Kenan Yenici 22 saat önce Paylaş 22 saat önce Merhaba 1 ay önce büyük bi hata yaparak 2005 model vw bora aldık hatadan kastım ustaya ekspere sokmadan aldık sanayi işleri oldu ustalar arabayı teslim ederken bu arabayı bi elektrikçiye göstermemi önerdiler götürdüm zaten göstergelerle ilgili sorunuda vardı elektrikçi arabaya baktı tesisat haşat durumda dedi minimum 35 bin lira masraf çıkardı dahada artabilir dedi ama bu götürdüğüm elektrikçi çokda iyi bir elektrikçi değil aldığım günden hemen sonra göstergeler yine gitti benim sorum şu arabanın komple tesisatını yenilemek tahmini nekadar tutar Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 21 saat önce Paylaş 21 saat önce Ankara'daymışsın. İvedikte serdar oto elektrik var. Genelde alman bakarlar işçilikleri de iyidir. Oraya aracı götürüp işlerini halledebilirsin. 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 21 saat önce Paylaş 21 saat önce Tesisat fiyatından ziyade garantili iş yapabilecek farklı bir usta bulmanız daha mantıklı. Çıkma veya orjinal sıfır tesisat arasında fiyat farkı yüksek olur. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 21 saat önce Paylaş 21 saat önce Gösterge sorunu nedir tam olarak? Tesisatta sorun olmaz kolay kolay. Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 20 saat önce Paylaş 20 saat önce Boranın tesisatı ellenmediyse sorun çıkarmaz yıllarca her tipini kullandım ben içinden geçip canını aldığımız bile oldu hiç bir elektronik sıkıntı çıkarmadı, çıkarmaz. Komple tesisatını yenileyemezsiniz alacağınız tesisat da çıkma olacak çünkü. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 saat önce Paylaş 20 saat önce tesisat zamanla soyulur erir kısa devre yapabilir , daha önceden kurcalanmış mı? o kötü olur. Yorum bağlantısı
Kenan Yenici 18 saat önce Yazar Paylaş 18 saat önce evet tesisatla gereksiz oynamışlar motorun sağından solundan geçen kablolara dikkatli baktığımda ya açık bantlı değil ya kopuk yada bağlı olmadığını gördüm mesela bagajı açınca şok oldum lpg tesisatını adamlar zevkine koparmış arabada nekadar gaz var göremiyorum :/ bora otomatik malesef öyle denk geldi keşke manuel olsaydı şanzıman 4 vitese atmıyor arada sırada kafasına eserse atıyor yarın sabah kaput altının fotoğrafını eklerim Yorum bağlantısı
Metin Akbal 10 saat önce Paylaş 10 saat önce Kenan Yenici yazdı: evet tesisatla gereksiz oynamışlar motorun sağından solundan geçen kablolara dikkatli baktığımda ya açık bantlı değil ya kopuk yada bağlı olmadığını gördüm mesela bagajı açınca şok oldum lpg tesisatını adamlar zevkine koparmış arabada nekadar gaz var göremiyorum :/ bora otomatik malesef öyle denk geldi keşke manuel olsaydı şanzıman 4 vitese atmıyor arada sırada kafasına eserse atıyor yarın sabah kaput altının fotoğrafını eklerim Şanzıman 4 e atmiyorsa devir sensörü arızası. Vagcom a bağlanması gerek aracın. Eski Bora cıyım Yorum bağlantısı
Kenan Yenici 6 saat önce Yazar Paylaş 6 saat önce Abi şöyle söyleyim araç beynine bağlandığımızda bütün arıza kodları yanıyor usta bana gösterirken arızaları aşağıya kaydırıyor kaydırıyor arıza bitmiyor birde araba 1.6 benzin 5100 devirde kesiciye giriyor.. Yorum bağlantısı
Sermet Gündoğdu 5 saat önce Paylaş 5 saat önce (düzenlendi) Bir arkadaşımın Bora aracında akıllı vida ile lpg selonoidini montaj yapmışlar vida arkasından geçen kablo demetine değince 3 ay uğraşmıştı(direksiyon arkasında kalan motor içi panel) 4 saat önce tarihinde Sermet Gündoğdu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Kenan Yenici 4 saat önce Yazar Paylaş 4 saat önce Kaput altı hakkında yorumunuz nedir? Araç çok fazla antifriz çekiyor hortumlar çok sertleşiyor 15 gün önce antifriz koymuştum hemen yakmış galiba conta yanık :') Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 4 saat önce Paylaş 4 saat önce triger kapağı zorlanmış neden? lpg ısıtıcı kablo uçları illa ölçme için açılmış aşağıda da kablolar açıkta gibi. ok fazla antifiriz çekiyor dediğiniz çalışma sonrasında soğurken mi? normal çalışırken egzosdan çok buhar devam ediyor mu motor ısınsa bile? Çok sertleşiyor ise evet kaçak vardır bir yerden ama bunlar ölümcül sorunlar değil. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Kenan Yenici yazdı: evet tesisatla gereksiz oynamışlar motorun sağından solundan geçen kablolara dikkatli baktığımda ya açık bantlı değil ya kopuk yada bağlı olmadığını gördüm mesela bagajı açınca şok oldum lpg tesisatını adamlar zevkine koparmış arabada nekadar gaz var göremiyorum :/ bora otomatik malesef öyle denk geldi keşke manuel olsaydı şanzıman 4 vitese atmıyor arada sırada kafasına eserse atıyor yarın sabah kaput altının fotoğrafını eklerim kaça ne zaman aldınız bu arabayı Yorum bağlantısı
Kenan Yenici 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: kaça ne zaman aldınız bu arabayı 1 ay önce 279 bine aldık Mehmet Göktürk yazdı: triger kapağı zorlanmış neden? lpg ısıtıcı kablo uçları illa ölçme için açılmış aşağıda da kablolar açıkta gibi. ok fazla antifiriz çekiyor dediğiniz çalışma sonrasında soğurken mi? normal çalışırken egzosdan çok buhar devam ediyor mu motor ısınsa bile? Çok sertleşiyor ise evet kaçak vardır bir yerden ama bunlar ölümcül sorunlar değil. Valla abi hiçbir bilgim yok aracı alırken adama güvendik hiçbirşeyi yok diye eski araba oluncada eksper vb gerek duymadık yüksek model almıyoruz diye normalde asla kontrol ettirmeden almazdık eski olduğu için kandık aldık birde ben baya heyecanlıydım o yüzden aklıma hiç gelmedi herneyse olan oldu önümüze bakıcaz, aracı 3-5 ustaya göstermişimdir hepsinin ağzından çıkan tek söz bu arabayı sat bu araba fazla masraf açar :') hepside kaputu kaldırıp 10 15 saniye baktıktan sonra söyledi bunu, egzozdan duman atmıyor araba çok hafif beyaz bi duman var okadar hortumlarda motor sıcakken sertleşiyor ve fazla antifriz çekiyor 15 gün önce koymuştum antifrizi bugün baktığımda minimumun altına inmiş yine 1 saat önce tarihinde Kenan Yenici tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Çok kötü, yanmış olabilir mi bu araç? Yada önden çok ağır bir kaza yapmış. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Kenan Yenici yazdı: 279 bine aldık 200-230 a satın ilana/noter ssözleşimesine de tesisat sorunlu diye yazın uzun vadede en karlı yöntem bu olur 1 Yorum bağlantısı
Kenan Yenici 42 dakika önce Yazar Paylaş 42 dakika önce Furkan Bakırel yazdı: Çok kötü, yanmış olabilir mi bu araç? Yada önden çok ağır bir kaza yapmış. bilemiyorum hasar kaydı yok arabanın ne yapıldıysa cepten yapılmış Çağlar Bayur yazdı: 200-230 a satın ilana/noter ssözleşimesine de tesisat sorunlu diye yazın uzun vadede en karlı yöntem bu olur öyle yapıcaz gibi duruyor satılana kadar ayağımızı yerden keser en azından 2500km kadar yol yaptım araçla akis kesmekten başka bi sıkıntı çıkarmadı umarım satana kadarda bi sorun çıkarmaz önerileriniz için teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 dakika önce Paylaş 15 dakika önce Kenan Yenici yazdı: hasar kaydı yok arabanın kaskosu olmayan arabada zaten hasar kaydı takibi olmaz. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 14 dakika önce Paylaş 14 dakika önce Broadway parasına alınmış 2005 model otomatik ama güzel para harcatır bu. Akü kapağı yok akü yamuk sabitleme aparatı yok motor kapağı yok yok anam yok. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 dakika önce Paylaş 14 dakika önce veya satın aldığınız kişiye dava açacaksınız ayıplı mal diye . örnekleri var. Yorum bağlantısı
Kenan Yenici 8 dakika önce Yazar Paylaş 8 dakika önce Çağlar Bayur yazdı: veya satın aldığınız kişiye dava açacaksınız ayıplı mal diye . örnekleri var. kaportacı bi adamdan aldık dava nasıl oluyor biraz bilgilendirebilirmisiniz Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 dakika önce Paylaş 1 dakika önce Kenan Yenici yazdı: kaportacı bi adamdan aldık dava nasıl oluyor biraz bilgilendirebilirmisiniz Yorum bağlantısı
Recommended Posts