Yücel YILDIZ 27 Kasım Paylaş 27 Kasım Merhaba Araçla bir süre gazladıktan sonra sağa çektiğimde aşağıdaki manzara ile karşılaştım 3-4 km gazlanmıştır maksimum. Konu hakkında bilgisi olan var mıdır ? Turbo yeni turbocuya götürdüğümde , turbodan kaynaklı bir sorun görünmediğini yağlamasının iyi oldugunu söyledi. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 27 Kasım Paylaş 27 Kasım Yücel YILDIZ yazdı: Merhaba Araçla bir süre gazladıktan sonra sağa çektiğimde aşağıdaki manzara ile karşılaştım 3-4 km gazlanmıştır maksimum. Konu hakkında bilgisi olan var mıdır ? Turbo yeni turbocuya götürdüğümde , turbodan kaynaklı bir sorun görünmediğini yağlamasının iyi oldugunu söyledi. Normal Sani Gerşon yazdı: Bana normal gelmedi. 3-4km'de böyle olmamalı. 3-4 dk çok bile. şehir içinde 240 ile giderken video çekiyor insanlar. İşler çığrından çıkmış durumunda 1 Yorum bağlantısı
Bahadır TÜFEKCİ 27 Kasım Paylaş 27 Kasım Dizel bir aracın rolantide egzoz gazı 200-300 derece, normal kullanımda 400-500 derece, yük altında 600-700 dereceye çıkar. Metal aksamın kızarması için 450 derece yeterlidir. Yani gördüğünüz durum normal, gece olduğu için fark etmişsiniz. 1 Yorum bağlantısı
Yücel YILDIZ 27 Kasım Yazar Paylaş 27 Kasım Bahadır TÜFEKCİ yazdı: Dizel bir aracın rolantide egzoz gazı 200-300 derece, normal kullanımda 400-500 derece, yük altında 600-700 dereceye çıkar. Metal aksamın kızarması için 450 derece yeterlidir. Yani gördüğünüz durum normal, gece olduğu için fark etmişsiniz. evet aslında zifiri karanlık bir noktada baktım bir miktar ışık oldugunda belli olmuyor Bahadır TÜFEKCİ yazdı: Dizel bir aracın rolantide egzoz gazı 200-300 derece, normal kullanımda 400-500 derece, yük altında 600-700 dereceye çıkar. Metal aksamın kızarması için 450 derece yeterlidir. Yani gördüğünüz durum normal, gece olduğu için fark etmişsiniz. elm ile kontrol ettiğimde 550 derece idi o kızarıklık esnasında Tansu Kalafatoğlu yazdı: Normal 3-4 dk çok bile. şehir içinde 240 ile giderken video çekiyor insanlar. İşler çığrından çıkmış durumunda kuzey marmara yolu idi . hızım maksimum 160. Sani Gerşon yazdı: Bana normal gelmedi. 3-4km'de böyle olmamalı. sebebi ne olabilir acaba ? kat. tıkalı olabilir mi peki ? 1 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 27 Kasım Paylaş 27 Kasım İlkay Başaran yazdı: Eksoz manifoldunu komple kızartmışlığım var. nasıl becerdiniz onu ? tıkalımıydı acaba. İşin şakası bende bir kaç yerde insignia nın turbosunun kırmızı olduğu video ve fotolar gördüm %99 u dpf tıkalı olduğundan kaynaklı olduğu için diyorlar 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 27 Kasım Paylaş 27 Kasım Murat Öngür yazdı: nasıl becerdiniz onu ? tıkalımıydı acaba. İşin şakası bende bir kaç yerde insignia nın turbosunun kırmızı olduğu video ve fotolar gördüm %99 u dpf tıkalı olduğundan kaynaklı olduğu için diyorlar Hatta biri ford escorttu. lise yılları arabalar ne kadar giderse o kadar basardık cahillik. Hiç unutmuyorum o sahneyi kapışmalar bitti arabaar kızgın ütü gibi kokuyor. Kaputları açar bakardık (gece) tüm eksoz manifoldu kıpkırmızı. Şimdiki telefonlar falan olsa ne videolar çekerdik.. 2 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 27 Kasım Paylaş 27 Kasım İlkay Başaran yazdı: Hatta biri ford escorttu. lise yılları arabalar ne kadar giderse o kadar basardık cahillik. Hiç unutmuyorum o sahneyi kapışmalar bitti arabaar kızgın ütü gibi kokuyor. Kaputları açar bakardık (gece) tüm eksoz manifoldu kıpkırmızı. Şimdiki telefonlar falan olsa ne videolar çekerdik.. escort bende de vardı 1,6 cl 96 model karbiratörlü ne giderdi be sınıfının en iyi yol tutan arabasıydı 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 27 Kasım Paylaş 27 Kasım Murat Öngür yazdı: escort bende de vardı 1,6 cl 96 model karbiratörlü ne giderdi be sınıfının en iyi yol tutan arabasıydı Arabaları alır almaz toplanır hava filtrelerini sökerdik. filtreler bagajda. 1 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 27 Kasım Paylaş 27 Kasım İlkay Başaran yazdı: Arabaları alır almaz toplanır hava filtrelerini sökerdik. filtreler bagajda. ee o filtresiz arabaların motora giren tozlar ne oluyor du ? Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 27 Kasım Paylaş 27 Kasım Murat Öngür yazdı: ee o filtresiz arabaların motora giren tozlar ne oluyor du ? Tarlada gezmiyorduk ya temelli ama tabi bişeyler oluyordur. Şimdiki arabalar o eziyetlere dayanabilir mi bilmiyorum filodaki arabalar, ford escort 1.6 clx ford escort 1.8 clx 96 mk 1 mondeo 2.0 96 marea 114lük corolla 156 1.6 alfa vay be gençlik. İyi ölmemiş ve kimseyi öldürmemişiz amaorganize sanayide gece yapardık bunları bomboş. Yorum bağlantısı
Emre Demir 27 Kasım Paylaş 27 Kasım En çok sevdiğimiz dizel araba egzos kaputdan çıkacak . Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 27 Kasım Paylaş 27 Kasım Yücel YILDIZ yazdı: Çözüm için var mıdır fikri olan ? Turbo kızarır normaldir. 97 Passat’ta da kızardığını hatırlıyorum. Yağlama devam etsin diye az bekleyin stop etmeden önce. 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 27 Kasım Paylaş 27 Kasım Yücel YILDIZ yazdı: Çözüm için var mıdır fikri olan ? Çözümlük birşey yok normal bu olanlar. Kızarmasın diyorsanız sakin gidilecek o kadar. Yorum bağlantısı
Murat Öngür 27 Kasım Paylaş 27 Kasım İlkay Başaran yazdı: Tarlada gezmiyorduk ya temelli ama tabi bişeyler oluyordur. Şimdiki arabalar o eziyetlere dayanabilir mi bilmiyorum filodaki arabalar, ford escort 1.6 clx ford escort 1.8 clx 96 mk 1 mondeo 2.0 96 marea 114lük corolla 156 1.6 alfa vay be gençlik. İyi ölmemiş ve kimseyi öldürmemişiz amaorganize sanayide gece yapardık bunları bomboş. yazdıklarının arasında alfa hariç hepsi dayanıklı , iyi ki alfa nın krangını kırmamışsınız Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 27 Kasım Paylaş 27 Kasım Siz yine de kontrol ettirin. Turbo yapğlaması, katalizör, yağın markası gibi şeyler buna etmen. Araçta yazılım var mı yok o da önemli. Bir sürü etmen var. 160 ile sabit hızda kızarması da çok normal değil. Yüksek devir lazım birsz 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 27 Kasım Paylaş 27 Kasım Murat Öngür yazdı: yazdıklarının arasında alfa hariç hepsi dayanıklı , iyi ki alfa nın krangını kırmamışsınız Hiç duymadım alfada krank kırılması. Varyatör arızası oluyordu ama. Yorum bağlantısı
Murat Öngür 27 Kasım Paylaş 27 Kasım İlkay Başaran yazdı: Hiç duymadım alfada krank kırılması. Varyatör arızası oluyordu ama. yeğenimde vardı krang kırmıştı 159 ile aracı park ederken , sonra başka bir alfa aldı alfa 145 oda yolda giderken yağlamayı kesmiş fark etmedi motor gitti krang kırma olayını bir kaç kişiden daha duydum. Alfa kullanacak kişi sağlam iyi anlayan ustasını bulmak şart ve mutlaka kaliteli motor yağı kullanmak lazım Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 27 Kasım Paylaş 27 Kasım Fakir karışım olursa yapabilir yahut avans geriyse. Ama araç vw güncel galiba durum normaldir. Yağla ilgisi yok konunun Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 27 Kasım Paylaş 27 Kasım Mehmet Göktürk yazdı: Ama araç vw güncel galiba durum normaldir. daha korkması gerekmez mi mesela hangi markanın turbosu kızarırsa korkmalı 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 27 Kasım Paylaş 27 Kasım Tansu Kalafatoğlu yazdı: daha korkması gerekmez mi mesela hangi markanın turbosu kızarırsa korkmalı Turbo kızarır basınca. Ben kızarmayanını görmedim. Jeneratör, kepçe, kamyon. Eksoz gazından tahrikli sonuçta. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 27 Kasım Paylaş 27 Kasım İlkay Başaran yazdı: Turbo kızarır basınca. Ben kızarmayanını görmedim. Jeneratör, kepçe, kamyon. Eksoz gazından tahrikli sonuçta. vw kızararısa normal. Diğerleri kızarırsa sıkıntı olabilir. vw turbonun kızarmasını düşünmüştür. diğerleri biraz şey 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 27 Kasım Paylaş 27 Kasım Her turboyu kızartma yapmak kolay. Yüksek performans kullanımı ile 5 dakikada kor olur çıkışı. 800-900 dereceyi geçiyor çıkış hattı manifoldun Sani Gerşon yazdı: Bana normal gelmedi. 3-4km'de böyle olmamalı. 1000 dereceyi geçer benzinli aşırı beslemeli veya bol hacimli motorda. 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts