Emre Şimşek Cumartesi 18:32 Paylaş Cumartesi 18:32 Hayırlı olsun, Focus 2,5 kasaya binerken hep hedefim Mazda 3’tü ama maalesef bana nasip olmadı. Sen kımetlisin demekki, tadını çıkart Mazda’nın:) Avustralya native speaker diye tutturmasa oraya başvurabilirdim bir ara kafayı kırmıştım çünkü. Benim kuzen orada evlendi, bir tane de yatak dükkanı açtı yenice.. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Cumartesi 19:25 Paylaş Cumartesi 19:25 Çağlar Bayur yazdı: sıkıştırma oranı sabit metal metale olan odanın hacmi ve yüzeyi ile alakalı yani bloğu ve veya üst kapağı yeniden tasarlması lazım mazda bu sıkıştırma oranını yakalamak için egzoz manifoldunu şöyle yapmış. ona da bi ayar çekmişlerdir Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Cumartesi 19:36 Paylaş Cumartesi 19:36 Tansu Kalafatoğlu yazdı: mazda bu sıkıştırma oranını yakalamak için egzoz korna ne kadar alaklı ise, egzos aynı oranda alakalı yahu sıkıştırma ile alakası olmaz egzosun Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Cumartesi 21:15 Paylaş Cumartesi 21:15 Çağlar Bayur yazdı: korna ne kadar alaklı ise, egzos aynı oranda alakalı yahu sıkıştırma ile alakası olmaz egzosun o yüzden mazda’ya mühendislik markası diyorlar. Mazda ilk skyactiv’i tanıtırken çekik gözlü anlatıyordu bulamadım şimdi. haddinden fazla sıkıştırmada benzindeki vuruntuları önlemek için egzozdaki sıcaklıkları dengelemek adına veya yolunu uzatarak bir şey yaparak çözümlemişler. Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf Pazar 00:11 Yazar Paylaş Pazar 00:11 Çağlar Bayur yazdı: çekelenebilcek bir şey değildir o değer. blok kapak motor değişmeli bunun için ? kim çekmiş Çağlar Bayur yazdı: sıkıştırma oranı sabit metal metale olan odanın hacmi ve yüzeyi ile alakalı yani bloğu ve veya üst kapağı yeniden tasarlması lazım Amerika marketine uyum sağlamamış. 14:1 diye tasarlanan blok 13:1 olarak gitmiş Amerika’ya. Ben zannediyorum ki yakıt benzerliğinden dolayı Amerika ile aynı blok vardır Avustralya’da da. İki ülkeye de Hindistan’daki dev rafinerilerden yakıt ikmali yapılıyor. Emre Şimşek yazdı: Hayırlı olsun, Focus 2,5 kasaya binerken hep hedefim Mazda 3’tü ama maalesef bana nasip olmadı. Sen kımetlisin demekki, tadını çıkart Mazda’nın:) Avustralya native speaker diye tutturmasa oraya başvurabilirdim bir ara kafayı kırmıştım çünkü. Benim kuzen orada evlendi, bir tane de yatak dükkanı açtı yenice.. Native Speaker nasıl istiyor ki? IELTS 6.0’ya fit olmaları lazımdı. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Pazar 05:03 Paylaş Pazar 05:03 (düzenlendi) Şu güzellik Türkiyede olacaktı hanımı kızı şile ağva kefken gezdirip Caddebostanda elitlerin arasında piyasaya yapacaktın. Sivasa gidincede bagaja peynir ve köy ekmeği, bal, yumurta, bakliyatla doldurup istanbula gelecektin. Madem yalnız ve yabancı ülkede yaşıyon mazdaları karıştırdın heralde. Al bir miata spor takıl Türkiye'ye döndüğünde bu spor otomobil kullanma alamıyacaksın. Çünkü aile işin içine girince kimse sana memlekette spor araba aldırmaz, yol jetta veya crosland gibi araçlara sürükleyecek. Pazar 05:05 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf Pazar 05:43 Yazar Paylaş Pazar 05:43 Ali Darbaz yazdı: Şu güzellik Türkiyede olacaktı hanımı kızı şile ağva kefken gezdirip Caddebostanda elitlerin arasında piyasaya yapacaktın. Sivasa gidincede bagaja peynir ve köy ekmeği, bal, yumurta, bakliyatla doldurup istanbula gelecektin. Madem yalnız ve yabancı ülkede yaşıyon mazdaları karıştırdın heralde. Al bir miata spor takıl Türkiye'ye döndüğünde bu spor otomobil kullanma alamıyacaksın. Çünkü aile işin içine girince kimse sana memlekette spor araba aldırmaz, yol jetta veya crosland gibi araçlara sürükleyecek. Abi sığmam ben o arabaya. Kafamı falan vururum inerken binerken, zaten dizden de ameliyatlıyım. Bir de burada Dodge Ram ya da F150'ler çok, yanlışlıkla tepelerler beni. Bu en azından azıcık daha yüksek. Şaka bir yana daha burada belimi doğrultamadım abi, eğer biraz önümü görürsem Mustang alacağım. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Pazar 08:18 Paylaş Pazar 08:18 Çağrı Alaf yazdı: Abi sığmam ben o arabaya. Kafamı falan vururum inerken binerken, zaten dizden de ameliyatlıyım. Bir de burada Dodge Ram ya da F150'ler çok, yanlışlıkla tepelerler beni. Bu en azından azıcık daha yüksek. Şaka bir yana daha burada belimi doğrultamadım abi, eğer biraz önümü görürsem Mustang alacağım. üstünü kapatmazsın canım. Sorunun bu olsun haritanın sol tarafı yanlamalara çok müsait sanki Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf Pazar 08:33 Yazar Paylaş Pazar 08:33 Tansu Kalafatoğlu yazdı: üstünü kapatmazsın canım. Sorunun bu olsun haritanın sol tarafı yanlamalara çok müsait sanki 6 Aylık ehliyete, 3 ay da arabaya el koyma üzerine para cezası görüyorum. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Pazar 09:05 Paylaş Pazar 09:05 Çağrı Alaf yazdı: 6 Aylık ehliyete, 3 ay da arabaya el koyma üzerine para cezası görüyorum. mesela 49 nolu yol. Kim görcek beaaa haritadan bakında çölde bir sürü yapay mini göller gördüm. Acaba lityum havuzları mı onlar 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter Pazar 11:19 Paylaş Pazar 11:19 Bence sağlık açısından daha sonra alacağın modelleri söyleme. 2 Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf Pazar 12:02 Yazar Paylaş Pazar 12:02 Tansu Kalafatoğlu yazdı: mesela 49 nolu yol. Kim görcek beaaa haritadan bakında çölde bir sürü yapay mini göller gördüm. Acaba lityum havuzları mı onlar Ben de merak ettim, bi araştırayım. Lityum madeni burada çok. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Pazar 12:09 Paylaş Pazar 12:09 Çağrı Alaf yazdı: Ben de merak ettim, bi araştırayım. Lityum madeni burada çok. şili’de havuz şeklinde ama avustralya’da kayalardan üretim oluyormuş. İki ülke dünyadaki en çok rezerve sahip olanlardan. Çok fazla kimsayalla buharlaştırma yapılıp saf lityum üretiyorlar. o yüzden lityum üretimi yani batarya üretimini yeşil bulmuyorlar. Daha bunun fabrikasyon aşaması var. Diğer elementler var. kısacası avustralya kirlendi. dön sen Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Pazar 12:14 Paylaş Pazar 12:14 Tansu Kalafatoğlu yazdı: o yüzden mazda’ya mühendislik markası diyorlar. Mazda ilk skyactiv’i tanıtırken çekik gözlü anlatıyordu bulamadım şimdi. haddinden fazla sıkıştırmada benzindeki vuruntuları önlemek için egzozdaki sıcaklıkları dengelemek adına veya yolunu uzatarak bir şey yaparak çözümlemişler. sıkıştırma oranı egzosla ilgisizidr. okuyucu hatalı yorumlarsa onu bilemem bu coğrafyada Çağrı Alaf yazdı: Amerika marketine uyum sağlamamış. 14:1 diye tasarlanan blok 13:1 olarak gitmiş Amerika’ya. Ben zannediyorum ki yakıt benzerliğinden dolayı Amerika ile aynı blok vardır Avustralya’da da. İki ülkeye de Hindistan’daki dev rafinerilerden yakıt ikmali yapılıyor. oktanı daha düşük yakıt kullanabilir amerigalı, avustralyalı da hararete dikkat etsin Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Pazar 12:38 Paylaş Pazar 12:38 Çağlar Bayur yazdı: sıkıştırma oranı egzosla ilgisizidr. okuyucu hatalı yorumlarsa onu bilemem bu coğrafyada oktanı daha düşük yakıt kullanabilir amerigalı, avustralyalı da hararete dikkat etsin işte avrupalı böyle şeyleri turbo koyup geçince anlaşılmıyor adam diyorki, yüksek sıkıştırma yüksek sıcaklık. Eğer bir silindirin sıcak egzozu diğer silindirin içine girerse vuruntu oluyor. Yüksek sıkıştırma yapamıyorum. Bu sefer tüm egzoz manifoldunu eşit uzunlukta ayrı ayrı yapıp birleştiriyor. Böylece biraz soğuyor ve diğer silindirin içine kaçmamış oluyor 1 1 Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf Pazar 13:08 Yazar Paylaş Pazar 13:08 Çağlar Bayur yazdı: oktanı daha düşük yakıt kullanabilir amerigalı, avustralyalı da hararete dikkat etsin Depoda 15 dolar fazla ödüyorum 91 yerine 98 alınca. Bu arada bize de 13:1 sıkıştırma geliyor yani biz de 91 kullanabiliriz ama Mazda bu motorda Avrupa ülkelerinde 95 ve üzeri tavsiye etmiş. Afrika ve Arap yarımadasında 90 ve üzeri tavsiye etmiş. Sebebini bilmiyorum. Belki iklim belki yakıt kalitesi. Tansu Kalafatoğlu yazdı: işte avrupalı böyle şeyleri turbo koyup geçince anlaşılmıyor adam diyorki, yüksek sıkıştırma yüksek sıcaklık. Eğer bir silindirin sıcak egzozu diğer silindirin içine girerse vuruntu oluyor. Yüksek sıkıştırma yapamıyorum. Bu sefer tüm egzoz manifoldunu eşit uzunlukta ayrı ayrı yapıp birleştiriyor. Böylece biraz soğuyor ve diğer silindirin içine kaçmamış oluyor Bilginin kalitesine bak. Şaşırdım. Bu Japonlar sineğin yağını sıkarlar. Helal olsun. 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Pazar 15:47 Paylaş Pazar 15:47 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Böylece biraz soğuyor ve diğer silindirin içine kaçmamış oluyor o konu karşı basınç klasörüne girer, başka bir şey, drag yapan arabaların manifoldları neden bez ile sarılıdır? mumya gibi görünsün diye değil tabii Çağrı Alaf yazdı: Bu arada bize de 13:1 sıkıştırma geliyor yani biz de 91 kullanabiliriz ama Mazda bu motorda Avrupa ülkelerinde 95 ve üzeri tavsiye etmiş. Afrika ve Arap yarımadasında 90 ve üzeri tavsiye etmiş. Sebebini bilmiyorum. Belki iklim belki yakıt kalitesi. oww o zaman iyi ki bize gelmemiş 100 bini geçemezdi bunun üst kapağı yamulmadan, piyasada conta yaktı ağbiiiğ muabbeti olarak geçer. Yorum bağlantısı
Emre Şimşek Pazar 16:05 Paylaş Pazar 16:05 Çağrı Alaf yazdı: Native Speaker nasıl istiyor ki? IELTS 6.0’ya fit olmaları lazımdı. Bizde ELPAC diye bir İngilizce değerlendirmesi var. 4 geçer 5 iyi 6 çok iyi demek, burada sadece native speakerlara veriliyor. Şartlarda Elpac 6 istiyor Atc için.. Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf Pazar 22:16 Yazar Paylaş Pazar 22:16 Çağlar Bayur yazdı: oww o zaman iyi ki bize gelmemiş 100 bini geçemezdi bunun üst kapağı yamulmadan, piyasada conta yaktı ağbiiiğ muabbeti olarak geçer. Neden ki abi bizde 98 standart değil mi? Yorum bağlantısı
Talha Bilgi Pazartesi 05:43 Paylaş Pazartesi 05:43 Hayırlı olsun, çok güzelmiş, ağız tadıyla binin inşallah. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Salı 10:49 Paylaş Salı 10:49 Çağrı Alaf yazdı: Neden ki abi bizde 98 standart değil mi? sıkıştırma oranı arttıkça hararete hassasiyet artar, benzin oktanı ayrı ihtiyaç Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf Salı 13:49 Yazar Paylaş Salı 13:49 Çağlar Bayur yazdı: sıkıştırma oranı arttıkça hararete hassasiyet artar, benzin oktanı ayrı ihtiyaç Aslında Avustralya da çok sıcak memleket, geç ısınıyor problemini başıma gelmese de gruplarda birilerinden duydum ama çok ısınıyor problemi gelmedi kulağıma hiç. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Salı 15:54 Paylaş Salı 15:54 Çağrı Alaf yazdı: Aslında Avustralya da çok sıcak memleket, geç ısınıyor problemini başıma gelmese de gruplarda birilerinden duydum ama çok ısınıyor problemi gelmedi kulağıma hiç. 2005 model araba kullanan çok mu oralarda? çok ısınır değil , soğutma suyu sisteminde sorun olursa üst kapağa hızlıca elveda deriz, sebep değil sonuç yani 1 Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf Salı 16:17 Yazar Paylaş Salı 16:17 Çağlar Bayur yazdı: 2005 model araba kullanan çok mu oralarda? İlk kasa Mazda 3’ler çok tutuluyor hala. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts