İçeriğe Yönlendir

Volkswagen ID. 4 / İlk Elektriklimiz 🧿


H.Cenk Bayrakçı

Recommended Posts

Çağlar Bayur
Erdoğan Temur yazdı:

385 bin km de pil sağlığı %92 de. Devamlı 20-80 şarj etmiş

şarjda olmadığı dakikalarda hep yoldaymış zaten? kurye falan mı?

vesile ile demek ki bu cep telefonu üreticileri bizi fena düdüklüyor pil mevzunda

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

saic motor yarı katı hal bataryalı aracı satmaya hazırlanıyor. MG yani. Batarya takımı daha ucuz olacakmış ve 1000km menzil sunacakmış. Enerji yoğunluğu 300wh/kg

 

Katı halliler gelince piyasa çok değişecek

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Gülmez
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

saic motor yarı katı hal bataryalı aracı satmaya hazırlanıyor. MG yani. Batarya takımı daha ucuz olacakmış ve 1000km menzil sunacakmış. Enerji yoğunluğu 300wh/kg

 

Katı halliler gelince piyasa çok değişecek

Sadece çok güçlü elektrikli araçlara takılabiliyor ve pahalı olması lazım ki batarya maliyetini çıkarması için

10 yılı var gibi seri üretim için

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Ali Gülmez yazdı:

Sadece çok güçlü elektrikli araçlara takılabiliyor ve pahalı olması lazım ki batarya maliyetini çıkarması için

10 yılı var gibi seri üretim için


haber vardı. Neden pahalı olsun? Zaten ucuz diye sürülecek piyasaya. Ayrıca çok güçlü araçla az güçlü aracın farkı ne batarya anlamında. Hepsine takılır

Yorum bağlantısı
Ali Gülmez
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


haber vardı. Neden pahalı olsun? Zaten ucuz diye sürülecek piyasaya. Ayrıca çok güçlü araçla az güçlü aracın farkı ne batarya anlamında. Hepsine takılır

enerji yoğunluğu diye bir tabir var lfp bataryaların enerji yoğunluğu çok düşük o nedenle güçlü bir araca taktığında gerekli cevabı veremiyor

katı hal bataryaları çok yüksek enerji yoğunluğuna sahip o nedenle güçlü motorlu araçlara takılması lazım

Şu an üretilebiliyor ancak maliyet yüksek olduğu için güçlü ve lüks araçlara takılması daha uygun

 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Ali Gülmez yazdı:

enerji yoğunluğu diye bir tabir var lfp bataryaların enerji yoğunluğu çok düşük o nedenle güçlü bir araca taktığında gerekli cevabı veremiyor

katı hal bataryaları çok yüksek enerji yoğunluğuna sahip o nedenle güçlü motorlu araçlara takılması lazım

Şu an üretilebiliyor ancak maliyet yüksek olduğu için güçlü ve lüks araçlara takılması daha uygun

 


çok güçlü araçlara takılabiliyor denince sadece onlara uyumlu gibi anladı.  
 

 MG’nin açıklaması tersi. Daha ucuz. Zaten maliyeti daha ucuz. Argesi pahalıydı. Ama uzun dönem satış olacağı için harcanan arge parasını bir anda çıkarmazlar. Yine de menzil fazla diye diğerlerinden pahalıya satış politikası oluşturuşabilir tabi. Ama rekabet etmek isteyen akıllı olan fiyat düşürür. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


haber vardı. Neden pahalı olsun? Zaten ucuz diye sürülecek piyasaya. Ayrıca çok güçlü araçla az güçlü aracın farkı ne batarya anlamında. Hepsine takılır

Az üretildiğinde başlangıçta pahalı olur

Güçlü araç pahalıdır batarya pahalı olunca tolere eder fiyat

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...