Tansu Kalafatoğlu 4 Mart Paylaş 4 Mart Bu arkadaş psa (bazı ford) 2020-2023’teki 1.5 blu hdi euro 6d motorun triger zinciri 7mm ve bir süre sonra kopuyor demiş. Serviste garanti süresinde 8mm ile değişim yapıyorlar demiş. video içinde startta daha hızlı yağlama için 0-30 yerine 5-30’a geçildi demiş. Anlamadım. motorun trigeri kayış ama bu zamanlama zinciri demiş. Orayı hiç anlamadım. Yorum bağlantısı
Adem Kazıl 4 Mart Paylaş 4 Mart (düzenlendi) focus 4 lerde 1.5 ecoblue 2018-2020 6. aya kadar olan modelleri sorunlu 2020 de adblue ile gelen modellerler birlikte zincir 8mm olarak güncellenmiş, eski tipleride 8mm set ile değiştiriyorlar, 4 Mart tarihinde Adem Kazıl tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Mart Paylaş 4 Mart Tansu geçen anlattığım olay işte egzantrik iki egzantrik birbirine zincirle bağlı zamanlama kayışında ayrı olarak 1:30 HD egzersiz zinciri diye bakarsan çok net şekilde görebilirsin kafanda canlandırmana gerek yok resimleri Google’da var Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 4 Mart Yazar Paylaş 4 Mart Ali Darbaz yazdı: Tansu geçen anlattığım olay işte egzantrik iki egzantrik birbirine zincirle bağlı zamanlama kayışında ayrı olarak 1:30 HD egzersiz zinciri diye bakarsan çok net şekilde görebilirsin kafanda canlandırmana gerek yok resimleri Google’da var eksantrik’te mini bi zincir daha mı var yani? İlginçmiş Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 4 Mart Paylaş 4 Mart Tansu Kalafatoğlu yazdı: eksantrik’te mini bi zincir daha mı var yani? İlginçmiş üstten çift egzantriik dediğimiz araçların zinciri işte onların bağlantısını yapıyor işte Bloktan Eksantrik ve Üstten Eksantrik Nedir? - arabam.com Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 4 Mart Yazar Paylaş 4 Mart Ali Gülmez yazdı: üstten çift egzantriik dediğimiz araçların zinciri işte onların bağlantısını yapıyor işte Bloktan Eksantrik ve Üstten Eksantrik Nedir? - arabam.com motorların %99’unda ayrıca bi zincir yoktur diye düşünüyorum. Triger setinde var mı böyle bi zincir? Çoğu motor çift eksantrik ama ayrıca zincir yoktur 1 Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 4 Mart Paylaş 4 Mart Tansu Kalafatoğlu yazdı: motorların %99’unda ayrıca bi zincir yoktur diye düşünüyorum. Triger setinde var mı böyle bi zincir? Çoğu motor çift eksantrik ama ayrıca zincir yoktur üstten çift egzantirik var ise zincir olmak zorunda yoksa subaplar nasıl çalışacak sence ? Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 4 Mart Paylaş 4 Mart Ali Gülmez yazdı: üstten çift egzantirik var ise zincir olmak zorunda yoksa subaplar nasıl çalışacak sence ? Tek kayış iki kam milini de çeviriyor işte. 2 Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 4 Mart Paylaş 4 Mart valla pejolarda yıllardır var hdi motorlarda egzantrik için zincir olanlarda 1.6 hdi lar 16 valf idi e-hdi olunca 8 valfe düştü ve zincir iptal edildi mesela pejo da böyle tasalıyıor Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 4 Mart Paylaş 4 Mart 8 valfe düşünce aslında zincir değilde kam milinin biri iptal oluyor. Şimdi bu puglarda kayış tek kam milini döndürüyor da diğer kam miline ilkinden zincir ile mi tahrik var? Yorum bağlantısı
Gökhan Aksu 4 Mart Paylaş 4 Mart Şirketimize ait 2022 Model Peugeot 508 aracımızda yaşadık egzantrik zincir kopmasını. 103.000 TL'ye mal oldu Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 4 Mart Paylaş 4 Mart Sorunu bilmiyorum ama videodaki arkadaş deneyimle değil çeviri vs. okuduklarıyla yorum yapıyor, onun için çok dikkate almam ben olsam. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 4 Mart Yazar Paylaş 4 Mart Ali Gülmez yazdı: üstten çift egzantirik var ise zincir olmak zorunda yoksa subaplar nasıl çalışacak sence ? bence sıkıntı pejo’da. Alengirli işleri hep başa bela ediyor. Yorum bağlantısı
Ali Gök 4 Mart Paylaş 4 Mart (düzenlendi) arabalar yenileştikçe daha mı çok sorunlu hale geliyor yahu. 100 senedir motor yapan firmaların triger adında bir problemi kalmamalıydı. hatta 1 milyon km giden triger takılı olmalıydı üstüne yeni arabaların 4 Mart tarihinde Ali Gök tarafından düzenlendi 6 Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 4 Mart Paylaş 4 Mart Ali Gök yazdı: arabalar yenileştikçe daha mı çok sorunlu hale geliyor yahu. 100 senedir motor yapan firmaların triger adında bir problemi kalmamalıydı. hatta 1 milyon km giden triger takılı olmalıydı üstüne yeni arabaların Oldu taş mı yesin sonra araba firmaları. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 4 Mart Paylaş 4 Mart Ali Gök yazdı: arabalar yenileştikçe daha mı çok sorunlu hale geliyor yahu. 100 senedir motor yapan firmaların triger adında bir problemi kalmamalıydı. hatta 1 milyon km giden triger takılı olmalıydı üstüne yeni arabaların Daha sessiz olsun, az yaksın, az karbon salsın oluyor biraz da. Yeni transitler nasıl sessiz mesela, eskiler traktör gibiydi. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 4 Mart Paylaş 4 Mart (düzenlendi) Tansu Kalafatoğlu yazdı: bence sıkıntı pejo’da. Alengirli işleri hep başa bela ediyor. Bu normal bildiğimiz sistem. Aşağıdaki yeni sistem. İki mil arasında yine kayış ya da zincir olan. Bu ise dişli olan sistem. 4 Mart tarihinde Tamer Topaç tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Salı 09:57 Yazar Paylaş Salı 09:57 Kayışı yağın içinde çalıştırıp elde ettiği enerjiyi fazladan 1-2 dişli koyup geri alan pejo Yorum bağlantısı
Emre Sirkeci Salı 09:58 Paylaş Salı 09:58 1.6 tdci motorlarda aynı mantık, yeni birşey değil bu ford dizellerde. Yorum bağlantısı
Ali Gülmez Salı 10:02 Paylaş Salı 10:02 (düzenlendi) İlkay Başaran yazdı: 8 valfe düşünce aslında zincir değilde kam milinin biri iptal oluyor. Şimdi bu puglarda kayış tek kam milini döndürüyor da diğer kam miline ilkinden zincir ile mi tahrik var? çift egzantrikte triger kayışı sadece bir tane kam milini döndürüyor ama 2 tane var. Diğer boşta olan kam milini zincir ile trigerin döndürdüğü kam miline bağlamışlar Bu tasarım günümüzde bile devam ediyor adamlar demek ki vazgeçmemiş kopan zincir 3 numaralı paröa 2 numara zaten triger kayışı Salı 10:09 tarihinde Ali Gülmez tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
İlkay Başaran Salı 10:08 Paylaş Salı 10:08 Ali Gülmez yazdı: çift egzantrikte triger kayışı sadece bir tane kam milini döndürüyor ama 2 tane var. Diğer boşta olan kam milini zincir ile trigerin döndürdüğü kam miline bağlamışlar Bu tasarım günümüzde bile devam ediyor adamlar demek ki vazgeçmemiş Yani gereksiz bir fantazi yapmışlar. Tek kayışla 2 mili de çevirtiyorlardı zaten 1970 ten beri. Belki daha önce. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Salı 10:13 Yazar Paylaş Salı 10:13 Emre Sirkeci yazdı: 1.6 tdci motorlarda aynı mantık, yeni birşey değil bu ford dizellerde. ford ve psa zaten gündemdeki motorlar. toyota 1.5-2.0-2.5 dynamic force motoru çıkardı. Hatta geleneksel 3 litre yerine 2.4’ turbo çıkardı. O da eski tip. Ki bu motorlar %40-41 termal verimliliği var vw’ye baktığımızda EA211 kodlu düşük hacimli turbo motorlar da eski tip trigerle. Yorum bağlantısı
Recommended Posts