Beşir Aksu Perşembe 07:40 Paylaş Perşembe 07:40 Arkadaşlar merhaba, yaklaşık 2 hafta önce bayiden 0 km 2024 model 1.5 ecoblue dizel otomatik Ford Focus aldım. Aracı kullanırken her zaman olmamak kaydıyla hız sabitleyicide 98 km/h hız 1500 rpm'de silkeleme, devir dalgalanması meydana geldi. Yol düzdü ve herhangi bir bozuklukta yoktu. Silkeleme yaparken gaza basıp biraz hızlandıktan sonra tekrar sabitleyiciye aldığımda problem geçiyor. Daha önce tecrübesi olan var mıdır? Vites geçişlerinde bir problem hissetmedim. Yaşadığım yerde yetkili satıcı/servis bulunmuyor. Genel olarak internet ortamında şikayetlere baktığımda bir memnuniyetsizlik söz konusu ilgili firma ve satıcı ile ilgili. O sebeple ilk sizin fikrinizi almak istedim. Şimdiden teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal Perşembe 07:49 Paylaş Perşembe 07:49 Çok arada bir değer olduğu için belki üst ve alt vites arasında geçiş yaptırıyordur. Spor moda alıp deneyin aynı hızda. Büyük ihtimalle olmayacaktır. 98 yerine 95 e sabitlersiniz çözüm olarak ya da spor modda kullanırsınız Yorum bağlantısı
Ali Gülmez Perşembe 07:54 Paylaş Perşembe 07:54 1500-2000 civarlarında meydana gelen silkeleme enjektörleri işaret eder Yorum bağlantısı
Harun Özden Perşembe 10:44 Paylaş Perşembe 10:44 (düzenlendi) Bu durumun pek çok sebebi olabilir: - Enjektör - DPF - Şanzıman tribün - Sensör vb. Biraz daha aracınızı gözlemlemeniz faydalı olacaktır. Perşembe 10:44 tarihinde Harun Özden tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Perşembe 10:48 Paylaş Perşembe 10:48 2 haftalık araça, servise kayıt açtırın 3 Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban Cuma 22:17 Paylaş Cuma 22:17 Yıl olmuş 2025 ford hala şu işi çözemedi ..2004 cmax tdci ve 2011 focus tdci manuel iki aracımda da 1500 devir civarı silkeleme çok nadirde olsa olmuştu.Yabancı forumlar dahil yüzlerce sayfa okudum araştırdım net çözüme ulaşamadım.Daha çok düşük hızlarda oldu bende.Muhtemel sebepler ;Egr,enjektör,selenoid valf, krank sensörü,egzantrik sensörü,yakıt filtresi,kötü yakıt kısaca araçtaki herşey.Yazdıklarımın nerdeyse tamamını irdeledim fakat sonuç SIFIR. Ne zaman yapacağı belli olmadığı ve arıza kodu almadığı için çözüme ulaşamadım vesselam. Yorum bağlantısı
Beşir Aksu Dün saat 05:37 Yazar Paylaş Dün saat 05:37 Dün servise götürdüm. Bilgisayar bağlandı, herhangi bir arıza çıkmadı tabi. Bir tek direksiyon bağlantısı kesildi diye bir arıza gelmiş gitmiş. Test sürüşü yapıldı, onda da bir şey olmadı. Dpf temizliğe başladığı zaman olur diyip aracı teslim ettiler. Yorum bağlantısı
Ali Gülmez Dün saat 06:14 Paylaş Dün saat 06:14 ya allah aşkına 2 haftada ne dpf temizliği olur araç kaç km de şu an Yorum bağlantısı
Beşir Aksu 23 saat önce Yazar Paylaş 23 saat önce 1100 km'de. Şehir içi hiç kullanmadım. Marşa bastıktan sonra en az 30 km yol yapıyorum. Her iki binişten birinde bu olay başıma geliyor. Yeni arabalar çok narin gerçekten. Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 21 saat önce Paylaş 21 saat önce Her 2 inişten birinden oluyorsa kesin bir sorun var diyebiliriz sürekli dpf temizleyecek bir durum yok aynı aracın facebook grubuna girip sorarsanız iyi olur ben hala enjektör diyorum bir pompacıya gidip aracı cihaza bağlatıp referans değerlerine baktırabilirsiniz Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 saat önce Paylaş 19 saat önce Ali Gülmez yazdı: ya allah aşkına 2 haftada ne dpf temizliği olur araç kaç km de şu an 80 km de bir temizlik bile başlayabilir rutini yok Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 17 saat önce Paylaş 17 saat önce Çağlar Bayur yazdı: 80 km de bir temizlik bile başlayabilir rutini yok fap programı ile 308 i sürekli kontrol ederim ön doluluk oranı 6.5 gr/lt ulaştığında otomatik yapar o değere ulaşması içinde şehir içi tafikte ya dakısa sürüşlerde olur Peki sürekli uzun ya da trafiğe girmeyen araç bu değere ulaşamadığında yani akitf rejenerasyon yapamadığında ise her 1000 km de bir 6,5 değerine ulaşmadı ise yapar bu araç 1100 km de alalı 2 hafta olmuş ve rahatsız edecek şekilde sallantı yapıyor ise bana mantıklı gelmedi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 saat önce Paylaş 16 saat önce Beşir Aksu yazdı: Dün servise götürdüm. Bilgisayar bağlandı, herhangi bir arıza çıkmadı tabi. Bir tek direksiyon bağlantısı kesildi diye bir arıza gelmiş gitmiş. Test sürüşü yapıldı, onda da bir şey olmadı. Dpf temizliğe başladığı zaman olur diyip aracı teslim ettiler. ve ayrıca bu işlemler için kayıt açıldı mı? o zaman olur demeyi sanayideki usta der, servisteki diyemez, kontrol eder. elindeki cihazı kullanmayı biliyor ise tabii Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 14 saat önce Paylaş 14 saat önce Beşir Aksu yazdı: Arkadaşlar merhaba, yaklaşık 2 hafta önce bayiden 0 km 2024 model 1.5 ecoblue dizel otomatik Ford Focus aldım. Aracı kullanırken her zaman olmamak kaydıyla hız sabitleyicide 98 km/h hız 1500 rpm'de silkeleme, devir dalgalanması meydana geldi. Yol düzdü ve herhangi bir bozuklukta yoktu. Silkeleme yaparken gaza basıp biraz hızlandıktan sonra tekrar sabitleyiciye aldığımda problem geçiyor. Daha önce tecrübesi olan var mıdır? Vites geçişlerinde bir problem hissetmedim. Yaşadığım yerde yetkili satıcı/servis bulunmuyor. Genel olarak internet ortamında şikayetlere baktığımda bir memnuniyetsizlik söz konusu ilgili firma ve satıcı ile ilgili. O sebeple ilk sizin fikrinizi almak istedim. Şimdiden teşekkür ederim. Tork konvertörü arızasından bahsedilmiş başka bir forumda ve çözüldüğü yazılmış.Garantiden şanzıman değişimi isteyin teşhis bu olursa Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 14 saat önce Paylaş 14 saat önce Ali Gülmez yazdı: ya allah aşkına 2 haftada ne dpf temizliği olur araç kaç km de şu an Niye senin psa sürekli dpf devreye sokuyordu zaten sürekli devrede olup yakılan emisyon kül yapıp dolduruyor ya zamanla. 1 Yorum bağlantısı
Beşir Aksu 12 saat önce Yazar Paylaş 12 saat önce Çağlar Bayur yazdı: ve ayrıca bu işlemler için kayıt açıldı mı? o zaman olur demeyi sanayideki usta der, servisteki diyemez, kontrol eder. elindeki cihazı kullanmayı biliyor ise tabii Evet açıldı. Servis kayıtlarına girmiş oldu. Abdurrahman Balaban yazdı: Tork konvertörü arızasından bahsedilmiş başka bir forumda ve çözüldüğü yazılmış.Garantiden şanzıman değişimi isteyin teşhis bu olursa Evet bu tarz yazılara bende denk geldim. Ancak dediğim gibi sürekli olan bir durum değil. O yüzden şimdilik dpf diye mutabık kaldık. Biraz daha kullanıp gözlemleyeceğim. Tabi şu ihtimal de var. Hani ileride çıkabilecek büyük arızalar öncesinde kendini ufak ufak belli eder. Şu an tek elimde olan servis kaydı olarak işlenmesi oldu. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 saat önce Paylaş 11 saat önce Mustafa Tüfekçi yazdı: Niye senin psa sürekli dpf devreye sokuyordu zaten sürekli devrede olup yakılan emisyon kül yapıp dolduruyor ya zamanla. olur öyle şeyler Yorum bağlantısı
Recommended Posts