Mertol Kip 23 Aralık 2024 Paylaş 23 Aralık 2024 Mustafa Erkan yazdı: Focus 1 ve 2 araçlarımdan bildigim, serviste gözümle gördüğüm 1. Sensör zigzag 2. Sensor +1 ve _1 olarak değer üretir. Bunu serviste sordugumda bana söylenen 2. Sensör ün görevi katalitik konvertörün yeri de olup olmadığını denetlemek olduğu soylenmişti. Her durumda 0.2 ile 0.9 V arası üretiyor. Hiçbir zaman negatife düşmez. Stiometrikte ortalaması 0.7 V civarı olması lazım yanlış hatırlamıyorsam. Çoğu atmosferik arabada ilk sensörle ikinci sensör arasında fark yok bu arada. Bazı japonlarda manifolttaki sensör wideband, ikincisi narrow band. WideBand lambdaların zaten akıma dayalı komple farklı ölçüm tekniği var. İkinci sensörde değer daha az salınır, 06-08 arası falan gibi düşünebilirsiniz. Katalitik konvertörün yerinde olup olmaması değil de daha çok verimliliğini ölçmek için. Tıkalı olursa da O2 sorun yaratır. 3 Yorum bağlantısı
Hamit inan 23 Aralık 2024 Paylaş 23 Aralık 2024 https://www.boschaftermarket.com/xrm/media/images/country_specific/sg/services_and_support_6/downloads_18/lambda_sensors.pdf Yorum bağlantısı
Recommended Posts