Gökhan Türk 17 saat önce Paylaş 17 saat önce Merhaba 0.9 2019 43000 renault clio 4 stft değerleri normalmi obd ile takip ediyorum boğaz yakarcasına çiğ kokusu var ve yakıt aşırı yüksek ( istanbul 11 - 12 lt ) Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 17 saat önce Paylaş 17 saat önce (düzenlendi) Havalar soğuk ama 10 dakika sürüşe rağmen -75 bana çok ama çok fazla geldi. enjektörün birtanesi yakıt kaçırıyor olabilir. enjektörleri ucuz bu arabanın çok uğraşmadan 3 tane al tak bence. 16 saat önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 saat önce Paylaş 15 saat önce (düzenlendi) grafik değil de rakam olarak veri var mı , ltft motor çalıştıktan sonra % olarak geri mi çekiliyor. vesile ile tek bir grafik ile yorum yapan da hata yı zaten baştan yapar. bu değerleri yorumlayabilcek teknisyen çok azdır 15 saat önce tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 15 saat önce Paylaş 15 saat önce enjektörlerde sorun olduğunu sanmıyorum öyle olsa stft düzeltemez ltftnin de ucu kaçardı. stft + değerlerede çıkarabildiğine göre sorun belki sensörün kendinde olabilir. Yorum bağlantısı
Gökhan Türk 15 saat önce Yazar Paylaş 15 saat önce (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: grafik değil de rakam olarak veri var mı , ltft motor çalıştıktan sonra % olarak geri mi çekiliyor. vesile ile tek bir grafik ile yorum yapan da hata yı zaten baştan yapar. bu değerleri yorumlayabilcek teknisyen çok azdır Rakam olarak yok ama o şekilde bilgi toplarım Mehmet Cihat yazdı: enjektörlerde sorun olduğunu sanmıyorum öyle olsa stft düzeltemez ltftnin de ucu kaçardı. stft + değerlerede çıkarabildiğine göre sorun belki sensörün kendinde olabilir. Hangi sersör bu dediğiniz oksijen sensörümü yaz mevsimindede 9-10-11 lt altına düşmüyor 15 saat önce tarihinde Gökhan Türk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Hüseyin Koç 15 saat önce Paylaş 15 saat önce Hocam LTFT normal gözüküyor ama STFT de oynaklık çok fazla,+- 25 aralığında dalgalansa normal sayılabilir ama -75 e kadar gitmiş. Eğer ilk çalıştırma anına ait ise bu grafik yani motor suyu sıcaklığı 80 C civarına gelmedi ve açık çevrim çalışıyorsa beslemeyi ayarlayan şey Hava akış metredir. Eğer LTFT de dengesiz olsa idi kapalı çevrim sonrası oksijen sensörüne baktığı için o veya yakıt besleme hattında sıkıntı var denebilirdi. Eğer enjektörlerde bozukluk olsa idi bu LTFT değerinin de yuksek bir rakamda olmasını gerektiridi. LTFT bozuk olduğunda da ilk çalışmada yanmamış çiğ yakıt kokusu gelebilirdi. Benim görüşüm hava akış metreden yana. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 saat önce Paylaş 12 saat önce vesile ile yine yazayım da bu 2 değer de düzeltme katsayısıdır, ve sadece bu değerlere bakılmaz + - lerden yola çıkıp diğer veriler ile anlam kazanır. temelde karbüratörllü de avans ayarını yapmaya benzer 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts