Ali Darbaz 17 Şubat Paylaş 17 Şubat Bende prins motor sahipleri için 500 ml litrelik acil durum yağ pet şişesi yapmak isterim. bir varil yağ alıp , bunlara 500 ml petlerde satacan %20 kazanç ile miss gibi iş olur. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Şubat Paylaş 17 Şubat Ali Darbaz yazdı: Bende prins motor sahipleri için 500 ml litrelik acil durum yağ pet şişesi yapmak isterim. bir varil yağ alıp , bunlara 500 ml petlerde satacan %20 kazanç ile miss gibi iş olur. Genişlet çok iyi fikir lakin yakalanma , yağ dolum tesisi ruhsatın yok ise, sıkıntı... Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 17 Şubat Paylaş 17 Şubat Aytac Sakal yazdı: Zamanında Modifikasyona Peugeot ile başladık. Genişlet Bu çift taban sizin mi? Yorum bağlantısı
Aytac Sakal 17 Şubat Paylaş 17 Şubat Emre Şimşek yazdı: Bu çift taban sizin mi? Genişlet Keşke 🙂. Yorum bağlantısı
Emrah Altun 18 Şubat Yazar Paylaş 18 Şubat Mahmut Yıldız yazdı: Kayış kontrolü için aparat yapmışlar Genişlet Yağ çubuğu kontrolünden sonra yeni bir sayfa: Kayış yağ emcükleme seviyesi tespiti. Üstelik aparatı da var. 1 4 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Perşembe 14:54 Paylaş Perşembe 14:54 1.0 ve 1.2 prutech motorla ilgili kayış sıkıntısı yaşayanlara tazminat ödenecekmiş. Ama işleyişin Türkiye’de nasıl olacağı belli değil. Olur mu, o da belli değil. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek Perşembe 15:42 Paylaş Perşembe 15:42 Ali Cihangiroğlu yazdı: boşa düşünme, hayırlı olsun Genişlet Bu araba hocanın kızının çakarlı arabası değil mi Tansu Kalafatoğlu yazdı: 1.0 ve 1.2 prutech motorla ilgili kayış sıkıntısı yaşayanlara tazminat ödenecekmiş. Ama işleyişin Türkiye’de nasıl olacağı belli değil. Olur mu, o da belli değil. Genişlet Türkiye için değildir o. Bizdekiler sorunsuzdur. 2 2 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray Cuma 05:45 Paylaş Cuma 05:45 Tansu Kalafatoğlu yazdı: 1.0 ve 1.2 prutech motorla ilgili kayış sıkıntısı yaşayanlara tazminat ödenecekmiş. Ama işleyişin Türkiye’de nasıl olacağı belli değil. Olur mu, o da belli değil. Genişlet Işlemez? 1 Yorum bağlantısı
Ali Gülmez Cuma 05:54 Paylaş Cuma 05:54 doğru motor yağı ve 60 binde triger 30 bin de buji değişince sorun olmuyor arkadaş geçen hafta triger değişti sadece çatlama vardı dağılmamış bir yeri tıkamamış 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray Cuma 07:01 Paylaş Cuma 07:01 bizim 1.2 berlingo da böyle. sorun olmadı. 120 bin km filan oldu herhalde. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Cuma 08:21 Paylaş Cuma 08:21 Ali Gülmez yazdı: doğru motor yağı ve 60 binde triger 30 bin de buji değişince sorun olmuyor arkadaş geçen hafta triger değişti sadece çatlama vardı dağılmamış bir yeri tıkamamış Genişlet vergisi az diye alınan arabanın bu kadar kısa aralıklarla kayış ve buji değişimi ile kaç vergi çıkıyordur acaba 1 Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal Cuma 08:32 Paylaş Cuma 08:32 Tansu Kalafatoğlu yazdı: vergisi az diye alınan arabanın bu kadar kısa aralıklarla kayış ve buji değişimi ile kaç vergi çıkıyordur acaba Genişlet Sorun sadece vergi değil ama ÖTV ve sonrasında bir de KDV olunca aynı arabada yalnızca motor farkında 400000 liralar fark edebiliyor. Senede 10-15000 yapan biri 4-5 sene sonunda trigeri değiştirse sorun yaşamaz. Triger değişirken birçok şey de yenilenmiş olur. Maddi olarak bugün 400000 fazla ödemek, üstüne MTV ve sigortalarda artışı karşılamak, bir de şehiriçi kullanımda fazla hacim kaynaklı fazla yakıt yüketimini düşününce bence avantajlı kalıyor. Yorum bağlantısı
Çiğdem Bilen Cuma 08:33 Paylaş Cuma 08:33 Yazıda ayrıntılı belirtmişler kayış sorunu Haziran 2022 ve öncesi araçlar için geçerli. Bütün araçları problemli görmek yanlış olur. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Cuma 10:08 Paylaş Cuma 10:08 Ü.Emre Kartal yazdı: Sorun sadece vergi değil ama ÖTV ve sonrasında bir de KDV olunca aynı arabada yalnızca motor farkında 400000 liralar fark edebiliyor. Senede 10-15000 yapan biri 4-5 sene sonunda trigeri değiştirse sorun yaşamaz. Triger değişirken birçok şey de yenilenmiş olur. Maddi olarak bugün 400000 fazla ödemek, üstüne MTV ve sigortalarda artışı karşılamak, bir de şehiriçi kullanımda fazla hacim kaynaklı fazla yakıt yüketimini düşününce bence avantajlı kalıyor. Genişlet ötv belirlenirken 1600cc altı aynı değerlendiriliyor. yani 1.2 veya 1.6 motor iki arabanın ham fiyatı da 280.000 lira üstündeyse vergileri aynı olur. Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal Cuma 10:22 Paylaş Cuma 10:22 Tansu Kalafatoğlu yazdı: ötv belirlenirken 1600cc altı aynı değerlendiriliyor. yani 1.2 veya 1.6 motor iki arabanın ham fiyatı da 280.000 lira üstündeyse vergileri aynı olur. Genişlet Aynı arabanın 1.0 ve 1.5 aynı donanımlısı arasında 217000 lira var. Bazılarıda daha da açılıyor. Oran aynı ama rakam öyle olmuyor, cazip olması lazımki anlamı olsun Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Cuma 10:57 Paylaş Cuma 10:57 Ü.Emre Kartal yazdı: Aynı arabanın 1.0 ve 1.5 aynı donanımlısı arasında 217000 lira var. Bazılarıda daha da açılıyor. Oran aynı ama rakam öyle olmuyor, cazip olması lazımki anlamı olsun Genişlet bu fiyatlandırmanın motor hacmiyle bir alakası yok. donanım ekledikçe kdv doğal olarak artar. ayrıca satış politikası da var bunun içinde. fiyatların belirlenme süreci karmaşık. işin içinde siyaset bile bile olabilir. Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış Cuma 11:09 Paylaş Cuma 11:09 Ali Gülmez yazdı: doğru motor yağı ve 60 binde triger 30 bin de buji değişince sorun olmuyor arkadaş geçen hafta triger değişti sadece çatlama vardı dağılmamış bir yeri tıkamamış Genişlet Bendekinde 11 yıl, 70k da ilk defa triger buji vs değiştim, Usta hepsinin fabrika ürünü olduğunu, ilk kendinin açtığını söyledi. Triger kayışı yağ süzgeçi vs tertemizdi, Doğru yağ ile problem olmaz. Yorum bağlantısı
Ali Gülmez Cuma 11:20 Paylaş Cuma 11:20 Selçuk Bakış yazdı: Bendekinde 11 yıl, 70k da ilk defa triger buji vs değiştim, Usta hepsinin fabrika ürünü olduğunu, ilk kendinin açtığını söyledi. Triger kayışı yağ süzgeçi vs tertemizdi, Doğru yağ ile problem olmaz. Genişlet yağ sadece ve sadece total ineos htc 5w30 olacak farklı marka bile risk 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış Cuma 11:46 Paylaş Cuma 11:46 Ali Gülmez yazdı: yağ sadece ve sadece total ineos htc 5w30 olacak farklı marka bile risk Genişlet 0w30 kullandığımda oldu ama total marka harici kullanmadım hiç, bütün markalar yağ seçiyor maalesef Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Pazartesi 11:58 Paylaş Pazartesi 11:58 (düzenlendi) Ep6 motorların zincirli trigerini Püretech için güncellemişler. Zincir dönüşüm kiti olarak avrupada piyasaya çıkmış. https://www.puretechtimingchain.com/ Pazartesi 12:01 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal Pazartesi 12:29 Paylaş Pazartesi 12:29 Ali Darbaz yazdı: Ep6 motorların zincirli trigerini Püretech için güncellemişler. Zincir dönüşüm kiti olarak avrupada piyasaya çıkmış. https://www.puretechtimingchain.com/ Genişlet En az 6 aydır var. Ancak riskli çünkü üretici motorda değişiklik var der ödemez Yorum bağlantısı
Recommended Posts