İçeriğe Yönlendir

E250 CGI 1.8L - E350 V6 3.5L modellerini nasıl bilirsiniz?


Çağrı Alaf

Recommended Posts

Çağrı Alaf

IMG_3988.jpeg.3eb3d2741a0e46a487288ead90d4fe81.jpegIMG_3987.jpeg.06b1d0a63c20e28165e82e1e720b71d1.jpegIMG_3989.jpeg.d510c79c2c250b54b4b56df1d403ae56.jpegIMG_3990.jpeg.c2a6004e9cdee73c25e3812517b77bbe.jpeg

 

Şu kasadan (MY - 11/12) üstü açık Mercedes düşünüyorum. Benim A3 artık yetmiyor sığmıyorum. Tek aradığım özellikler geniş olması ve sıkıntı çıkarmaması. Aklımda 2 seçenek var. E250 CGI 1.8 T ile E350 V6 3.5L Atmosferik. Eğer sıkıntılı modeller ise direkt değişimden vazgeçeceğim. Arabalar çok güzel duruyor dışarıdan ama içini bilmiyorum.
 

Bir arkadaşım sıkıntısız arıyorsan turboya yanaşma 3.5L V6 olanı al atmosferik hem dedi. Aklıma da yattı gibi oldu ama yine de ikisini sormak istedim. Nelere dikkat etmeli?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Çağrı Alaf yazdı:

Benim A3 artık yetmiyor sığmıyorum.

kriter sığmak ise buna da sığılmıyor onun dışında fişek gibi araba

Yorum bağlantısı
Cem Işık
Çağrı Alaf yazdı:

 

Şu kasadan (MY - 11/12) üstü açık Mercedes düşünüyorum. Benim A3 artık yetmiyor sığmıyorum. Tek aradığım özellikler geniş olması ve sıkıntı çıkarmaması. Aklımda 2 seçenek var. E250 CGI 1.8 T ile E350 V6 3.5L Atmosferik. Eğer sıkıntılı modeller ise direkt değişimden vazgeçeceğim. Arabalar çok güzel duruyor dışarıdan ama içini bilmiyorum.
 

Bir arkadaşım sıkıntısız arıyorsan turboya yanaşma 3.5L V6 olanı al atmosferik hem dedi. Aklıma da yattı gibi oldu ama yine de ikisini sormak istedim. Nelere dikkat etmeli?

Yıldızcılar gelsin @Mustafa Tüfekçi  @Furkan Avcıyorum yaparlar.

Ülkeye bak rüyamızda göremeyeceğimiz arabalar dolaşıyor ortalıkta :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Furkan Avcı

Ben direk 350 olanı alırdım. 1.8 olan motorların bazı problemleri var çok büyük olmasada

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Yürütme maliyeti dert değilse tabiki e350

 

CGI turbo tecrübem zayıf. Turbo dizel direkt enjeksiyonlu mantığı ile çalışıyor. yüksek basınçli benzin pompası ve turbosu olan bir motor. Küçük hacim stresli aksesuar.  E350 deki motor turbosuz ama direct enjeksiyon mu MPİ mi onu da bilirse @Furkan Avcı bilir

Furkan Avcı yazdı:

Ben direk 350 olanı alırdım. 1.8 olan motorların bazı problemleri var çok büyük olmasada

Yazmış bile :)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Furkan Avcı
Mustafa Tüfekçi yazdı:

Yürütme maliyeti dert değilse tabiki e350

 

CGI turbo tecrübem zayıf. Turbo dizel direkt enjeksiyonlu mantığı ile çalışıyor. yüksek basınçli benzin pompası ve turbosu olan bir motor. Küçük hacim stresli aksesuar.  E350 deki motor turbosuz ama direct enjeksiyon mu MPİ mi onu da bilirse @Furkan Avcı bilir

Yazmış bile :)

M272 3.5 V6 motorda bildiğim tek kronik çıkabilecek problem zincir gergi/dişli sıkıntısı onun haricinde kronik problemi yok ( yağ soğutucunun contalarından terleme yapma varda görsel problem) 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Yılan konularını niye buraya açıyorsunuz. Karışıyor sonra

 

 

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Mehmet Göktürk yazdı:

Tabii ki atmosferik. Sıkıntı mersedes olması. 

arabam mercedes olsun sıkıntısı bol olsun bence...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf
Çağlar Bayur yazdı:

kriter sığmak ise buna da sığılmıyor onun dışında fişek gibi araba

Abi A3'e sığan bunla kamp kurar. :D

 

Değerli fikirleriniz için çok teşekkür ediyorum. Biraz daha ısındım arabaya. Yürütme maliyetleri önemli olmadığından dediğiniz gibi E350 tarafına yöneleceğim. Daha önce başıma geldiği için tek korkum bunda eğer havalı amortisör varsa onun körüğünde sıkıntı yaşamam. Haricen tamamen pozitifim arabaya. Benim bütçemdeki arabalar 100 - 150 bin arasında. Bu aralıkta gergi - zincir sıkıntısı yaşamam herhalde? 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Haşmet Güngör

Aldığı fiyatı yazarsa; İzine geldiğinde, Çağrı'yı dövelim.:biggrin:

  • Beğen 1
  • Mutlu 5
Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu
Haşmet Güngör yazdı:

Aldığı fiyatı yazarsa; İzine geldiğinde, Çağrı'yı dövelim.:biggrin:

yok abi niye dövüyoruz. gelince arabasına çökelim gidene kadar her gün bir kişi tadına bakarız ona zaten tatilde araba lazım olmaz :) ne işi var dışarıda otursun evinde 

  • Teşekkür 1
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Cem Işık
Çağrı Alaf yazdı:

Abi A3'e sığan bunla kamp kurar. :D

 

Değerli fikirleriniz için çok teşekkür ediyorum. Biraz daha ısındım arabaya. Yürütme maliyetleri önemli olmadığından dediğiniz gibi E350 tarafına yöneleceğim. Daha önce başıma geldiği için tek korkum bunda eğer havalı amortisör varsa onun körüğünde sıkıntı yaşamam. Haricen tamamen pozitifim arabaya. Benim bütçemdeki arabalar 100 - 150 bin arasında. Bu aralıkta gergi - zincir sıkıntısı yaşamam herhalde? 

 

100-150 bin tl mi? Avustralya doları değildir tahmin ediyorum. Hava alanında dövmeye gelecem seni:)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf
Haşmet Güngör yazdı:

Aldığı fiyatı yazarsa; İzine geldiğinde, Çağrı'yı dövelim.:biggrin:

Abi valla yukarıdaki mesajımda yazdım geri sildim. Buluşmaya gelmeyi düşünüyorum. Alınacak risk değil forumda herkes cevval, çok pis dayak yerim. 

 

Cem Işık yazdı:

100-150 bin tl mi? Avustralya doları değildir tahmin ediyorum. Hava alanında dövmeye gelecem seni:)

100-150 Bin kilometre abi. Fiyatını söylemiyorum, Haşmet Abi dövmeyi, Mehmet Abi aracımı rehin almayı öne sürüyor. Biraz daha ihaleyi arttırırlarsa bacağıma kelebeği takacaklar. Avukatım olursun değil mi? Evet, kasten adam yaralama davası. :crazy: 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf
Tamer Topaç yazdı:

Hiç sevmiyorum. Almam bunlardan.

Sağdan direksiyon :crazy:

Sağdan direksiyonlu ve sağ far daha havada. Defolu bunlar. Servet Abi geçen tespitini yapmıştı. :D 

Yorum bağlantısı
Cem Işık

Direksiyonsuz olsun gene razıyım, musluk anahtarı takar öyle sürerim ben bunu :)

  • Mutlu 4
Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Çağrı Alaf yazdı:

Sağdan direksiyonlu ve sağ far daha havada. Defolu bunlar. Servet Abi geçen tespitini yapmıştı. :D 

Doğum günü gelmiştir :birthday:

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Erdoğan Temur
Furkan Avcı yazdı:

Ben direk 350 olanı alırdım. 1.8 olan motorların bazı problemleri var çok büyük olmasada

 

Alanın elinde kalıyor diyelim :) Alamayanda uzaktan iç çekiyor.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Furkan Avcı yazdı:

Ben direk 350 olanı alırdım. 1.8 olan motorların bazı problemleri var çok büyük olmasada

yıldızlar dünyası karışı o nasıl lakırtı öyle

Mustafa Tüfekçi yazdı:

Yürütme maliyeti dert değilse tabiki e350

 

CGI turbo tecrübem zayıf. Turbo dizel direkt enjeksiyonlu mantığı ile çalışıyor. yüksek basınçli benzin pompası ve turbosu olan bir motor. Küçük hacim stresli aksesuar.  E350 deki motor turbosuz ama direct enjeksiyon mu MPİ mi onu da bilirse @Furkan Avcı bilir

Yazmış bile :)

kompresörlü alınmaz diosun yani?

Çağrı Alaf yazdı:

Abi A3'e sığan bunla kamp kurar. :D

 

Değerli fikirleriniz için çok teşekkür ediyorum. Biraz daha ısındım arabaya. Yürütme maliyetleri önemli olmadığından dediğiniz gibi E350 tarafına yöneleceğim. Daha önce başıma geldiği için tek korkum bunda eğer havalı amortisör varsa onun körüğünde sıkıntı yaşamam. Haricen tamamen pozitifim arabaya. Benim bütçemdeki arabalar 100 - 150 bin arasında. Bu aralıkta gergi - zincir sıkıntısı yaşamam herhalde? 

 

soru: orada tesla ların periyodik bakım fiyatları var mı? varsa nasıl?

Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu
Çağrı Alaf yazdı:

Abi valla yukarıdaki mesajımda yazdım geri sildim. Buluşmaya gelmeyi düşünüyorum. Alınacak risk değil forumda herkes cevval, çok pis dayak yerim. 

 

100-150 Bin kilometre abi. Fiyatını söylemiyorum, Haşmet Abi dövmeyi, Mehmet Abi aracımı rehin almayı öne sürüyor. Biraz daha ihaleyi arttırırlarsa bacağıma kelebeği takacaklar. Avukatım olursun değil mi? Evet, kasten adam yaralama davası. :crazy: 

hişt sen yazılanları yanlış anladın galiba, avukat bir kere bizim avukatımız. hem sanık hem müşteki avukatı olunuyor mu bilmiyor.

birde avukatın yazdıklarını iyi oku bizden önce o gelecek galiba. hava alanı falan demiş ama anlamadım. galiba seni uçakla göndermeyi planlıyor, bak bu ambulans uçak olabilir.

ben nacizane sen burada iken kullanalım demiştim arkadaş seni uçakla geri gönderecek galiba araç burada kalacak demiş ben öyle anladım :unsure2:

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf
Çağlar Bayur yazdı:

soru: orada tesla ların periyodik bakım fiyatları var mı? varsa nasıl?

Forumun birisinde buldum. 2 senelik periyodik bakım sonrası kabin filtresi değişmiş, silecek ve fren yağını kontrol etmişler rot balansa gerek görülmemiş. İşçilik dahil 150 AUD. Yaklaşık 3000 Lira. Arkadaş silkelenmiş gibi çünkü Tesla kabin filtresini kendin değiştir diye rehber yayınlıyor diye biliyorum. 

Mehmet Kazancıoğlu yazdı:

hişt sen yazılanları yanlış anladın galiba, avukat bir kere bizim avukatımız. hem sanık hem müşteki avukatı olunuyor mu bilmiyor.

birde avukatın yazdıklarını iyi oku bizden önce o gelecek galiba. hava alanı falan demiş ama anlamadım. galiba seni uçakla göndermeyi planlıyor, bak bu ambulans uçak olabilir.

ben nacizane sen burada iken kullanalım demiştim arkadaş seni uçakla geri gönderecek galiba araç burada kalacak demiş ben öyle anladım :unsure2:

Aracı oraya getirebilsem de sizin sürmeniz kalsa keşke, gemiye versem 3 ayda gelir. Karayolu namümkün. Belki araya bir marmaray ya da köprü çekerlerse bilmem. 😂

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf
Mehmet Yeter yazdı:

Bununla gelsene:exc1:

images-2.jpeg.be49871e800282cdcbef3090d21fa86a.jpeg

Supra’lar uygun da Skyline çok pahalı burada da. Şöyle bir uygununu buldum ama. Mühendis işiymiş. 
 

491kW - 4.500.000 Lira. 

 

IMG_3999.png.cb811852854f4c3106fce4acc73ff3a9.png

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...