Çağlar Bayur 18 Aralık 2024 Paylaş 18 Aralık 2024 Erdoğan Temur yazdı: 385 bin km de pil sağlığı %92 de. Devamlı 20-80 şarj etmiş şarjda olmadığı dakikalarda hep yoldaymış zaten? kurye falan mı? vesile ile demek ki bu cep telefonu üreticileri bizi fena düdüklüyor pil mevzunda 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 18 Aralık 2024 Paylaş 18 Aralık 2024 saic motor yarı katı hal bataryalı aracı satmaya hazırlanıyor. MG yani. Batarya takımı daha ucuz olacakmış ve 1000km menzil sunacakmış. Enerji yoğunluğu 300wh/kg Katı halliler gelince piyasa çok değişecek 1 Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 18 Aralık 2024 Paylaş 18 Aralık 2024 Tansu Kalafatoğlu yazdı: saic motor yarı katı hal bataryalı aracı satmaya hazırlanıyor. MG yani. Batarya takımı daha ucuz olacakmış ve 1000km menzil sunacakmış. Enerji yoğunluğu 300wh/kg Katı halliler gelince piyasa çok değişecek Sadece çok güçlü elektrikli araçlara takılabiliyor ve pahalı olması lazım ki batarya maliyetini çıkarması için 10 yılı var gibi seri üretim için 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 19 Aralık 2024 Paylaş 19 Aralık 2024 Ali Gülmez yazdı: Sadece çok güçlü elektrikli araçlara takılabiliyor ve pahalı olması lazım ki batarya maliyetini çıkarması için 10 yılı var gibi seri üretim için haber vardı. Neden pahalı olsun? Zaten ucuz diye sürülecek piyasaya. Ayrıca çok güçlü araçla az güçlü aracın farkı ne batarya anlamında. Hepsine takılır Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 19 Aralık 2024 Paylaş 19 Aralık 2024 Tansu Kalafatoğlu yazdı: haber vardı. Neden pahalı olsun? Zaten ucuz diye sürülecek piyasaya. Ayrıca çok güçlü araçla az güçlü aracın farkı ne batarya anlamında. Hepsine takılır enerji yoğunluğu diye bir tabir var lfp bataryaların enerji yoğunluğu çok düşük o nedenle güçlü bir araca taktığında gerekli cevabı veremiyor katı hal bataryaları çok yüksek enerji yoğunluğuna sahip o nedenle güçlü motorlu araçlara takılması lazım Şu an üretilebiliyor ancak maliyet yüksek olduğu için güçlü ve lüks araçlara takılması daha uygun Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 19 Aralık 2024 Paylaş 19 Aralık 2024 Ali Gülmez yazdı: enerji yoğunluğu diye bir tabir var lfp bataryaların enerji yoğunluğu çok düşük o nedenle güçlü bir araca taktığında gerekli cevabı veremiyor katı hal bataryaları çok yüksek enerji yoğunluğuna sahip o nedenle güçlü motorlu araçlara takılması lazım Şu an üretilebiliyor ancak maliyet yüksek olduğu için güçlü ve lüks araçlara takılması daha uygun çok güçlü araçlara takılabiliyor denince sadece onlara uyumlu gibi anladı. MG’nin açıklaması tersi. Daha ucuz. Zaten maliyeti daha ucuz. Argesi pahalıydı. Ama uzun dönem satış olacağı için harcanan arge parasını bir anda çıkarmazlar. Yine de menzil fazla diye diğerlerinden pahalıya satış politikası oluşturuşabilir tabi. Ama rekabet etmek isteyen akıllı olan fiyat düşürür. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 19 Aralık 2024 Paylaş 19 Aralık 2024 Tansu Kalafatoğlu yazdı: haber vardı. Neden pahalı olsun? Zaten ucuz diye sürülecek piyasaya. Ayrıca çok güçlü araçla az güçlü aracın farkı ne batarya anlamında. Hepsine takılır Az üretildiğinde başlangıçta pahalı olur Güçlü araç pahalıdır batarya pahalı olunca tolere eder fiyat 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Aralık 2024 Paylaş 23 Aralık 2024 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Batarya NMC mi hocam? bir ügn hepsi typeC li olacak 1 3 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı Perşembe 10:08 Yazar Paylaş Perşembe 10:08 Togg'la beraber tüketim videosu. 3 Yorum bağlantısı
Erdoğan Temur Perşembe 13:01 Paylaş Perşembe 13:01 Çıktığı gün izlemiştim. Güzel çalışma olmuş.TOGG tüketim rekorunu kırdı. Aynı rotada arabaların tüketim testini yapmışlardı. Yorum bağlantısı
Erdoğan Temur Perşembe 13:11 Paylaş Perşembe 13:11 Servet Aydın yazdı: Anlamadım bişey tablodan ioniq 6 500 km de 14.4lt yakmış abi Yorum bağlantısı
Servet Aydın Perşembe 13:53 Paylaş Perşembe 13:53 Heh anladım. Geçen izlediğim video demekki Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk Perşembe 18:22 Paylaş Perşembe 18:22 Servet Aydın yazdı: Anlamadım bişey tablodan 2 ve 3. Kolona bak diğerleri önemsiz Yorum bağlantısı
Recommended Posts