H.Cenk Bayrakçı 25 Mart Paylaş 25 Mart Selim Bilgin yazdı: Dün iftarda o tarafa gideceğim için biraz vakitli gidip Meydan AVM'deki Tesla showroom'da makyajlı modeli inceledim. Gözüme çarpanlar; - Tasarım dili değişmiş, daha modern olmuş ama halen bana hitap etmiyor. Benim otomobil tasarım anlayışıma göre araba da kalmadı zaten piyasada. - Malzeme kalitesi artmış, %30 diyorlar. Koltuklar soğutmalı olduğu için delikli deri ve döşemenin formu değişmiş. Daha konforlu geldi bana ama uçuk bir fark değil, %30 mantıklı. - Kapı açma kapatma sesi toklaşmış. Genel olarak bi tık daha Avrupai olmuş his olarak. - Vites kolu olmamasına nasıl alışılacak bilmiyorum. Sinyal kolu var ama selektör filan direksiyonda yine, kolda sadece sağ sol sinyal var. - Arka ekran ne kadar gerekli bilmiyorum. - Kapı kolundaki kumaş, hoparlör kapağı vs. biraz daha premium duruyor. - Süspansiyon da %30 iyileşti diyorlar, en çok onu merak ediyorum ama test sürüşü açılmadı henüz, açılınca bi bakacağım. - Bi sürüp bakmak bir de SR fiyatını görmek lazım, o zaman net yorum yapabilirim mantıklı mı geçmek değil mi diye. Genişlet Yenisinin tipi eskisine göre daha iyi olmuş. Param olsa stealth gri bir LR alırdım. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 25 Mart Paylaş 25 Mart Ali Cihangiroğlu yazdı: her yer istasyon, hepsi sakin, istasyona girmem, tam dolum ve ödemem 3-4 dk. pompadan temazsız, 750 km sonra görüşürüz Not: hergün işe git gel yapan ve İst. da yaşayana Allah sabır versin. Genişlet Haftada 5-6 gün, her gün 80 km yol yapıyorum. bunu haftada sadece 1 kere 50 60 dk kadar, mümkünse başında beklemediğim imkanlarla şarj ederek sürdürebildiğim noktada elektrikli mantıklı olur ( iş yerinin yada sanayi bölgesinin kendi hızlı şarjı gibi vs). Yada sadece şehir içinde kullanıldığında 8 daha az yol yapılacağı için) çok daha mantıklı oluyor bence. Elektrikli arabanın düşük hızlardaki sessizliği ve iyi hızlanması dışında ne gibi bir artısı var benim kullanımımda? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Mart Paylaş 25 Mart Doğan Arşiray yazdı: Elektrikli arabanın düşük hızlardaki sessizliği ve iyi hızlanması dışında ne gibi bir artısı var benim kullanımımda? Genişlet havası var 2 Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 25 Mart Paylaş 25 Mart Mertol Kip yazdı: Benim arabanın kapı trimleri de böyle kumaş, hatta geri dönüşümlü mü neymişte bunun premium ile alakasını ben henüz çözemedim. (sana değil lafım tüm testerlar benzer ifade kullanıyor) Kumaş bin senedir var zaten, ucuz diye plastiğe geçtiler şimdi eskiden olanı preimum diye satıyorlar. Çok acayip bu adamlar. (Sizin arabalarda vites kolu mu var?) Genişlet Mertol abi Model y makyaj öncesi sağda vites kolu vardı Juniper kasalarda vites kolunu iptal edip vites seçimini ekrandan seçecekler Hatta model s lerde sinyal kolu bile yok Sinyali direksiyon üzerindeki tuştan yapıyorsun Yorum bağlantısı
Mertol Kip 25 Mart Paylaş 25 Mart Çok karışıkmış. Ben zaten Elon manyağına gıcığım almam Tesla falan. 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 25 Mart Paylaş 25 Mart Doğan Arşiray yazdı: Haftada 5-6 gün, her gün 80 km yol yapıyorum. bunu haftada sadece 1 kere 50 60 dk kadar, mümkünse başında beklemediğim imkanlarla şarj ederek sürdürebildiğim noktada elektrikli mantıklı olur ( iş yerinin yada sanayi bölgesinin kendi hızlı şarjı gibi vs). Yada sadece şehir içinde kullanıldığında 8 daha az yol yapılacağı için) çok daha mantıklı oluyor bence. Elektrikli arabanın düşük hızlardaki sessizliği ve iyi hızlanması dışında ne gibi bir artısı var benim kullanımımda? Genişlet yok, arabayı değişeceğinde vereceğin para zaten seni senelerce sadece getirisiyle bile götürür, benim gibi devam et Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Mart Paylaş 25 Mart Mertol Kip yazdı: Elon manyağına gıcığım almam Tesla falan. Genişlet ismini yazmaya klavyemin yetmyeceği bi çocuuğu var (20 küsürun içinde en meşhuru, Trampa sen git felan dedi) yarın babasının şifresini ele geçirip tüm pillilere 'shut off'' komutu yollarsa? olmayacak iş değil 1 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 25 Mart Yazar Paylaş 25 Mart Mertol Kip yazdı: Benim arabanın kapı trimleri de böyle kumaş, hatta geri dönüşümlü mü neymişte bunun premium ile alakasını ben henüz çözemedim. (sana değil lafım tüm testerlar benzer ifade kullanıyor) Kumaş bin senedir var zaten, ucuz diye plastiğe geçtiler şimdi eskiden olanı preimum diye satıyorlar. Çok acayip bu adamlar. (Sizin arabalarda vites kolu mu var?) Genişlet Fites var bizde Mercedes gibi sağda. Kumaş mevzusunda da, kumaş olduğu için değil de, malzemelerin şekli, birleşimi vs. bir kombinasyonla güzel bir görüntü yapmışlar. Bizimki dümdüz. Doğan Arşiray yazdı: Haftada 5-6 gün, her gün 80 km yol yapıyorum. bunu haftada sadece 1 kere 50 60 dk kadar, mümkünse başında beklemediğim imkanlarla şarj ederek sürdürebildiğim noktada elektrikli mantıklı olur ( iş yerinin yada sanayi bölgesinin kendi hızlı şarjı gibi vs). Yada sadece şehir içinde kullanıldığında 8 daha az yol yapılacağı için) çok daha mantıklı oluyor bence. Genişlet Senin koşullarında evde ya da işyerinde şarj edebilirsin gibi, bence gayet mantıklı. Doğan Arşiray yazdı: Elektrikli arabanın düşük hızlardaki sessizliği ve iyi hızlanması dışında ne gibi bir artısı var benim kullanımımda? Genişlet Yetmez mi? Sessiz, hızlı, bakımsız, teknolojik, idamesi ucuz. 2 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 25 Mart Paylaş 25 Mart Selim Bilgin yazdı: Fites var bizde Mercedes gibi sağda. Kumaş mevzusunda da, kumaş olduğu için değil de, malzemelerin şekli, birleşimi vs. bir kombinasyonla güzel bir görüntü yapmışlar. Bizimki dümdüz. Senin koşullarında evde ya da işyerinde şarj edebilirsin gibi, bence gayet mantıklı. Yetmez mi? Sessiz, hızlı, bakımsız, teknolojik, idamesi ucuz. Genişlet arabam olmasaydı evet. yoks abindiğim arabayı satıp iki buçuk katına bir elektrikli almak mantıklı gelmedi. dolphin fiyatına ioniq 6 olsaydı çoktan almıştım. Yorum bağlantısı
Recep Demirci 26 Mart Paylaş 26 Mart Peki elektrikli araçların lastikleri nasıl? Diğer binek araçlardan farklı ve fiyatı daha yüksek diye arkadaşlar arasında konuşmalara şahit oldum. Daha yüksek fiyatlı ise elektrikli aracın yakıt avantajını dezavantaja çevirmiyor mu? Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 26 Mart Paylaş 26 Mart (düzenlendi) Recep Demirci yazdı: Peki elektrikli araçların lastikleri nasıl? Diğer binek araçlardan farklı ve fiyatı daha yüksek diye arkadaşlar arasında konuşmalara şahit oldum. Daha yüksek fiyatlı ise elektrikli aracın yakıt avantajını dezavantaja çevirmiyor mu? Genişlet EV lastiklerinin fiyatları daha yüksek. Normal lastiklere oranla daha fazla ani hız ve tork değişimlerine ve dolayısıyla uzun ömüre ve fazla yüke dayanıklılar. Ayrıca, yuvarlanma dirençleri ve gürültü seviyeleri çok daha düşüktür. 26 Mart tarihinde Tamer Topaç tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 26 Mart Paylaş 26 Mart Bazı markalar, elektrikli araçlar için özel EV lastik üretirken, bazı markalar ise, mevcut ürün gamında değişikliğe gitmiştir. Continental, mevcut lastik modellerinin birçoğunu EV modernizasyonuna çevirmiş. Hankook ise, İON serisini üretmiştir. 1 Yorum bağlantısı
Emin Önal 26 Mart Paylaş 26 Mart Selim Bilgin yazdı: Yetmez mi? Genişlet Yetmez. Bu yakışır. Senden de beklenir https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-aksesuar-tuning-tesla-model-y-startech-on-tampon-seti-2020-2024-araclara-uyumlu-1204276735/detay Yorum bağlantısı
Mertol Kip 26 Mart Paylaş 26 Mart Recep Demirci yazdı: Peki elektrikli araçların lastikleri nasıl? Diğer binek araçlardan farklı ve fiyatı daha yüksek diye arkadaşlar arasında konuşmalara şahit oldum. Daha yüksek fiyatlı ise elektrikli aracın yakıt avantajını dezavantaja çevirmiyor mu? Genişlet Benim arabada michelin e-primacy geldi. Çok yüksek değil. Kuganın lastikleri 6800 (225/55/19 STLine standart ebat ) liraydı bununkilere baktım 20 inch olmasına rağmen 7200 lira. (235/50/20 Standart ebat) İkisi de Michelin. Birisi Kugadakiler pilotSport diğeri ePrimacy. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 26 Mart Paylaş 26 Mart Selim Bilgin yazdı: Ben meğer hypermiler imişim. Genişlet aha çıkan araç kodiaq iyimi. 1 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 26 Mart Paylaş 26 Mart Doğan Arşiray yazdı: aha çıkan araç kodiaq iyimi. Genişlet Tiguan sanki... 1 Yorum bağlantısı
Yücel Metin 29 Mart Paylaş 29 Mart (düzenlendi) 29 Mart tarihinde Yücel Metin tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 5 Nisan Yazar Paylaş 5 Nisan Tesla ile uzun yol analizi gelsin mi? Basa basa tabi. 6 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 5 Nisan Paylaş 5 Nisan Selim Bilgin yazdı: Tesla ile uzun yol analizi gelsin mi? Basa basa tabi. Genişlet Bekliyorum.. Yorum bağlantısı
Erdoğan Temur 5 Nisan Paylaş 5 Nisan Selim Bilgin yazdı: Tesla ile uzun yol analizi gelsin mi? Basa basa tabi. Genişlet Basa basa gidersen sonucu paylaşman uzun sürmeyecektir. Tansu Kalafatoğlu yazdı: 30kwh/100km Genişlet 26kw bekliyorum ben 1 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 5 Nisan Paylaş 5 Nisan engin diye bi vatandaş izmir’e o şekilde gitti. En son şarj etmeye takati kalmadığı için son km’leri sakin gidiyordu Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Nisan Paylaş 5 Nisan Selim Bilgin yazdı: Tesla ile uzun yol analizi gelsin mi? Basa basa tabi. Genişlet gelsin ne tüketti ne kadarını kazandı Yorum bağlantısı
Recommended Posts