Mecit Can Horasan 20 Ocak Paylaş 20 Ocak Merhaba Arkadaşlar. Aracım mk3 2005 2.0 Tdcı 1.ci sorunumuz ; Araba marş basarken devir 500 veya altında 30 saniye boyunca bekleyip normalde dönüyor bu sorun daha önceden yoktu. ( Ustalar şarj dinamosundan diyorlar ) Ben öyle olduğunu düşünmüyorum. 2.ci sorunumuz ; Araba seyir halindeyken 4 ve 5ci viteste sabit gazla 2bin devire geldiğinde devir dalgalanma yapıyor . 2bin devir geçtiğinde ise normal şekilde gidiyor . Ustalar bu sorunları bulamadı araba kaldı öylece. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 20 Ocak Paylaş 20 Ocak Enjektör diyene kadar veri gelmiş zaten. Normal miymiş bu veriler 1 Yorum bağlantısı
Mecit Can Horasan 20 Ocak Yazar Paylaş 20 Ocak Mustafa Tüfekçi yazdı: Enjektör diyene kadar veri gelmiş zaten. Normal miymiş bu veriler Hocam 1 sene önce enjektörde sorun vardı stop ediyordu perfomans düşüyordu. Memesi vs tamir yaptık . Şimdi ise tekrar aynı yere geldik bu veriler normal dediler bana bilemedim . Bilen biri çıkar burda umarım Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Ocak Paylaş 20 Ocak otomatik mi? manuel mi devir dalgalnadığında hız kaç? Yorum bağlantısı
Mecit Can Horasan 20 Ocak Yazar Paylaş 20 Ocak Çağlar Bayur yazdı: otomatik mi? manuel mi devir dalgalnadığında hız kaç? Otomatik 100 hızda yapıyor Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Ocak Paylaş 20 Ocak Mecit Can Horasan yazdı: Otomatik 100 hızda yapıyor 75-80km/h hız aralğında sabit gidersek durum nasıl? Yorum bağlantısı
Mecit Can Horasan 20 Ocak Yazar Paylaş 20 Ocak Çağlar Bayur yazdı: 75-80km/h hız aralğında sabit gidersek durum nasıl? O sıra devir 1500 oluyor bişey olmuyor . Devir 2000 geldiğinde hızda 100 oluyor ve dalgalanma yapıp normale geçiyor Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Ocak Paylaş 20 Ocak (düzenlendi) Mecit Can Horasan yazdı: O sıra devir 1500 oluyor bişey olmuyor . Devir 2000 geldiğinde hızda 100 oluyor ve dalgalanma yapıp normale geçiyor normalde tam tersi olmas lazım, 75-77 lerde devir dalgalanır 80-82 ye gelince düzelir ) yazılım beygir yükselteme büyük çap jant vs var mı? veya ne zaman başladı bu 20 Ocak tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mecit Can Horasan 20 Ocak Yazar Paylaş 20 Ocak Çağlar Bayur yazdı: normalde tam tersi olmas lazım, 75-77 lerde devir dalgalanır 80-82 ye gelince düzelir ) yazılım beygir yükselteme büyük çap jant vs var mı? veya ne zaman başladı bu Yazılım vs yok hocam. 2 ay önce yapmaya başladı . 2 ay öncede herhangi bi işlem görmedi. Ve araba marş basınca garip çalışıyor ikisi aynı anda olmaya başladı Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar 20 Ocak Paylaş 20 Ocak Enjektörler gitmiş, kablo ve soketleri de kontrol edin. 1 Yorum bağlantısı
Mecit Can Horasan 20 Ocak Yazar Paylaş 20 Ocak Mustafa Yanar yazdı: Enjektörler gitmiş, kablo ve soketleri de kontrol edin. Eminmiyiz hocam geçen gittiğimde sorun yok demişlerdi. İlk yorumdan değerleri görebilirsin Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Ocak Paylaş 20 Ocak Mecit Can Horasan yazdı: Yazılım vs yok hocam. 2 ay önce yapmaya başladı . 2 ay öncede herhangi bi işlem görmedi. Ve araba marş basınca garip çalışıyor ikisi aynı anda olmaya başladı ikisini birleştirince yol enjektöre çıkıyor. bundan sonraki zorluk şurada: namusu ve şerefi üstünü mk3 enjektöründen anlarım diyeni bulursanız tamiri kolay, yoksa araba bir daha çalışmaz bile... referanslı bir enjektörcü bulun, üstteki ekranda çok tecrübem yok ama değerler zaten dans ediyor bu kadar fark olmamalı idi. Yorum bağlantısı
Mecit Can Horasan 20 Ocak Yazar Paylaş 20 Ocak Çağlar Bayur yazdı: ikisini birleştirince yol enjektöre çıkıyor. bundan sonraki zorluk şurada: namusu ve şerefi üstünü mk3 enjektöründen anlarım diyeni bulursanız tamiri kolay, yoksa araba bir daha çalışmaz bile... referanslı bir enjektörcü bulun, üstteki ekranda çok tecrübem yok ama değerler zaten dans ediyor bu kadar fark olmamalı idi. Ozaman yarın bi gideyim bakalım bi değişiklik olursa yazarım konuya Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar 20 Ocak Paylaş 20 Ocak (düzenlendi) Mecit Can Horasan yazdı: Eminmiyiz hocam geçen gittiğimde sorun yok demişlerdi. İlk yorumdan değerleri görebilirsin Tüm enjektörlerin değerleri aynı ya da yakın olmalı, Sizin enjektörlerin her biri ayrı telden çalıyor. Bursa'da mutlaka iyi enjektör tamircisi vardır. 20 Ocak tarihinde Mustafa Yanar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 21 Ocak Paylaş 21 Ocak mk3 te enjektör ler bi defa sökülünce veya revizyon olunca düzen tutması çok zor bu enjektörleri kodlayabilen anlayan tecrübeli yer lazım size Yorum bağlantısı
Mecit Can Horasan 21 Ocak Yazar Paylaş 21 Ocak Fatih Keskin yazdı: mk3 te enjektör ler bi defa sökülünce veya revizyon olunca düzen tutması çok zor bu enjektörleri kodlayabilen anlayan tecrübeli yer lazım size Bende öyle düşünüyorum varmı tanıdığınız biri veya bu işin yapan biri ? Şehir dışı vs farketmez Yorum bağlantısı
Ferhat Yavuz 21 Ocak Paylaş 21 Ocak Facebook Ford grubundaydım aracı satınca çıktım, bu sorunu enjektör revizyonu ve orjinal cihazla kodlamayla çözüyorlardı.Sayfa kurucusu yedek parçacı Ford Ali Özkan otomotiv Ankara google da aratın ona danışın isterseniz yardımcı olacaktır.Ben 2-3 kere arayıp konuşmuştum o parçadan olmaz boşa değiştirme şunu yaptır falan demişti. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 21 Ocak Paylaş 21 Ocak Mecit Can Horasan yazdı: Hocam 1 sene önce enjektörde sorun vardı stop ediyordu perfomans düşüyordu. Memesi vs tamir yaptık . Şimdi ise tekrar aynı yere geldik bu veriler normal dediler bana bilemedim . Bilen biri çıkar burda umarım Bu enjektörleri 1 yıl önce kim nasıl yaptı. Bu verilere göre enjektörlerin kodu yok/bozuk. MK3 enjektörleri Delphi enjektör tezgahında revize edilip, kodlanması gerekir. Aksi takdirde boşa para harcamasıyla kalmaz, araçta daha büyük sıkıntılara yol açar. Yorum bağlantısı
Fatih Evcin 21 Ocak Paylaş 21 Ocak Bursa'da neresi baktı araca? götürdüğünüz kişi tamrici miydi enjektörcü mü? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Ocak Paylaş 21 Ocak bu mk3 leri bitiren de facedeki mk3 grubu oldu ayrıca, çorbada tuzları bolca var Yorum bağlantısı
Ferhat Yavuz 21 Ocak Paylaş 21 Ocak Çağlar Bayur yazdı: bu mk3 leri bitiren de facedeki mk3 grubu oldu ayrıca, çorbada tuzları bolca var Abi öyle dendi ama ben çok faydasını gördüm grubun , far merceklerini değiştirmiştim söküp takmamda nasıl oturtacağımda hangi kabloyu nereye bağlayacağım konusunda çok yardımcı olmuşlardı.Termostat bulup alacaktım ki başka marka önerdiler onu almıştım.Usta kelebekler değişecek demişti al ver yapıyordu araç orijinal buji al demişlerdi dedikleri gibi sorun gitmişti. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Ocak Paylaş 21 Ocak genelde faydasından çok zararı vardı, grup yönetcisi parçacı olmamalı 1 Yorum bağlantısı
Mecit Can Horasan 21 Ocak Yazar Paylaş 21 Ocak Ferhat Yavuz yazdı: Facebook Ford grubundaydım aracı satınca çıktım, bu sorunu enjektör revizyonu ve orjinal cihazla kodlamayla çözüyorlardı.Sayfa kurucusu yedek parçacı Ford Ali Özkan otomotiv Ankara google da aratın ona danışın isterseniz yardımcı olacaktır.Ben 2-3 kere arayıp konuşmuştum o parçadan olmaz boşa değiştirme şunu yaptır falan demişti. Tamamdır hocam bi bakayım Tamer Topaç yazdı: Bu enjektörleri 1 yıl önce kim nasıl yaptı. Bu verilere göre enjektörlerin kodu yok/bozuk. MK3 enjektörleri Delphi enjektör tezgahında revize edilip, kodlanması gerekir. Aksi takdirde boşa para harcamasıyla kalmaz, araçta daha büyük sıkıntılara yol açar. Bursa cihan pompacıya gitmiştim sanırım işleri doğru düzgün yapmadılar Fatih Evcin yazdı: Bursa'da neresi baktı araca? götürdüğünüz kişi tamrici miydi enjektörcü mü? Bursa cihan pompacı hocam Yorum bağlantısı
Fatih Evcin 22 Ocak Paylaş 22 Ocak Mecit Can Horasan yazdı: Tamamdır hocam bi bakayım Bursa cihan pompacıya gitmiştim sanırım işleri doğru düzgün yapmadılar Bursa cihan pompacı hocam küçük sanayideki bir pompacıya değerleri attım, normal değil diyor. 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts