Mert inal 21 Kasım Paylaş 21 Kasım (düzenlendi) Selam arkadaşlar 1.0 ecoboost 2013 model bmax aracım tiriger değişimine girdi devir daim tiriger üst conta vs değişti araç soğukken çalışınca geç yağ ışığı söndürüyor sebebi nedir ince bi çekiş sesi ile beraber 21 Kasım tarihinde Mert inal tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mert inal 21 Kasım Yazar Paylaş 21 Kasım Evren Erakçora yazdı: Yağ süzgeci falan temizlenmiştir heralde. Abi temizlenmesi gerektiğini söyledim işlemlerde oda gerçekleşiyor denmişti ama nasıl anlayabilirim bilmiyorum Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 21 Kasım Paylaş 21 Kasım 1,2 saniye ise geç ise sönüyor ise normaldir. Ustayla konuşmak lazım ,onu bilemedim. Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 21 Kasım Paylaş 21 Kasım Yağ filtresi orjinal değilse de geç sönebilir.Ayrıca havalar soğudu yağ daha az akışkan olur malum Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 22 Kasım Paylaş 22 Kasım Bu sorunu ne kadar süredir yaşıyorsunuz? Aracı yeni mi aldınız? Triger değişimi öncesi de bu sorun var mıydı? Araç kaç Km' de? Triger kaç Km' de değişti? Araçta yağlı triger mi yoksa, kuru triger mi var? Bakım geçmişini biliyor musunuz? Yorum bağlantısı
Mert inal 22 Kasım Yazar Paylaş 22 Kasım Arkadaşlar merhaba aracım bmax 1.0 eb motor 125bh dün tiriger değişimi gerçekleşti daha öncesinden de yap pompasından bi emiş sesi çıkıyordu ilk çalıştırmalarda değişimden sonra daha da şiddetlenmeye ışık yakmaya kadar gitti bugün gelip yağ pompa filitremi temizletmek istediğimde resimdeki gibi bir manzarayla karşılaştım bukadar birikmesi normalmi usta yatak parçaları gibi duruyor dedi sizin yorumunuz nedir normalmi bu durum herhangibir anormal ses yok yatak ile ilgili 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 22 Kasım Paylaş 22 Kasım Triger değişimi uygun yapılmamış demek ki, kayışın değiştilme amacı bu değil mi zaten. 1 Yorum bağlantısı
Ömer Sarıgül 22 Kasım Paylaş 22 Kasım Trigeri değiştiren suçlu tabi bu manzarada. Yağ içinde çalışan kayışın parçalarına benziyor. Eksik iş yapmış bide yatak parçası olabilir diye fikir veriyor sivri zekalı. Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 22 Kasım Paylaş 22 Kasım 1.0 ecoboostlar da triger yağ içindemi çalışıyor. Yorum bağlantısı
Mert inal 22 Kasım Yazar Paylaş 22 Kasım Ömer Sarıgül yazdı: Trigeri değiştiren suçlu tabi bu manzarada. Yağ içinde çalışan kayışın parçalarına benziyor. Eksik iş yapmış bide yatak parçası olabilir diye fikir veriyor sivri zekalı. Şöyle bi durum var aracı aldığımdada bi emiş sesi ile geç yağ lambası sönme durumu vardı yani aslında orası hala bu şekilde tıkalıydı fakat değişimden sonra daha da belirginleşmeye başladı kartel sökülerek yapılmadığından dolayı filitre kontrolü yapılmadı şuan baktığımızda böyle bi manzara ile karşı karşıya kaldık ama daha öncesindende ilk çalıştırmada yağ lambası geç sonmesi emişte zorlanma tarzı bi ses geliyordu Abi türüger kayışı dün değişti fakat filitre temizliği yapılmadı kartel açılıp bu yeni kayışın parçaları değil daha önceden değiştirmeden de zor yaplama sesleri alıyordum Evren Erakçora yazdı: Triger değişimi uygun yapılmamış demek ki, kayışın değiştilme amacı bu değil mi zaten. Abi tiriger kayışı dün değişti fakat kartel açılıp değişim o şekilde yapılmamış şuan açtığımızda bu manzarayı görüyoruz daha önceden de emişde zorlanma vardı bu yeni tirgerin parçaları değil beni korkutan o üstündeki ufak metal parçalar talaşlı Çağlar Bayur yazdı: kayış parçası mı onlar* marşa dahi basmayın Yukarda yazdım abi nedir yorumun Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 22 Kasım Paylaş 22 Kasım Hakan Gürsu yazdı: 1.0 ecoboostlar da triger yağ içindemi çalışıyor. Yağlı, kuru ve zincirli versiyonları var. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 22 Kasım Paylaş 22 Kasım Hakan Gürsu yazdı: 1.0 ecoboostlar da triger yağ içindemi çalışıyor. 2019 öncesi modeller, Focus için. Bazıları 2020 falan sanırım. Yeni modeller zincirli. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 22 Kasım Paylaş 22 Kasım siyah şeyler kayış parçaları ise metal olanda yağsız kalan ve zarar gören yatakardan gelen parçalar olabilir, sakın temizlik yapmadan kullanmayın, eğer bu durum gerçekleştiyse motorun ömrü ne oldu bilemem, herşeye hazır olun. 1 Yorum bağlantısı
Harun Özden 22 Kasım Paylaş 22 Kasım Triger düzgün değiştirilmemiş. Siyah parçalar triger kayışından kopan parçalar. Yağ içinde çalışan trigerli motorların sorunu bu. Uygun yağ kullanılmadığında veya yağ bakımı geciktirildiğinde kayış parçalanmaya başlıyor, uzun vadede karterdeki yağ süzgecini tıkıyor. Eğer süzgeçte metal parçalar varsa ve yağ ışığını yakmışsa geçmiş olsun, tam motor yapmaya kadar gider. 1.0 ecoboost triger değişiminde sadece triger kayışı değil, yağ pompası kayışı ve devirdaim de değişmeli. Yağ süzgeci, vakum pompası ve turbo filtresi temizlenmeli. Örnek işçilik için aşağıdaki video izlenebilir: 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 22 Kasım Paylaş 22 Kasım (düzenlendi) Off off, yazık günah vallahi ya, şu ortamda maliyetinide düşününce, başım ağrıdı resmen, Mert bey inan senin kadar üzüldüm gerçekten.... birde bunları adam gibi yapamıyorlar diye biliyorum, iş sandığa gidecek sanırım... 22 Kasım tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 22 Kasım Paylaş 22 Kasım Biz bile triger değişiminin böyle yapılmayacağını biliyoruz, YouTube tan, webten vs. Üzücü gerçekten. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Kasım Paylaş 22 Kasım yatak dökmüşse ki görüntüde dökmeye başlamış, krank çizilmeden acilen açlıması lazım bu motorun daha tek marş bie yapmayın masraf 10 iken 50 hatta 100 olur 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 22 Kasım Paylaş 22 Kasım Çağlar Bayur yazdı: yatak dökmüşse ki görüntüde dökmeye başlamış, krank çizilmeden acilen açlıması lazım bu motorun daha tek marş bie yapmayın masraf 10 iken 50 hatta 100 olur Kayış parçaları değil onlar Çağlar abi, ne olabilir başka? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Kasım Paylaş 22 Kasım Evren Erakçora yazdı: Kayış parçaları değil onlar Çağlar abi, ne olabilir başka? hepsi metal ise zaten ohoooo yandı gitti o krank blok demektir. masmavi çıkar metal yüzeyleri 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 22 Kasım Paylaş 22 Kasım Çağlar Bayur yazdı: hepsi metal ise zaten ohoooo yandı gitti o krank blok demektir. masmavi çıkar metal yüzeyleri kısaca 1 Yorum bağlantısı
Harun Özden 22 Kasım Paylaş 22 Kasım Siyah parçalar kayıştan kopan parçalar. Eğer yağ lambası yanmış ise ve hemen stop edilmediyse motor yağsız kalmış ve yatak sarmaya başlamıştır. Süzgeçte veya karterde talaş (metal parçaları) varsa yataklardan gelmiştir. Yorum bağlantısı
Recommended Posts