Tayfun Aydın Çarşamba 20:51 Paylaş Çarşamba 20:51 Merhabalar arkadaşlar. Peugeot 308 aracımı bugün sattım hayırlısıyla. Focus 4.5 activex ya da bir önceki kasa 1.5 tdci titanium-st line bakıyorum. Ancak internette bir kaç tane conta sorunu duydum. Hangi motorda hatırlamıyorum ancak 1.5 dizellerde. Bu durumu duyan ya da tecrübe edinen var mıdır? Bir kaç usta contada yanma ve kırılma olabiliyor dedi. Duyan bilen var mıdır? Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş Çarşamba 21:05 Paylaş Çarşamba 21:05 Contayı bilmiyorum ama bu motorun egzantirik zinciri kırılıyormuş. 2020den sonra düzeltilmiş. Eğer 4.5 focus düşünüyorsanız düzeltilmiş olmalı ama araştırmanızı tavsiye ederim. https://youtu.be/U5BwUjxPGhY?si=a1xH_zTRQzcX7fNT 3 Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin Çarşamba 21:09 Paylaş Çarşamba 21:09 Ucube motor diye okudum. Hadi iyi geceler. 😊 1 2 Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın Perşembe 16:16 Yazar Paylaş Perşembe 16:16 Görkem Karakaş yazdı: Contayı bilmiyorum ama bu motorun egzantirik zinciri kırılıyormuş. 2020den sonra düzeltilmiş. Eğer 4.5 focus düşünüyorsanız düzeltilmiş olmalı ama araştırmanızı tavsiye ederim. https://youtu.be/U5BwUjxPGhY?si=a1xH_zTRQzcX7fNT anladım hocam 2019-2020 titaniumlar var güzel duruyor ancak dediğiniz önemli. teşekkürler.. Eyüp Çetin yazdı: Ucube motor diye okudum. Hadi iyi geceler. 😊 neden öyle dediler acaba ? teşekkürler hocam Yorum bağlantısı
Adem Kazıl Perşembe 17:29 Paylaş Perşembe 17:29 2020 nin 2. Yarısından sonra gelen adblue olan modellerin egzantirik zinciri 8 mm olarak güncellenmiş bide şanzıman yağı mevzusu var servis değişmez değişmez diye diye 100 bin olan otomatikler şanzımanı yedi akıllandılar şimdi değiştiriyorlar, servis bakımlı olanlarında cüzi bi ücret karşılığı revize ediyorlar, bide eski tip egzantirik zinciri 7 mm eğer onu alırsanızda hemen zincir setini yeni tip ile değiştirtin. Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın Cuma 21:32 Yazar Paylaş Cuma 21:32 Adem Kazıl yazdı: 2020 nin 2. Yarısından sonra gelen adblue olan modellerin egzantirik zinciri 8 mm olarak güncellenmiş bide şanzıman yağı mevzusu var servis değişmez değişmez diye diye 100 bin olan otomatikler şanzımanı yedi akıllandılar şimdi değiştiriyorlar, servis bakımlı olanlarında cüzi bi ücret karşılığı revize ediyorlar, bide eski tip egzantirik zinciri 7 mm eğer onu alırsanızda hemen zincir setini yeni tip ile değiştirtin. Adem hocam internette kronik olarak şanzıman sarsıntılı geçişinden, conta sıkıntılarından bahsedilmiş. Ben 1.6 dizeline 2012 de ailemde sahip oldum. Çok iyi ve sorunsuz bir motordu. 1.5 lerde bu sıkıntı bana garip geldi. Özellikle conta sorunu sıkıntı. Malum İstanbul trafiği. Araba illa ki ısınacak. Yani aklımda soru işareti oluşturdu... Yorum bağlantısı
Mertol Kip Cuma 23:18 Paylaş Cuma 23:18 Bu motoru epey bir km dir iki ayrı kuga da kullandım, conta sorununu ilk kez duydum. Gerçi benim her ikisi de 202 sonrası modeller ama egzantrik zinciri olayını bilmiyorum hiç o kadar uzun kalmadı arabalar bende ama bu sefer değiştirtirim herhalde. Şanzıman mevzusu doğru, benim de şanzımanım garantiden değişti. Alınca yağını değiştirtin. Yorum bağlantısı
Adem Kazıl Dün saat 14:51 Paylaş Dün saat 14:51 Tayfun Aydın yazdı: Adem hocam internette kronik olarak şanzıman sarsıntılı geçişinden, conta sıkıntılarından bahsedilmiş. Ben 1.6 dizeline 2012 de ailemde sahip oldum. Çok iyi ve sorunsuz bir motordu. 1.5 lerde bu sıkıntı bana garip geldi. Özellikle conta sorunu sıkıntı. Malum İstanbul trafiği. Araba illa ki ısınacak. Yani aklımda soru işareti oluşturdu... Conta sorununu hiç duymadım Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın 19 saat önce Yazar Paylaş 19 saat önce Adem Kazıl yazdı: Conta sorununu hiç duymadım TDCİ lerde değil hocam ecoblue lerde varmış bu sorun.. Yorum bağlantısı
İnan Çınar 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Tayfun Aydın yazdı: TDCİ lerde değil hocam ecoblue lerde varmış bu sorun.. Ford Ecoboost benzinli motorda diye biliyorum bu sorunu ama dizel ecoblue motorda duymadım hiç. İsim karışıklığı olabilir mi? Yorum bağlantısı
Recommended Posts