Ali Darbaz 15 Aralık Paylaş 15 Aralık Merhaba Cruze ve C3 ilk alındırklarında Petlasın Pt515leri vardı. Cruzeda lastikler 2 yaşında idi ve her yeri çatlaktı. C3 de ise 3 yaşına basmış epi top 4000 km yol yapmış olmasına rağmen aynı çatlamalar burdada mevcut. Bu durum Pt515 modeline özel bir durum mu. Diğer modellerde desen farkı dışında lastik hamuruda farklılık gösteriyor mu. Mesela Pt525 satın alan biri aynı sorunlarla yüzleşebilirmi. Peki ya Kışlıklar. Kışlık snowmaster lastiklerdede aynı erken çatlamalar ve aşınmalar var mı. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Aralık Paylaş 15 Aralık çatlarlar genelde, sıkça rastladık, ama çatlar deyince hüloghhhcular ile çok karşılaşmıştık , göz görmeyince gönül katlanır ı AI ye sordum, anlamadı... Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 15 Aralık Yazar Paylaş 15 Aralık (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: çatlarlar genelde, sıkça rastladık, ama çatlar deyince hüloghhhcular ile çok karşılaşmıştık , göz görmeyince gönül katlanır ı AI ye sordum, anlamadı... Almanların lastik testinde pt151 Wear değeri 47500 km ölçülmüş. 50 lastik arasında en uzun ömürlü 9 ncu lastik. 15 Aralık tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 15 Aralık Paylaş 15 Aralık Ali Darbaz yazdı: Almanların lastik testinde pt151 Wear değeri 47500 km ölçülmüş. 50 lastik arasında en uzun ömürlü 9 ncu lastik. Listede durum ne paylasırmısın? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 15 Aralık Yazar Paylaş 15 Aralık Alpay Sumer yazdı: Listede durum ne paylasırmısın? Pt515 bulunduğu tüm testler. https://www.tyrereviews.com/Tyre/Petlas/Imperium-PT515.htm Adac testi https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/ausstattung-technik-zubehoer/reifen/reifentest/sommerreifen/205-55-r16/ Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 15 Aralık Paylaş 15 Aralık Michelinler de kolay çatlıyor ama yol tutuyor, sorun yok. Zaten 5 yılda bir değiştirmek lazım. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Aralık Paylaş 15 Aralık Ali Darbaz yazdı: Almanların lastik testinde pt151 Wear değeri 47500 km ölçülmüş. 50 lastik arasında en uzun ömürlü 9 ncu lastik. tren lastikleri 1 milyon dayanır 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 15 Aralık Paylaş 15 Aralık Evren Erakçora yazdı: Michelinler de kolay çatlıyor ama yol tutuyor, sorun yok. Zaten 5 yılda bir değiştirmek lazım. Yüzde yüz katılıyorum altıncı senesinde kormoran şu koyverdi. Tabi şu da var. Yaz kis sürekli bu takiliydi. Hiç kış lastiği kullanılmadı. Yorum bağlantısı
Koray Demir 15 Aralık Paylaş 15 Aralık Evren Erakçora yazdı: Michelinler de kolay çatlıyor ama yol tutuyor, sorun yok. Zaten 5 yılda bir değiştirmek lazım. Michelin her kuruşunu hak ediyor yazlıkları çok güzel tam performans veriyor, kışlıkta orta şeker. 3 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 15 Aralık Paylaş 15 Aralık Koray Demir yazdı: Michelin her kuruşunu hak ediyor yazlıkları çok güzel tam performans veriyor, kışlıkta orta şeker. Getzde fabrika çıkışı kumho vardı, beton gibi, kütük gibi bir şey. Sonra michelin takınca araba inanılmaz değişmişti. 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 15 Aralık Paylaş 15 Aralık Lastiğini bilmemde sahibinin kalitesi yerlerde. 2 3 Yorum bağlantısı
Murat Kırçal 15 Aralık Paylaş 15 Aralık Ali Darbaz yazdı: Merhaba Cruze ve C3 ilk alındırklarında Petlasın Pt515leri vardı. Cruzeda lastikler 2 yaşında idi ve her yeri çatlaktı. C3 de ise 3 yaşına basmış epi top 4000 km yol yapmış olmasına rağmen aynı çatlamalar burdada mevcut. Bu durum Pt515 modeline özel bir durum mu. Diğer modellerde desen farkı dışında lastik hamuruda farklılık gösteriyor mu. Mesela Pt525 satın alan biri aynı sorunlarla yüzleşebilirmi. Peki ya Kışlıklar. Kışlık snowmaster lastiklerdede aynı erken çatlamalar ve aşınmalar var mı. Kullandığım araçta ön tarfta 2020 üretimi lassa var sıfır çatlak. Ama arka tarafta 2022 üretimi petlas takılı ama her tarafında çatlak var. Lastikler kışlık. Aracı alırken petlaslar üzerinde geldi. Lassa lastikleri bir arkadaşımdan almıştım 2 el ama hiç kullanılmamıştı. Sonuç petlas sıkıntılı lastik. Daha önce eski aracımda petlas lastikle sıkıntı yaşamıştım. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 15 Aralık Paylaş 15 Aralık Yazlık lastiği soğuk havada kullanmak ne yapar? Sürdük çok ısındı, durduk 5 dereceye düştü Bu şekilde kayalar da çatlıyor. @Ali Darbaz Yorum bağlantısı
Tamer Topaç Pazartesi 06:41 Paylaş Pazartesi 06:41 Sloganlarını hatırlayalım. ''Yeni şehir efsanesi'' Yorum bağlantısı
Cem Işık Pazartesi 07:01 Paylaş Pazartesi 07:01 "Ne kadar ekmek o kadar köfte" demişler.. Alınabilecek en ucuz lastik olunca çatlama patlama normaldir. Yorum bağlantısı
Furkan Avcı Pazartesi 07:08 Paylaş Pazartesi 07:08 Ali Darbaz yazdı: Merhaba Cruze ve C3 ilk alındırklarında Petlasın Pt515leri vardı. Cruzeda lastikler 2 yaşında idi ve her yeri çatlaktı. C3 de ise 3 yaşına basmış epi top 4000 km yol yapmış olmasına rağmen aynı çatlamalar burdada mevcut. Bu durum Pt515 modeline özel bir durum mu. Diğer modellerde desen farkı dışında lastik hamuruda farklılık gösteriyor mu. Mesela Pt525 satın alan biri aynı sorunlarla yüzleşebilirmi. Peki ya Kışlıklar. Kışlık snowmaster lastiklerdede aynı erken çatlamalar ve aşınmalar var mı. burdaki lastikler aha bu PT515 lerdi, Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray Pazartesi 07:36 Paylaş Pazartesi 07:36 Evren Erakçora yazdı: Michelin'ler de kolay çatlıyor ama yol tutuyor, sorun yok. Zaten 5 yılda bir değiştirmek lazım. michelin'in çatlağı ile petlas çatlağı bambaşka dünyalar olmalı. ben çatlayan michelin de görmedim ama hiç sorun yokken yarılıp giden petlas gördüm. ikinci el aldığım tiguan da petlas vardı lastikler 1 senelik idi ve kenarlarda çatlaklar başlamıştı. daha eskiden opel astra'da petlas kışlık kullanmıştım harika bir yaz lastiği idi... kışlık naylon torba ayarındaydı. ama işte eskiden ucuzdu marjinal şekilde... şimdi yüzde 10 belki ucuzdur. sözde yerli malı. Cem Işık yazdı: "Ne kadar ekmek o kadar köfte" demişler.. Alınabilecek en ucuz lastik olunca çatlama patlama normaldir. daha ucuz olan ithal edilmiş lastiklerin daha iyi çıktığını gördüm çoğu zaman. "sailun" mesela. Ama gümrük kanunları lastiğe gözetim koyuyor demek ki bu nedenle ucuza gelemiyor lastikler. e tabi yerli üreticiyi korumak lazım her zaman. Yorum bağlantısı
Talha Bilgi Pazartesi 12:08 Paylaş Pazartesi 12:08 Goodyear ug8 (FP) takmıştım geçen hafta kar yağışlı uzun yol ve parke üstü karda deneme fırsatı buldum çok beğendim, Petlas/kormoran/matador/milestone/diplomat gibi markalardan bile ucuza aldım. Yazlık içinde goodyear yada Michelin alırım sanırım hangisi daha yumuşak ise... Petlas kışlıktan mercedesde memnun kalmamıştım... 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Dagdeviren Pazartesi 14:13 Paylaş Pazartesi 14:13 Talha Bilgi yazdı: Goodyear ug8 (FP) takmıştım geçen hafta kar yağışlı uzun yol ve parke üstü karda deneme fırsatı buldum çok beğendim, Petlas/kormoran/matador/milestone/diplomat gibi markalardan bile ucuza aldım. Yazlık içinde goodyear yada Michelin alırım sanırım hangisi daha yumuşak ise... Petlas kışlıktan mercedesde memnun kalmamıştım... Good Year Özellikle Islak Zeminde Muazzam. Yorum bağlantısı
Erhan Doruk Pazartesi 14:52 Paylaş Pazartesi 14:52 Çok lastik kullandım, kullanmadığım conti kalmıştı, şu anki araçta da onlar takılı. ilk sene lastikler arasında bariz bir fark hissedilmiyor genelde, fark sonraki senelerde ortaya çıkıyor. Conti kışlık yol tutuş gayet iyi , biraz sesli Geçen sene Hankook yazlık kullanmıştım, yanak kısımları çok zayıf , balon yapma ve patlama eğiliminde, iki kez lastik patladı, biri yanaktan yarıldı, goodyear , bridgestone ömürleri uzun ancak sertler ve sonraki sezonda kayıyor Bridgestone sert yapılı ve ömrü uzun ama tutuş zayıf Petlas şahsi aracımda 5 sezon takılıydı, ikinci sezondan sonra yanakta çatlamalar gözle görülüyordu, Michelin , kışlık kullandım , 2 sezon da gayet başarılıdı, sessiz , tutuş iyi Lassa kışlık 3 sezon kışlık kullandım, ilk iki sene çok iyidi ancak üçüncü sezon sertleşti Bir sezon falken 4 mevsim kullandım, gayet iyiydi, 2 sezon Pirelli yazlık kulandım, yol tutuş gayet iyiydi ancak biraz sesli hepsini toparlayacak olursak , kışlıkta Michelin , Conti Yazlıkla Lassa , goodyear den memnun kaldım. 2 Yorum bağlantısı
Hamit inan Pazartesi 16:41 Paylaş Pazartesi 16:41 Erhan Doruk yazdı: Conti Üstüne lastik tanımam. Kisliklar ile 5 sene gezdim. Sonunda değişeyim dedim. Alman testlerine kandım petlas aldım. Catlamayi patlamayı yol tutmayı geçtim 90 ile gider iken yol cizgisine gelme. Nasıl bir yanak var ise araba altından uçacak gibi oluyor. Yan koltukta eşim hissedip sordu ne oldu bizim arabaya acayip hareket ediyor diye. Velhasıl 5 yıllık Continental her türlü petlastan daha iyi 2 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı Pazartesi 17:29 Paylaş Pazartesi 17:29 Arabayı satmazsam lastikleri yenilemem gerekecek. Conti ya da Michelin alacağım görünen o en az 40k (k = kağıt ) 3 2 Yorum bağlantısı
Hamit inan Pazartesi 17:35 Paylaş Pazartesi 17:35 Furkan Avcı yazdı: Arabayı satmazsam lastikleri yenilemem gerekecek. Conti ya da Michelin alacağım görünen o en az 40k (k = kağıt ) Conti conti conti Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray Pazartesi 18:43 Paylaş Pazartesi 18:43 Hamit inan yazdı: Üstüne lastik tanımam. Kisliklar ile 5 sene gezdim. Sonunda değişeyim dedim. Alman testlerine kandım petlas aldım. Catlamayi patlamayı yol tutmayı geçtim 90 ile gider iken yol cizgisine gelme. Nasıl bir yanak var ise araba altından uçacak gibi oluyor. Yan koltukta eşim hissedip sordu ne oldu bizim arabaya acayip hareket ediyor diye. Velhasıl 5 yıllık Continental her türlü petlastan daha iyi bu lastiklerin en büyük iddiası yıllar geçsede bitene kadar neredeyse aynı yol tutuşu gösterecekleri yönünde zaten. özellikle michelin bunu söylüyor. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts