Çağlar Bayur Çarşamba 17:52 Paylaş Çarşamba 17:52 Erdoğan Temur yazdı: 385 bin km de pil sağlığı %92 de. Devamlı 20-80 şarj etmiş şarjda olmadığı dakikalarda hep yoldaymış zaten? kurye falan mı? vesile ile demek ki bu cep telefonu üreticileri bizi fena düdüklüyor pil mevzunda 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Çarşamba 18:05 Paylaş Çarşamba 18:05 saic motor yarı katı hal bataryalı aracı satmaya hazırlanıyor. MG yani. Batarya takımı daha ucuz olacakmış ve 1000km menzil sunacakmış. Enerji yoğunluğu 300wh/kg Katı halliler gelince piyasa çok değişecek 1 Yorum bağlantısı
Ali Gülmez Çarşamba 18:22 Paylaş Çarşamba 18:22 Tansu Kalafatoğlu yazdı: saic motor yarı katı hal bataryalı aracı satmaya hazırlanıyor. MG yani. Batarya takımı daha ucuz olacakmış ve 1000km menzil sunacakmış. Enerji yoğunluğu 300wh/kg Katı halliler gelince piyasa çok değişecek Sadece çok güçlü elektrikli araçlara takılabiliyor ve pahalı olması lazım ki batarya maliyetini çıkarması için 10 yılı var gibi seri üretim için 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Perşembe 08:11 Paylaş Perşembe 08:11 Ali Gülmez yazdı: Sadece çok güçlü elektrikli araçlara takılabiliyor ve pahalı olması lazım ki batarya maliyetini çıkarması için 10 yılı var gibi seri üretim için haber vardı. Neden pahalı olsun? Zaten ucuz diye sürülecek piyasaya. Ayrıca çok güçlü araçla az güçlü aracın farkı ne batarya anlamında. Hepsine takılır Yorum bağlantısı
Ali Gülmez Perşembe 13:57 Paylaş Perşembe 13:57 Tansu Kalafatoğlu yazdı: haber vardı. Neden pahalı olsun? Zaten ucuz diye sürülecek piyasaya. Ayrıca çok güçlü araçla az güçlü aracın farkı ne batarya anlamında. Hepsine takılır enerji yoğunluğu diye bir tabir var lfp bataryaların enerji yoğunluğu çok düşük o nedenle güçlü bir araca taktığında gerekli cevabı veremiyor katı hal bataryaları çok yüksek enerji yoğunluğuna sahip o nedenle güçlü motorlu araçlara takılması lazım Şu an üretilebiliyor ancak maliyet yüksek olduğu için güçlü ve lüks araçlara takılması daha uygun Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Perşembe 15:23 Paylaş Perşembe 15:23 Ali Gülmez yazdı: enerji yoğunluğu diye bir tabir var lfp bataryaların enerji yoğunluğu çok düşük o nedenle güçlü bir araca taktığında gerekli cevabı veremiyor katı hal bataryaları çok yüksek enerji yoğunluğuna sahip o nedenle güçlü motorlu araçlara takılması lazım Şu an üretilebiliyor ancak maliyet yüksek olduğu için güçlü ve lüks araçlara takılması daha uygun çok güçlü araçlara takılabiliyor denince sadece onlara uyumlu gibi anladı. MG’nin açıklaması tersi. Daha ucuz. Zaten maliyeti daha ucuz. Argesi pahalıydı. Ama uzun dönem satış olacağı için harcanan arge parasını bir anda çıkarmazlar. Yine de menzil fazla diye diğerlerinden pahalıya satış politikası oluşturuşabilir tabi. Ama rekabet etmek isteyen akıllı olan fiyat düşürür. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk Perşembe 15:44 Paylaş Perşembe 15:44 Tansu Kalafatoğlu yazdı: haber vardı. Neden pahalı olsun? Zaten ucuz diye sürülecek piyasaya. Ayrıca çok güçlü araçla az güçlü aracın farkı ne batarya anlamında. Hepsine takılır Az üretildiğinde başlangıçta pahalı olur Güçlü araç pahalıdır batarya pahalı olunca tolere eder fiyat 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts