Şahin Topaloğlu 2 Ocak Paylaş 2 Ocak Yıllar sonra merhaba arkadaşlar . 2003 model ford focus sw ghia otomatik aracımda aks sökülüp takıldıktan sonra esp lambası yandı ve bir daha hiç söndüremedik. Aracın arızalarına bakıldığında sadece C1288 BASINC TRANS DUSER ANA /BIRINCIL GİRİŞ DEVRE HATASI yaziyor. Sizlerden istegim bu devre hatası neyi gösteriyor veya hangi parçayı tarif ediyor . Aracın ABS beyni ni değiştirdim yinede yanmaya devam ediyor. Bununla birlikte frene bastığımda aralıklı olarak yanan el freni lambası. Fren kullanmadığım zaman bir müddet sonra sönüyor. Balatalar ve diskler değişti. El freni tabancası siwich ve anahtar konrol edildi sağlam. Hidrolik deposu kapağı seviye ölçer sağlam. Hidrolik sıvı yenilendi havası alındı. Yinede yanıyor. Aracında bu problemi yaşayan yada bu konularla ilgili bilgisi olan arkadaşlar paylaşırsa sevinirim. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 2 Ocak Paylaş 2 Ocak Beddua almışsın sen.. Kesin birisi beter ol falan demiştir.. 2 Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 2 Ocak Yazar Paylaş 2 Ocak Ne diyeyim emmi . Ilk defa Bi arabamın sorununu çözemedim. Ne yaptıysam inkar ediyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 2 Ocak Paylaş 2 Ocak Sis bence aks değişen tekerdeki devir okuyucuyu bozmuşsunuz.. Yada oradan başka parça değişti ise yanlış parça takmışsınız.. 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 2 Ocak Paylaş 2 Ocak aks körüğü sökülürken abs kablosuna zarar verilmiş olabilirmi? 1 Yorum bağlantısı
Ömer Sarıgül 2 Ocak Paylaş 2 Ocak ABS bloğu üzeride basıncı ölçen bir sensör var bundan bilgi alınamıyor. Birincil devre deyince oranın elektrik beslemesinde sıkıntı var demek istiyor. Tamamen internetten görebildiğim kadar bilgidir ytd☺️ ABS nin düşük yüksek akımlı sigortaları oluyor hepsine bakın. O basınç sensörü %90 forscan ABS modül değerlerinde takibi vardır değeri görünmüyordur yada hata görünüyordur, tesisatı, sensör soketini kuracayarak o bilgiyi anlık takip edip okunmasını sağlayın düzelir umarım Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 2 Ocak Yazar Paylaş 2 Ocak (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: esp zaten gereksiz o kasada ampülü sök Ampül yok baba.... led ....ampul olsa direkt sökeceğim Ömer Sarıgül yazdı: ABS bloğu üzeride basıncı ölçen bir sensör var bundan bilgi alınamıyor. Birincil devre deyince oranın elektrik beslemesinde sıkıntı var demek istiyor. Tamamen internetten görebildiğim kadar bilgidir ytd☺️ ABS nin düşük yüksek akımlı sigortaları oluyor hepsine bakın. O basınç sensörü %90 forscan ABS modül değerlerinde takibi vardır değeri görünmüyordur yada hata görünüyordur, tesisatı, sensör soketini kuracayarak o bilgiyi anlık takip edip okunmasını sağlayın düzelir umarım Abs modülünü komple değiştirdim. Acaba tekrar abs modülünü tanıtmak gerekiyormu ki Selçuk Bakış yazdı: @Mustafa Tüfekçidüşenin halinden anlarsın belki Mustafaaaaa sen bu işle çok uğraşmıştın. Cevap ver bana tez elden .... 2 Ocak tarihinde Şahin Topaloğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 2 Ocak Yazar Paylaş 2 Ocak Metin Uzunoğlu yazdı: aks körüğü sökülürken abs kablosuna zarar verilmiş olabilirmi? Herhangi bir hasar yok biraz önce her ihtimale karşı abs okuyucusunu degistirdim. Selçuk Bakış yazdı: @Mustafa Tüfekçidüşenin halinden anlarsın belki Selçuk hocam bu biraz manidar oldu 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 2 Ocak Paylaş 2 Ocak Selçuk Bakış yazdı: @Mustafa Tüfekçidüşenin halinden anlarsın belki Ne diyor üstat , "düşme amedim" Söz meclisten dışarı tabi :P Şahin abimiz yoktu uzun zamandır. Espli Focus 1 mi almış hayırlı olsun. İlk arıza neydi ? ABS beyni değişirken espli olmasına dikkat edildi mi? Ki kendisini çıkma bulmak zor çünkü. Arıza teşhisi hangi cihazla yapıldı. Forscan ve elm327 temini varsa baştan bı bakalım. 2 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 2 Ocak Paylaş 2 Ocak Şahin Topaloğlu yazdı: Selçuk hocam bu biraz manidar oldu Yok Şahin abi, Mustafa uğraşmıştı o sebeple yazdım Yorum bağlantısı
Samet Gök 3 Ocak Paylaş 3 Ocak Mustafa Tüfekçi yazdı: ABS beyni değişirken espli olmasına dikkat edildi mi? Büyük ihtimal takılan beyin espli değil aynı sorun geçtiğimiz hafta bende de vardı. Espli bulmak biraz zor oluyor. Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 5 Ocak Yazar Paylaş 5 Ocak Mustafa Tüfekçi yazdı: Ne diyor üstat , "düşme amedim" Söz meclisten dışarı tabi :P Şahin abimiz yoktu uzun zamandır. Espli Focus 1 mi almış hayırlı olsun. İlk arıza neydi ? ABS beyni değişirken espli olmasına dikkat edildi mi? Ki kendisini çıkma bulmak zor çünkü. Arıza teşhisi hangi cihazla yapıldı. Forscan ve elm327 temini varsa baştan bı bakalım. Mustafam esp li ford connect araçtan bizzati kendim söktüm.😁 Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 5 Ocak Yazar Paylaş 5 Ocak Benim araba 2003 model gümrük çıkışlı motor parcalarının çoğunlugu focus 2 parcasi . Aracının üzerinde bulunan abs beyni numarası 2M51-2C405- AE yeni takılan abs beyni numarası 2M51-2C285-AF Esp lambasının yanması şöyle başladı. Sağ aks söküldü körükler değişti. Sonrasında direkt yandı.abs okuyucuyu bıkmışlardır diye degistirdim yine olmadi. Bu gün sanayide bir başka ustaya uğrayıp fikrini aldım. Bu araçta direksiyon açı sensörü var sağ rotta hafif bir boşluk var düz yolda sola doğru çok hafif bir kaçması oluyor dedi. Direksiyonu duzeltmek icin surekli belirli bir konumda tuttuğun için olabilir dedi. Rot ayarı yapılıp açı sensörü kalibrasyonu yapılması lazım diye söyledi. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 5 Ocak Paylaş 5 Ocak Araba st170 sw çıkarsa bayılırım şuan foto lazım arabanın :P focus 2 ile ortak dediğin araç duratec 2.0 felan mi Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 5 Ocak Paylaş 5 Ocak Parçanın Orta kodu aynı olmalı uyum için diye biliyorum. Ortası parça cinsi başı model sonu versiyon Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 23 Ocak Yazar Paylaş 23 Ocak Rot ayarı yapıldı yine yanıyor yine yanıyor Yorum bağlantısı
Recommended Posts