Talha Bilgi Cuma 10:07 Paylaş Cuma 10:07 (düzenlendi) Arkadaşlar yeni aldığım altea xl 2012 dizel dsg’de şöyle bir problemim var. Sık yapmamakla birlikte aracı çalıştırdım akabinde vitesi D’ye atınca gaza basmadan önce akıp gitmesi gerekirken tekleyerek akıyor, gaza basınca gidişinde vites atışında titreme vs yok. Her zaman olmuyor ve bir süre gittikten sonra düzeldiği için sanayiye götürene kadar da düzelir yani arıza kaydı vermiyor. Motor ustasına götürdüm kötü yakıttan kaynaklı olabilir yapınca getir dedi ordan çıkıp dsg ustasına gittim, göz ile kontrol ettiler, test sürüşü yaptılar ama şanzımanında sorun yok ama akün fabrikanın orjinal aküsü eski olduğu için değiştir dediler şanzıman için önemliymiş bende değiştirdim. sizce sorun nedir ? akü sonrası çok kullanmadım ama daha olmadı… Cuma 10:09 tarihinde Talha Bilgi tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Talha Bilgi Cuma 12:49 Yazar Paylaş Cuma 12:49 (düzenlendi) Sani Gerşon yazdı: 10 yıllık akü mü vardı üstünde Yani ben hiç dikkat etmedim ama marş vs'de sorun yaşamamıştım, Şanzımancı kaputu açınca model yılını sordu baktı akü orjinal fabrika aküsü dedi. Cuma 12:49 tarihinde Talha Bilgi tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Cuma 13:04 Paylaş Cuma 13:04 akü candır, eski toros gibi sadece marşta değil giderken de lazım, sağlam olması 1 Yorum bağlantısı
Fırat Önal Cuma 13:44 Paylaş Cuma 13:44 Orjinal ilk aküsü olması bence imkansız gibi. 13 yıl yapıyor. İllaki değişmiştir ama servis orijinal akü takmıştır. Havalar soğuyunca mı yapmaya başladı? Filtrede kalan mazot tam donmasa da , soğuk etkili olabilir mi? 1 Yorum bağlantısı
Deniz Kom Cuma 14:24 Paylaş Cuma 14:24 Akünün voltajını ölçün. Düşük voltaj durumunda araba (özellikle DSG) saçmalama yapabiliyor. Ama anlattıklarınızdan benim aklıma diğer ve daha muhtemel olan kirlilik geliyor. EGR ya da partikül filtresinde tıkanıklık olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Talha Bilgi Cuma 19:55 Yazar Paylaş Cuma 19:55 Fırat Önal yazdı: Orjinal ilk aküsü olması bence imkansız gibi. 13 yıl yapıyor. İllaki değişmiştir ama servis orijinal akü takmıştır. Havalar soğuyunca mı yapmaya başladı? Filtrede kalan mazot tam donmasa da , soğuk etkili olabilir mi? Dediğiniz gibi belkide servis bakım zamanında değişim oldu. Akü ölçümde bitik çıkmadı zaten ama klima vs yüklenince düşüyor denmişti. Havalar daha soğumadan da oluyordu Metin Akbal yazdı: Belkide aküden DSG sapıtıyor. Eğer ondan ise inşallah çözülmüştür, gözlemleyeceğim bakalım. Deniz Kom yazdı: Akünün voltajını ölçün. Düşük voltaj durumunda araba (özellikle DSG) saçmalama yapabiliyor. Ama anlattıklarınızdan benim aklıma diğer ve daha muhtemel olan kirlilik geliyor. EGR ya da partikül filtresinde tıkanıklık olabilir. aklıma geldi, profesyonel temizlik yaptırmak aklıma düştü. Yorum bağlantısı
Deniz Kom Dün saat 04:21 Paylaş Dün saat 04:21 (düzenlendi) Talha Bilgi yazdı: Dediğiniz gibi belkide servis bakım zamanında değişim oldu. Akü ölçümde bitik çıkmadı zaten ama klima vs yüklenince düşüyor denmişti. Havalar daha soğumadan da oluyordu Eğer ondan ise inşallah çözülmüştür, gözlemleyeceğim bakalım. aklıma geldi, profesyonel temizlik yaptırmak aklıma düştü. Bu akü meselesini öğrenene kadar ülkemizin en meşhur, fenomen EDC ustalarından birisi bana sıfır beyin itelemeyi başarmıştı. 1 hafta sonra aynı hata için aradığımda gel kavramayı da değiştirelim demişti. Meğer akü sorununu bilip, millete şanzıman beyni ya da kavrama itelermiş ustamız. O vakitler aciliyet mevzu olduğundan ben o beyin tongasına düştüm. Sonra Gebze küçük sanayide namuslu bir ustayla tanışık olduk. Benim akü de boşta normal ölçümde 12 - 12.2 V arası veriyordu. Diğer sistemler devreye girince 9.8'e kadar düşüyordu. Bu da şanzıman başta olmak üzere sistemlerde hatalara neden oluyordu. Aküyü değişelim, akü değişince çözülmezse taktığım aküyü iade alır, işçilik almam demişti. Aküyü değiştirip çözmüştüm meseleyi. Arada hala gider çay kahvesini içerim Temizlik önemli, basit bir EGR temizliği sonrası benim kedi gibi giden 110'luk Megane, rampalarda aslana dönmüştü Dün saat 04:25 tarihinde Deniz Kom tarafından düzenlendi 1 1 Yorum bağlantısı
Talha Bilgi Dün saat 06:05 Yazar Paylaş Dün saat 06:05 Deniz Kom yazdı: Bu akü meselesini öğrenene kadar ülkemizin en meşhur, fenomen EDC ustalarından birisi bana sıfır beyin itelemeyi başarmıştı. 1 hafta sonra aynı hata için aradığımda gel kavramayı da değiştirelim demişti. Meğer akü sorununu bilip, millete şanzıman beyni ya da kavrama itelermiş ustamız. O vakitler aciliyet mevzu olduğundan ben o beyin tongasına düştüm. Sonra Gebze küçük sanayide namuslu bir ustayla tanışık olduk. Benim akü de boşta normal ölçümde 12 - 12.2 V arası veriyordu. Diğer sistemler devreye girince 9.8'e kadar düşüyordu. Bu da şanzıman başta olmak üzere sistemlerde hatalara neden oluyordu. Aküyü değişelim, akü değişince çözülmezse taktığım aküyü iade alır, işçilik almam demişti. Aküyü değiştirip çözmüştüm meseleyi. Arada hala gider çay kahvesini içerim Temizlik önemli, basit bir EGR temizliği sonrası benim kedi gibi giden 110'luk Megane, rampalarda aslana dönmüştü Çok teşekkür ederim şanzımancının insaflısına düşmüşüm demekki 😉 1 Yorum bağlantısı
Deniz Kom 22 saat önce Paylaş 22 saat önce Bu arada bence sizin problem mazot pompası. Yine akü kaynaklı şekilde, motor ısınana kadar aktif olan tüm sistemleri besleyemediğinden mazot pompasına güç yetiremiyor olabilir. Yorum bağlantısı
Recommended Posts