İçeriğe Yönlendir

Araç Danışma - Civic'ten 508' e Geçmeli Mi


Mücahit Erdem

Recommended Posts

Tamer Topaç

Geçenlerde asosyal medyada bir video izledim.

Adamın birine araç markalarını sayıyorlar. Bu yurtdışında meşhur ama, bizde de yapmışlar. Mercedes' e gelene kadar, ağzından Honda düşmüyor.

Yorumlar efsane.

Şu an araç piyasasını asosyal medya belirliyor. +/- yönler, gizli reklamlar vs vs.

 

Konuya gelecek olursak. Hiç piyasa arabası kullanmadım. Büyük araba her zaman iyidir. Günümüz dizelleri biraz nazlı.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan

Bence siz haftasonları arada bir sanayiye gidin gezin oraları özlemiş olabilirsiniz ustaları falan insan arada özlüyor.  Ondan sonra belki vazgeçersiniz :biggrin:

Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Harun Kocaçalışkan yazdı:

sanayiye

Denedim ve dediğin gibi çıktı. Kızdırma bujileri

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Gülmez
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


İnternet dünyasında ses yalıtımı önemli. Gerçekte çok takılan yok. Byd çok pahalı demek de modaydı. Ama satılıyor. 

Kötü denilen corolla yalıtımından şikayetim olmadı mesela. Dünyaya göre pahalı olmasına rağmen türkiye’de ilk 5’te satılıyor. Vardır sebebi

 

ses yalıtımı ne kadar kötü olabilir 2. nesil honda jazz kullanabilir ne demek istediğimi anlayacak

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Bence çok mantıklı bir geçiş olur. 

Ben de C5'i alınca bir çok söylenti ile karşılaştım. Ancak 4 yıl 110 bin km kullandım ve hiç biri ile karşılaşmadım. 

Özellikle C5 mekanik yönden bakımı zor bir araç, honda arka amortisörü 5 dakikada sökersin, C5 te 16 tane hareketli parça sökmen gerekir. 

Bu sebeple ustalar sevmiyor ve istemiyor. Ustalara kulak asmayın. Pejo da C5 kadar karışık değil. aynı yapı olmasına rağmen taşıyıcı sistemi daha sade. 

Motor ve şanzıman zaten bilindik motor ve şanzıman. 

Pejolarda kronik elektronik arıza sorunu yok. Sosyal medyada görüyoruz, sıfır alınmış 500 kilometrede bile sorun çıkaran bir çok havalı markayı görüyoruz. 

Her araçta sorun çıkabilir.. 1.3 TCE motorlar için de bir çok sorundan bahsediliyor, ama forumda bir çok kişide, samimi olduğum çok müşterimde var. hiç sorun duymuyorum ben. Ben de bir sorun yaşamadım 15 ay oldu. 

Özeti, söylentilere kulak asmayın, 508 iyi arabadır. hondadan sonra bunu kullanırken neden daha önce almamışım dersiniz. Benzer yapıdaki C5'in tadı hala damağımda. 

 

 

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran

Megan 1, 2 4 Clio 2, 4, pug 206 (4 tane), 306, 308 kullandım kardeşim ve ben ıllarca. Hiçbiri ne elektronik ne mekanik sorun yapmadı. 0 sorun. Fransız arabasından hiç korkmam.  

Reno, citroen, pug ve fiat böyledir ama. Kullananlar çok memnun kullanmayanlar çok şikayetçidir. 
1.33 tce için de aynısı geçerli. Kullananlar motordan çok memnun. kullanmayanlar turbo parasını hazırlar banka hesaplarına birgün alırsam da turbo yarılırsa diye mesela.

Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf

508 çok güzel araba. Senelerine göre de çok dolu ve oturaklılar. 

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran

Trim sess de çok azdır ve sınıfında baya iyiydi malzeme kalitesi.

Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
İlkay Başaran yazdı:

Kullananlar çok memnun kullanmayanlar çok şikayetçidir. 

Bizim araç piyasasının özeti bu.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Tamer Topaç yazdı:

Bizim araç piyasasının özeti bu.

Santa fe ye binilmez ama son sahibi olursun hele mk4 mondi :crazy:

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
İlkay Başaran yazdı:

Megan 1, 2 4 Clio 2, 4, pug 206 (4 tane), 306, 308 kullandım kardeşim ve ben ıllarca. Hiçbiri ne elektronik ne mekanik sorun yapmadı. 0 sorun. Fransız arabasından hiç korkmam.  

Reno, citroen, pug ve fiat böyledir ama. Kullananlar çok memnun kullanmayanlar çok şikayetçidir. 
1.33 tce için de aynısı geçerli. Kullananlar motordan çok memnun. kullanmayanlar turbo parasını hazırlar banka hesaplarına birgün alırsam da turbo yarılırsa diye mesela.


bence sessizlik yemini de var. Kullanan şikayet etmez. Ederse satamaz gibi

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


bence sessizlik yemini de var. Kullanan şikayet etmez. Ederse satamaz gibi

Ama arızamız vs olduğunda yazıyoruz işte forumda sürekli.

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
İlkay Başaran yazdı:

Ama arızamız vs olduğunda yazıyoruz işte forumda sürekli.


yazmayan da çok var. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan
(düzenlendi)
Mücahit Erdem yazdı:

Sorum yanlış algılandı, 508 ile civic i kıyaslamıyorum, arada gece ile gündüz gibi fark var onu biliyorum zaten. Mantıklı mı değil mi orasına karar veremedim. Civic sorunsuz, yakıtı LPG den dolayı uygun ve kısa mesafe kullanımda daha mantıklı gibi geliyor bana. Üste ödediğim 200 bin TL gibi bir rakam karşılığında konfor, sağlamlık, donanım, daha düşük km ve daha yüksek model gibi artılara sahip olacağım. Bununla beraber egr partikül adblue gibi arıza kaynaklarıda beraberinde gelecek 🥴

Ne kadar piyasası sizin aracın

 

Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Yani piyasada ikici eli sırf algıdan dolayı pahalıya satılacak model yok şu an. 

Ya ben fiyatlara alışamadım ya da algıdan dolayı pahalı satılan araç var piyasada,

İ30, Ceed, Auris, Mazda 3 (bunları neden yazıyorum çünkü bu aralar hep bunlara bakıyorum) bu arabaların düzgünlerinin fiyatları hep 850-1.000 arasında değişiyor ve genelde model yılları 2013 ile 2016-2017 arası değişiyor. 10-12 yaşındaki araçlar için bunlar nasıl fiyatlar ben hala alışamadım, Bunların bu fiyatlarda satılma sebebi bence algıyla alakalı

İ20'lerde öyle 850'den aşağı temiz hasarsız temiz kullanılmış İ20 yok (model yılı aralığı 2014-2019)

tarihinde Alptuğ Özcan tarafından düzenlendi
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Macit Aliyev
(düzenlendi)

508 1,6 puretech benzinli olanı tavsiye ederim. Bunlar 180 beygir ve mermi gibi. GT leri ise 225 hp.

tarihinde Macit Aliyev tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mücahit Erdem
Alptuğ Özcan yazdı:

Ne kadar piyasası sizin aracın

900 bin seviyelerinde

Macit Aliyev yazdı:

508 1,6 puretech benzinli olanı tavsiye ederim. Bunlar 180 beygir ve mermi gibi. GT leri ise 225 hp.

Güzel motor ama yakıt tüketimi fazla. 9-10 litre benzin yakıyor

Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
(düzenlendi)
Alptuğ Özcan yazdı:

Bunların bu fiyatlarda satılma sebebi bence algıyla alakalı

İ20'lerde öyle 850'den aşağı temiz hasarsız temiz kullanılmış İ20 yok (model yılı aralığı 2014-2019)

Geçen @Emrah Korkmazzmk4 2013 trafiğe çıkışlı 1,6 dizel mondeo sattı 650 ye falan, yukarıdaki i20 den iki tane verseler değişmem. 

tarihinde Metin Uzunoğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
İlkay Başaran yazdı:

Ama arızamız vs olduğunda yazıyoruz işte forumda sürekli.

Facebook ta yakalamışlar seni, turbo kaç para diye sorarken :D

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Alptuğ Özcan yazdı:

 

İ30, Ceed, Auris, Mazda 3 (bunları neden yazıyorum çünkü bu aralar hep bunlara bakıyorum) bu arabaların düzgünlerinin fiyatları hep 850-1.000 arasında değişiyor ve genelde model yılları 2013 ile 2016-2017 arası değişiyor. 10-12 yaşındaki araçlar için bunlar nasıl fiyatlar ben hala alışamadım,


Mazda 3 gereksiz abartılmış olamaz. Çünkü sıfırı satılmıyor. Marka çekilmiş. Yetkili servis ne kadar daha devam eder belli değil. Yarın yedek parça nolur belli değil. Bu araba nasıl abartılabilir ki. Düşük olması lazımken belli şeylerden dolayı demekki pahalı oluyor


rakiplerine nazaran yani. 


ya da bazı markalar küçük görülüyor? Neden küçük olsunki? Kime göre neye göre kalitesiz de değeri vw’den düşük olacak? 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

değeri vw’den düşük olacak? 

demeyeydin iyiydi cıssss taş olursun bak

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

demeyeydin iyiydi cıssss taş olursun bak


Tok olsam :) 

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


Tok olsam :) 

Açın halinden anlamazdın.

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...