ile sabit hızda gidip partiküllerin temizlenmesini sağlamanız gerekiyor. Zincir meselesi evet bazılarında 7 mm lik zincir kullanıldığı için 8 mm e döndürülmüş ama bununla ilgili olarakta geri çağırma işlemi uygulandı diye biliyorum eğer şaseden geri çağırma sorgusunu yaparsanız aracınız o kapsama giriyor ise müdahalesini ücretsiz yaptırabilirsiniz. Sonuç olarak bu adblue mercedes ten tut tüm markalarda sorun.Benzer şikayetler bir çok markada var.Malesef gülü seven dikenine katlanır misali O yüzden Allah çözümsüz dert vermesin diyip alıp bineceğiz yapacak bir şey yok. 2 Yorum bağlantısı
Emrah Korkmazz 14 saat önce Paylaş 14 saat önce Sühan Bozdağ yazdı: 1.5 dizel evet. Araç şu anda 85 binde, zincir sorunu henüz yaşamadık Çok teşekkürler bilgilendirme için.Benim aracımda 105binde, anormal bir ses falan yok ama bu ara çok duyar oldum konuyu.Kopan zincirler var ama kronik denecek boyutta bir mağduriyet sayısı yok bence,biraz abartılıyor gibi. 1 Yorum bağlantısı
İnan Çınar 13 saat önce Yazar Paylaş 13 saat önce Emrah Korkmazz yazdı: Çok teşekkürler bilgilendirme için.Benim aracımda 105binde, anormal bir ses falan yok ama bu ara çok duyar oldum konuyu.Kopan zincirler var ama kronik denecek boyutta bir mağduriyet sayısı yok bence,biraz abartılıyor gibi. Riske etmemek için km yi yılı beklemeden zincir değişimini kendimiz yaptırsak maliyeti ne olur acaba tahmini? İşçiliği zor bir işlem mi acaba? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 12 saat önce Paylaş 12 saat önce İnan Çınar yazdı: Riske etmemek için km yi yılı beklemeden zincir değişimini kendimiz yaptırsak maliyeti ne olur acaba tahmini? İşçiliği zor bir işlem mi acaba? Eşimin bayan arkadaşının zinciri koptu. Özel servisde yapıldı mesela. 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 11 saat önce Paylaş 11 saat önce Talihe bak ki ben hem 2016 cmax hem de 2020 crossland kullandim. Ikisinde de adblue sorunu yasamadim. Ozel bir sey de yapmadim. Hele crossland te cok rahattim, daha az yakan ve sorunsuz bir arabam olmamisti. 75bin km boyunca sadeve lastik ve feen balatasi degistirdim. Onun disinda mazotu koy devam et. Sonra aldigim grandlandte de 48 bin km sorun yasamadim. Cmax hala Cansel'de (eski uye arkadasimdir) gecen trigerini degistirtti 4600 lira mi ne vermis. 300 kusur bin km de eşek niyetine bakkala markete saga sola gitmek icin kullaniyor. Millet kuga icin de bi ton laf ediyor ama ben iki kugamda da addblue sorunu falan yasamadim. 1 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 11 saat önce Paylaş 11 saat önce İnan Çınar yazdı: Takibimdeki araçlar farklı markalar olsa da hep 1.5 dizel. 2016-2018 arası Ford c Max 1.5 TDCİ 2021 1.5 dizel Opel crossland otomatik 2019 pejo 2008 eat 6 Bunlar hep adblue kullanıyor sanırım. Powershift vitese göre eat 6 daha sağlam deniyor aslı varsa. Opel şanzımanını bilmiyorum. Bu yüzden pejo mantıklı gelmişti. Benzinli de baktım ama 1.2 benzinli pejo yada Opel de pek iyi anılmıyor. İşin içinden çıkamadım. Şöyle bir bakınca hepsinin motoru hdi a çıkıyor, yok mu başka markalarda ilgini çeken bişeyler(özellikle ad blue olmayan). 1 Yorum bağlantısı
İnan Çınar 10 saat önce Yazar Paylaş 10 saat önce (düzenlendi) Köksal Yılmaz yazdı: Şöyle bir bakınca hepsinin motoru hdi a çıkıyor, yok mu başka markalarda ilgini çeken bişeyler(özellikle ad blue olmayan). Sedan yada Hb istemiyorum. Manuel Fiesta var zaten. Otomatik MPV yada SUV düşünüyorum. 1100 civarı bütçeye 2019 ve üstü 5-6 yaşlarında 100 bin km altında otomatik vites sorunsuz bir araç bulamıyorum. Tek tük olumsuz geri dönüşler şans işi diyeceğim de bir sürü insanın problem yaşadığı bir araçta da risk almak istemiyorum. -Pejo SUV grubu ve Citroen Picasso 1.5 ve 1.6 lar blue hdi ve adblue kullanıyor. -C max 1.5 TDCİ 120 bg 2018 son üretimi ve 2018 de trend paket var sadece ilanlarda. - Renault scenic en son 2015 var. -Seat altea 2015 son - 1250 civarı kamiq vb B SUV lar var. Onlara da bütçe yetmiyor. Bayramda harçlık verecek varsa elini öpmeye geleceğiz mecbur. 10 saat önce tarihinde İnan Çınar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Murat Sahın 8 saat önce Paylaş 8 saat önce İnan abi opeldeki active select tam otomatik, aynı şekilde eat6 da tam otomatik, her ikisi de bir tık fazla yaktırıp bir tık performans törpüler ancak ikisi de çift kavramalara göre masrafsızdır. Addbluenin bozulmadığı bir marka ben duymadım, er geç bozuluyor. Opelin 1.4T benzinli olanları var, çok yol yapmıyorsan dizelin derdine değmez. Al bir tane astra 1.4T active select, rahat rahat bin 2 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Al kuga bin yaw. Sahibini tanimam etmem. https://shbd.io/s/S3gGpgwD Yorum bağlantısı
Emrah Korkmazz 6 saat önce Paylaş 6 saat önce İnan Çınar yazdı: Riske etmemek için km yi yılı beklemeden zincir değişimini kendimiz yaptırsak maliyeti ne olur acaba tahmini? İşçiliği zor bir işlem mi acaba? İstanbul'da 60bin TL gibi rakamlar telaffuz ediliyor.Ben de merakımdan Samsun'da özel bir servisi arayıp sordum yaklaşık 2 ay önce 25bin TL orijinal parçalar+10bin işçilik toplam 35bin TL fiyat aldim.Bu arada parça fiyatı çok gelebilir ama sadece zincir değişmiyor, egzantrik milleri ve kapağı da değişiyor. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 3 saat önce Paylaş 3 saat önce B-Suv işin içine girerse o zaman 1100 civarına modelli donanımlı yerden yüksek Bayon, Arona ve Captur mantıklı duruyor. Hatta Taigo almasaydım Captur 1.3 TCE EDC yi ciddi ciddi düşünüyordum. Clio dan sonra Renault algim ciddi anlamda değişti. Merzifon da servisi de var. Yorum bağlantısı
Ali Uymaz 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Nissan Qashqai 1.6 dizeller de de ad blue var mı acaba bu da alternatif olabilir eğer yoksa 2018 modellerde Yorum bağlantısı
Recommended Posts