Çağlar Bayur 18 Aralık Paylaş 18 Aralık Erdoğan Temur yazdı: 385 bin km de pil sağlığı %92 de. Devamlı 20-80 şarj etmiş şarjda olmadığı dakikalarda hep yoldaymış zaten? kurye falan mı? vesile ile demek ki bu cep telefonu üreticileri bizi fena düdüklüyor pil mevzunda 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 18 Aralık Paylaş 18 Aralık saic motor yarı katı hal bataryalı aracı satmaya hazırlanıyor. MG yani. Batarya takımı daha ucuz olacakmış ve 1000km menzil sunacakmış. Enerji yoğunluğu 300wh/kg Katı halliler gelince piyasa çok değişecek 1 Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 18 Aralık Paylaş 18 Aralık Tansu Kalafatoğlu yazdı: saic motor yarı katı hal bataryalı aracı satmaya hazırlanıyor. MG yani. Batarya takımı daha ucuz olacakmış ve 1000km menzil sunacakmış. Enerji yoğunluğu 300wh/kg Katı halliler gelince piyasa çok değişecek Sadece çok güçlü elektrikli araçlara takılabiliyor ve pahalı olması lazım ki batarya maliyetini çıkarması için 10 yılı var gibi seri üretim için 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 19 Aralık Paylaş 19 Aralık Ali Gülmez yazdı: Sadece çok güçlü elektrikli araçlara takılabiliyor ve pahalı olması lazım ki batarya maliyetini çıkarması için 10 yılı var gibi seri üretim için haber vardı. Neden pahalı olsun? Zaten ucuz diye sürülecek piyasaya. Ayrıca çok güçlü araçla az güçlü aracın farkı ne batarya anlamında. Hepsine takılır Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 19 Aralık Paylaş 19 Aralık Tansu Kalafatoğlu yazdı: haber vardı. Neden pahalı olsun? Zaten ucuz diye sürülecek piyasaya. Ayrıca çok güçlü araçla az güçlü aracın farkı ne batarya anlamında. Hepsine takılır enerji yoğunluğu diye bir tabir var lfp bataryaların enerji yoğunluğu çok düşük o nedenle güçlü bir araca taktığında gerekli cevabı veremiyor katı hal bataryaları çok yüksek enerji yoğunluğuna sahip o nedenle güçlü motorlu araçlara takılması lazım Şu an üretilebiliyor ancak maliyet yüksek olduğu için güçlü ve lüks araçlara takılması daha uygun Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 19 Aralık Paylaş 19 Aralık Ali Gülmez yazdı: enerji yoğunluğu diye bir tabir var lfp bataryaların enerji yoğunluğu çok düşük o nedenle güçlü bir araca taktığında gerekli cevabı veremiyor katı hal bataryaları çok yüksek enerji yoğunluğuna sahip o nedenle güçlü motorlu araçlara takılması lazım Şu an üretilebiliyor ancak maliyet yüksek olduğu için güçlü ve lüks araçlara takılması daha uygun çok güçlü araçlara takılabiliyor denince sadece onlara uyumlu gibi anladı. MG’nin açıklaması tersi. Daha ucuz. Zaten maliyeti daha ucuz. Argesi pahalıydı. Ama uzun dönem satış olacağı için harcanan arge parasını bir anda çıkarmazlar. Yine de menzil fazla diye diğerlerinden pahalıya satış politikası oluşturuşabilir tabi. Ama rekabet etmek isteyen akıllı olan fiyat düşürür. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 19 Aralık Paylaş 19 Aralık Tansu Kalafatoğlu yazdı: haber vardı. Neden pahalı olsun? Zaten ucuz diye sürülecek piyasaya. Ayrıca çok güçlü araçla az güçlü aracın farkı ne batarya anlamında. Hepsine takılır Az üretildiğinde başlangıçta pahalı olur Güçlü araç pahalıdır batarya pahalı olunca tolere eder fiyat 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Pazartesi 09:43 Paylaş Pazartesi 09:43 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Batarya NMC mi hocam? bir ügn hepsi typeC li olacak 1 3 Yorum bağlantısı
Recommended Posts