Mustafa Kalender Perşembe 12:55 Paylaş Perşembe 12:55 Selamlar sevgiler öncelikle herkesin yorumuna görüşüne ve en çok da tecrübelerine ihtiyacım var. paylaşırsanız çok sevinirim. %90 da bu 3 modelden biri olacak bu yüzden eksik bilgilerle almak istemiyorum. siz olsanız hangisini tercih ederdiniz? çok kararsız bir durumdayım, şöyle anlatayım. İlk önceliğim aracın 130bin km den fazla olmaması, parça parça boya gibi şeylere çok takılmam. aklımda 1.200 civarlarına tt quatro alıp, bir kaç forged ve soft bir yazılımla uzun yıllar kullanmak istiyordum, ama bmw de bir yandan hep aklımdaydı, 330 veya 335 lere baktığımda zaten fiyatlar uçuk ve düşük km yok civarı, bu yüzden 3,20i ve 3,20d lere bakmaya başladım, alınabilecek araçlar var şuan ama bu seferde 3,20i nin hantal kalması (tecrübem yok, forumlardan okuduğum kadarıyla) ve 3,20d ise km ye göre orantı yapınca fiyatının daha üst seviyelere çıkıp km nin yükselmesi biraz hevesimi öldürdü. ayrıca nedense eski dizel otomobiller ve turbolar hep olumsuz bir his uyandırıyor içimde(ama tercihlerim arasında). sonra birazdaha düşündüğümde çocukluk hayalim olan e63 geldi aklıma, her zaman vardı ama teknik bilgi olarak en uzak olduğumda bir araç. hem sıralı 6 silindir olması 3,20d-i ye göre daha cebedici hemde fiyatı 3,35 30 lara göre alabileceğim düzeyde. yakıt olarak küçükten üzüleceğim ama bunu dert etmiyorum. daha fazla detaylandırma yapacaktım ama çok uzun olur bu yüzden sizlerde eşlik eder yardımcı olursanız yorumlarda konuşuruz hem de bu üç modelin detaylarını diğer düşünen arkadaşlar içinde detaylandırmış oluruz. şimdiden herkese teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora Perşembe 13:25 Paylaş Perşembe 13:25 Sıfırını alacak gücün yoksa ikinci el BMW alma demişler. 1 2 Yorum bağlantısı
Mustafa Kalender Perşembe 13:36 Yazar Paylaş Perşembe 13:36 Evren Erakçora yazdı: Sıfırını alacak gücün yoksa ikinci el BMW alma demişler. girdik bir çukura öğretmenim. Açıkçası ben öyle düşünmüyorum, her bilinçsiz binilen bir araba sorun çıkartıyor ve nadir araçlar dışında her aracın kronik sorunları var günümüzde. Bence bmw bizi üzmüyorda biz bmw yi üzüyoruz gibi, malum ülke şartlarıda bu duruma elveriş sağlıyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Perşembe 14:32 Paylaş Perşembe 14:32 3.20i//// i 8,9sn/100km hzılanması yoldaki sürücülerin %90 nın bile başa çıkamayabileceği bir değerdir. kafinin üstü seviyede yeterlidir. 2.el TT ile uğraşılmaz içi de çok dar bir süre sonra kasar. Mustafa Kalender yazdı: bir kaç forged ve soft bir yazılımla yutubrlar her şeyi videoya çekmez, iyileri çeker, yolda kalanlar başına gelince anlar sonra tükkan camını taşlar Yorum bağlantısı
Mustafa Kalender Perşembe 14:34 Yazar Paylaş Perşembe 14:34 Çağlar Bayur yazdı: 3.20i//// i 8,9sn/100km hzılanması yoldaki sürücülerin %90 nın bile başa çıkamayabileceği bir değerdir. kafinin üstü seviyede yeterlidir. 2.el TT ile uğraşılmaz içi de çok dar bir süre sonra kasar. yorum için teşekkürler çağlar abi. peki, 6.30ci için tecrüben veya yorumun var mıdır? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Perşembe 14:41 Paylaş Perşembe 14:41 Mustafa Kalender yazdı: yorum için teşekkürler çağlar abi. peki, 6.30ci için tecrüben veya yorumun var mıdır? 3-4 sene öncesine beş paraya satılırdı 2.eli segment gereği pek tutulmazdı. 3 seriisi yerine 4 yaş feda edip alınabilir ancak herşey motor demek değil, elektronik vs. arızası yaparsa çok can sıkar. bir de biraz emekli segmenti o . ben öğrenci iken crx e binerdim. Yorum bağlantısı
Mustafa Kalender Perşembe 14:50 Yazar Paylaş Perşembe 14:50 Çağlar Bayur yazdı: 3-4 sene öncesine beş paraya satılırdı 2.eli segment gereği pek tutulmazdı. 3 seriisi yerine 4 yaş feda edip alınabilir ancak herşey motor demek değil, elektronik vs. arızası yaparsa çok can sıkar. bir de biraz emekli segmenti o . ben öğrenci iken crx e binerdim. japon lar her zaman başkadır. çok sağol abi, dikkate alacağım yorumları. Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter Perşembe 17:09 Paylaş Perşembe 17:09 Ayrıca 3.20 dizelde bildiğim kadarıyla zincirli ve değiştirmek için motor komple iniyor bu da fazla masraf demek. Arkadaşımda vardı oradan biliyorum. Ve zinciri degistirmeden sattı. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Perşembe 18:08 Paylaş Perşembe 18:08 Mustafa Kalender yazdı: japon lar her zaman başkadır. o zaman hyundai N diye suları bulandıralım iyice, 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Kalender Perşembe 20:14 Yazar Paylaş Perşembe 20:14 (düzenlendi) evet abi ben de çok duydum, ama makyajlı modellerinde o sorun yokmuş biliyorum. tam emin değilim ve her zaman benzin taraftarıyım. dizeli çok çok düşük km lerde düşünürüm Mehmet Yeter yazdı: Ayrıca 3.20 dizelde bildiğim kadarıyla zincirli ve değiştirmek için motor komple iniyor bu da fazla masraf demek. Arkadaşımda vardı oradan biliyorum. Ve zinciri degistirmeden sattı. . Çağlar Bayur yazdı: o zaman hyundai N diye suları bulandıralım iyice, çağlar abi, aslında en mantıklısını söyledin ama otomobil konusunda tüm mantığımı kaybediyorum. sizden ricam tanıdığınız e63 model kullanıcısı varsa mesaja yönlendirebilir misiniz? Perşembe 20:15 tarihinde Mustafa Kalender tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Perşembe 20:51 Paylaş Perşembe 20:51 yok valla bizim tanıdıklarda aile arabası var hepsi yaşlandı 2 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 21 saat önce Paylaş 21 saat önce Çağlar Bayur yazdı: yok valla bizim tanıdıklarda aile arabası var hepsi yaşlandı 800 yaşında adam sediciye biniyor 5 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 20 saat önce Paylaş 20 saat önce Çağlar Bayur yazdı: o zaman hyundai N diye suları bulandıralım iyice, keşke tipi de güzel olsaydı... o parayı verince ne bileyim. Yorum bağlantısı
Mustafa Kalender 19 saat önce Yazar Paylaş 19 saat önce Doğan Arşiray yazdı: keşke tipi de güzel olsaydı... o parayı verince ne bileyim. + abiler yok mu ya bi 6.30 kullanıcısı Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 saat önce Paylaş 19 saat önce Doğan Arşiray yazdı: keşke tipi de güzel olsaydı... o parayı verince ne bileyim. nazısı köşeli sever Yorum bağlantısı
Recommended Posts