Süleyman Kapısız Pazartesi 10:39 Paylaş Pazartesi 10:39 Merhaba, 2012 Kia Rio 1.4 crdi versiyon araca sahibim. Araçta partikül filtresi dolu uyarısı verdi, aracın partikül filtresini söktürüp temizlettin. Aynı hata tekrar devam etti, usta dpf basınç farkı sensörü bozuk dedi. Sensörü orijinal yeni bir sensörle değiştirdim. Sorunum hala devam ediyor, araç sürekli rejenerasyon yapıyor. Şu anki hata kodlarım: P2002, P2454. Bu konuda önerileriniz olursa çok sevinirim. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Pazartesi 11:08 Paylaş Pazartesi 11:08 sıvı lı mı kuru tip mi onu bilmeli, sıvısı bitmiş olabilir, söküp dışarıda temizledim diyenlerin %90 ı kurum ile kül farkını bile bilmez. olması gereken: sökmeden cihaza bağlanır kurum ve kül miktarına bakılır, sıvısı bitmiş ise tamamlanır, cihaz ile manuel rejenerasyon başlatılır sonra tekrar değerler okutulur, kül birikmiş ise sıfırı ile değişmesi gerekir. bunu anlattığımın %90 ı bunları yaptırmadı, %100 de yolda tıkandı kaldı 2 Yorum bağlantısı
salim imamoğlu28 Pazartesi 11:37 Paylaş Pazartesi 11:37 Orjinal cihaz ile ölçüm değerleri aldırıp kontrol yapılmalı.Yeni takılan fark basınç sensörü kodlanmalı denenmeli. Yorum bağlantısı
Zafer Bakar Pazartesi 13:33 Paylaş Pazartesi 13:33 İçleri eriyebiliyor partikül filtrelerinin öyle bir durum olabilir. Yorum bağlantısı
Fırat Önal Pazartesi 19:10 Paylaş Pazartesi 19:10 Focusta temizlik yapıldıktan sonra cihazla bağlanıp "öğrenilmiş değerleri sıfırla" seçeneğini uygulamak gerekiyordu. Tırnak işaretli ibare farklı da olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan Pazartesi 19:26 Paylaş Pazartesi 19:26 Beyinden sildir dpf i de icini temizlet mis. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç Salı 10:34 Paylaş Salı 10:34 Süleyman Kapısız yazdı: Sensörü orijinal yeni bir sensörle değiştirdim. Aktivasyon yapılması gerekiyor. 1 Yorum bağlantısı
Süleyman Kapısız Salı 18:41 Yazar Paylaş Salı 18:41 Cihazla sensörden gelen verileri anlık olarak okuduğumda 12 hpa sabit, fakat arada bu değer anlık olarak 0 olup tekrar 12 oluyor. Bu normal bir durum mu? Partikülde tıkanıklıktan kaynaklı bir sorun olsa daha ara değerlerin de olması gerekmez mi? Bu arada DPF temizlik esnasında söküp basınç cihazına bağladıklarına şahit oldum ama kullandıkları sıvının türünü bilmiyorum. Cevaplar için çok teşekürler. Yorum bağlantısı
Süleyman Kapısız Salı 19:16 Yazar Paylaş Salı 19:16 Tamer Topaç yazdı: Aktivasyon yapılması gerekiyor. Aktivasyonu nasıl yapabilirim? Yorum bağlantısı
Tamer Topaç Çarşamba 06:06 Paylaş Çarşamba 06:06 Süleyman Kapısız yazdı: Aktivasyonu nasıl yapabilirim? Servis yapacaktır. Hyundai Maslak Plaza ile görüşebilirsiniz. Yorum bağlantısı
Tamer Olcay Çiçek 15 saat önce Paylaş 15 saat önce Direk iptal edip soft yazılımla devam edin derim temizlik randıman vermiyor maalesef 2-3 bin km sonra yine tıkanıyor Yorum bağlantısı
Recommended Posts