Seyit Ahmet Özdemir Pazartesi 11:54 Paylaş Pazartesi 11:54 (düzenlendi) Arkadaşlar Merhabalar, 2011 model 1.4 benzinli fiesta sahibiyim araç 95.xxx km’de ve yaklaşık 2 ay önce yağ bakımına ilave olarak triger devirdaim v-kayışı buji üst kapak contası değişimi yapıldı. Yaklaşık bir hafta önce motorun sağ tarafında sağ aks körüğüne kadar uzanan yağ kaçağı olduğunu fark ettim. Usta eksantrik müşürü originden kaynaklandığını söyledi. Açıkçası oringden bu kadar yağ kaçırıp kaçırmayacağı konusunda emin değilim ben de külbütör kapağından olduğunu düşünüyorum. Çekebildiğim kadarıyla fotoğrafları ekliyorum. Bilgisi veya fikri olan arkadaşlar varsa paylaşırsa sevinirim. Pazartesi 12:03 tarihinde Seyit Ahmet Özdemir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tamer Topaç Pazartesi 13:10 Paylaş Pazartesi 13:10 Yağ kaçağı tespiti için, önce motor iyice temizlenir sonrasında bir süre araç kullanılır ve tekrar kontrol edilir. Böylece, kaçak basitçe tespit edilir. Yorum bağlantısı
Seyit Ahmet Özdemir Pazartesi 19:34 Yazar Paylaş Pazartesi 19:34 Tamer Topaç yazdı: Yağ kaçağı tespiti için, önce motor iyice temizlenir sonrasında bir süre araç kullanılır ve tekrar kontrol edilir. Böylece, kaçak basitçe tespit edilir. Elbette zaten ilk onu yapacağım öncesinde fikri olan veya başına gelen olup olmadığı açısından sordum. Teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Alpay Köse Pazartesi 19:38 Paylaş Pazartesi 19:38 (düzenlendi) Aynısı başıma geldi üst kapak contası değişiminden sonra.ayni şekilde usta oringlerden dedi.değstirdi.yine devam etti.gittim kapak vidalarını biraz daha sıktı.bi süre sonra tekrar gittim.lpg li araclarda kaçak olabiliyor dedi.sonrasında bir anahtar ve kapak contası aldım.tekrardan kendim değiştirdim sorun çözüldü.kapak contasını sıkarken eşit şekilde sıkmak gerekiyor.ustalar genelde acele edip hemen bitirme derdinde olunca böyle sızıntılar oluyor.en azından benim araçta böyle oldu.ortalama 80000 km yol yaptım sorun yok. Pazartesi 19:41 tarihinde Alpay Köse tarafından düzenlendi https://youtu.be/nSvAK66RB_Q?si=tkk2g8bn1W0NxSTN 1 Yorum bağlantısı
Seyit Ahmet Özdemir Pazartesi 19:52 Yazar Paylaş Pazartesi 19:52 Alpay Köse yazdı: Aynısı başıma geldi üst kapak contası değişiminden sonra.ayni şekilde usta oringlerden dedi.değstirdi.yine devam etti.gittim kapak vidalarını biraz daha sıktı.bi süre sonra tekrar gittim.lpg li araclarda kaçak olabiliyor dedi.sonrasında bir anahtar ve kapak contası aldım.tekrardan kendim değiştirdim sorun çözüldü.kapak contasını sıkarken eşit şekilde sıkmak gerekiyor.ustalar genelde acele edip hemen bitirme derdinde olunca böyle sızıntılar oluyor.en azından benim araçta böyle oldu.ortalama 80000 km yol yaptım sorun yok. Ben de tam olarak öyle düşünüyorum çünkü daha önce hiçbir kaçak görmedim. Triger değişimi sonrası olması nedeniyle ben üst kapaktan şüphelendim oringden bu kadar yağ kaçırma ihtimali aklıma yatmadı. Muhtemelen ya eşit sıkılmadı dediğiniz gibi ya da conta tam oturmadı. Temizleyip kaçakları kontrol edip ona göre tekrardan gitmeyi düşünüyorum ustaya. Teşekkür ederim. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts