Ali Darbaz Salı 18:09 Paylaş Salı 18:09 Bu Çinliler bu tip şeyleri bilerekmi yapıyorlar merak ediyorum. Yapmışsın bir arac ortaya koymuşsun , Fren kaliperin kocaman brembo gibi ama içinden çıkan tam bir hayal kırıklığı 2 2 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora Salı 18:23 Paylaş Salı 18:23 Sadece gösterişli iç mekan vs yapmakla olmuyor demek ki. 100 yıllık markaların mutlaka bir tecrübe farkı vardır. 3 Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş Salı 18:51 Paylaş Salı 18:51 Şoför darbeyi arkaya verdirmiş neyseki ama benim dikkatimi çeken frenden ayrı olarak koltuğun hasarı. Dış açıya geçince belli oluyor ki aslında aşırı şiddetli bir çarpışma olmamış. Buna karşın koltuk rijitliğini anında kaybetmiş sanki geleneksel otomobillerde koltuk çok daha dayanıklı sürücü ve yolcuların güvenliği için çok daha etkiliydi 5 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Salı 19:10 Paylaş Salı 19:10 Ali Darbaz yazdı: Yapmışsın bir arac ortaya koymuşsun , Fren kaliperin kocaman brembo gibi ama içinden çıkan tam bir hayal kırıklığı aşağıdaki video ile bu yazının ilgisi var mı? 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat Salı 19:10 Paylaş Salı 19:10 alakası olduğunu sanmıyorum 4 piston kaliperi tasarlayan brembo oraya konacak balatanın boyunuda hesaplamıştır. ilk defa fren üretmiyor sonuçta. şimdi merakımdan nissan gtr'ın fren kaliperine baktım ki o arabada 550 beygir. 7.5 cm x 3.5 cm balata var neredeyse egea ile aynı youtubeda herkes bilirkişi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Salı 20:02 Paylaş Salı 20:02 Mehmet Cihat yazdı: nissan gtr'ın fren kaliperine baktım değildir yahu yarın bir bakayım ben gtr ın kaliperine? Leon nun balatası bile ibizadan farklı , escort ta ka dan fakrlı mesela Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar Salı 20:27 Paylaş Salı 20:27 Kopyala yapıştırla mühendislik olmuyor demek ki Koltuk yamuldu. 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz Salı 20:34 Paylaş Salı 20:34 Ağırlık transferi yapıp hayatını kurtartmış Sürücü gayet iyi maalesef araba çöp Yorum bağlantısı
Servet Aydın Salı 21:10 Paylaş Salı 21:10 Bu videonun başını kıçını izlemeyen böyle yazar normaldir. Kaç kere frenlere basıldı ne kadar hızdan kaç kere ne kadar hıza düşüldü bilen var mı? Yok. Aynı sürüşü anca f1 aracı freni kaldırır ilgili videodaki toplam testte 4 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Salı 21:19 Paylaş Salı 21:19 kafasından kaskı fırlayan şortlu pilot videosundan daha çok manço videosu güvenilirdir 2 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran Çarşamba 04:09 Paylaş Çarşamba 04:09 Araba o hızda devrilmedi, içindeki sağlam çıktı. Daha ne yapması gerekiyor ki anlamadım ben. 1 Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal Çarşamba 05:18 Paylaş Çarşamba 05:18 İlkay Başaran yazdı: Araba o hızda devrilmedi, içindeki sağlam çıktı. Daha ne yapması gerekiyor ki anlamadım ben. En son bir tuzlu ayran ikram etseydi tamamdı. Oradan kaldı bence 2 1 Yorum bağlantısı
Ali Gülmez Çarşamba 05:29 Paylaş Çarşamba 05:29 Araba sürücüyü korumuş Koltuk hasarı garip araştırma yaparlar Evet balatalar ufak ancak adam pistte oldukça zorlamış öncesinde Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf Çarşamba 05:38 Paylaş Çarşamba 05:38 Ne kadar zorlanırsa zorlansın bence fren boşalmamalı. Isınabilir, şişer, performans kaybı yaşar ama sürücü 3-4 kere pompalamış yanıt alamamış mantıklı olarak arabanın yanını vermiş ki önden darbe yemesin. Bu sefer de koltuk Tofaş gibi yerinden çıkmış. Hayat kafesi koltuk yerinde ise Hayat kafesi yoksa ölüm kafesi. B sütununda kafası patlar adamın. İyi yapsa bile Xiaomi araba alır mıyım? Almam. Telefonu becersinler önce, herkes para kazanmak için her işe girer oldu at izi it izine misali. Aerodinami Porsche, ön Kuga arka Kia Stringer oldu sana yarış arabası. Çala çırpa ancak bu kadar. 2 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran Çarşamba 05:46 Paylaş Çarşamba 05:46 Ü.Emre Kartal yazdı: En son bir tuzlu ayran ikram etseydi tamamdı. Oradan kaldı bence Valla ben etti zannediyordum. Yorum bağlantısı
Emin Önal Çarşamba 05:52 Paylaş Çarşamba 05:52 Biz bu videoyu konuştuk forumda, yorumladık diye hatırlıyorum. Benim ilk dikkatimi çeken yine koltuğun darbeden sonra aldığı saçma şekil oldu. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat Çarşamba 05:56 Paylaş Çarşamba 05:56 Çağlar Bayur yazdı: değildir yahu yarın bir bakayım ben gtr ın kaliperine? Leon nun balatası bile ibizadan farklı , escort ta ka dan fakrlı mesela https://www.compbrake.com/product/hawk-brake-pads-hb650-f-730-hps-nissan-r35-gt-r-2009-2014-front/ abi ben böyle birşey buldum örnek olarak ölçüleride yazılmış Yorum bağlantısı
Ali Gülmez Çarşamba 06:02 Paylaş Çarşamba 06:02 (düzenlendi) Mehmet Cihat yazdı: alakası olduğunu sanmıyorum 4 piston kaliperi tasarlayan brembo oraya konacak balatanın boyunuda hesaplamıştır. ilk defa fren üretmiyor sonuçta. şimdi merakımdan nissan gtr'ın fren kaliperine baktım ki o arabada 550 beygir. 7.5 cm x 3.5 cm balata var neredeyse egea ile aynı youtubeda herkes bilirkişi onlar inç ölçü 18.9 cm x 9.1 cm boyutunda gtr balataları Çarşamba 06:02 tarihinde Ali Gülmez tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya Çarşamba 06:06 Paylaş Çarşamba 06:06 Brembo müdürünün world sbk şampiyonumuz Toprak ile olan bir röportajını izlemiştim. En iyi test yarış pistinde sürücüler tarafından yapılandır diyordu. Bunun öncesinde sipiker soruyor. Toprak' ın firenleri nasıl dayanıyor. Firen ekipmanları burada bütün streslere maruz kalıyor. Toprağın motorundaki firen ekipmanları adeta bir dayanıklılık abidesi diyebiliriz. Buda bir günde olmuyor. Zamanla tecrübe edilerek oluyor. Aşağıdaki resim yarış sırasında çekilmiş. Nasılda baskı uyguluyor. Bunu tüm yarış boyunca yapıyor. Bu frenlemelerden sonra Brembo müdürü ile röportaj yaptılar. Bu nasıl mümkün olabilir diye. Buna brembonun müdürü bile inanamadı. 3 Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf Çarşamba 06:19 Paylaş Çarşamba 06:19 Fatih Sarıkaya yazdı: Aşağıdaki resim yarış sırasında çekilmiş. Nasılda baskı uyguluyor. Bunu tüm yarış boyunca yapıyor. Bu frenlemelerden sonra Brembo müdürü ile röportaj yaptılar. Bu nasıl mümkün olabilir diye. Buna brembonun müdürü bile inanamadı. Yukarıdaki GTR’ın frenine çalışma aralığı olarak 800F yazmışlar. Yani 450C. 450 C’den sonra performans düşecek. 450C dediğin çevre yolunda önüne köpek çıkınca yaptığın fren. Gerçek yarış ekipmanı denildiği gibi başka bir seviye. Hele motor… Yorum bağlantısı
Cem Işık Çarşamba 06:29 Paylaş Çarşamba 06:29 Bizonla uzun ve görece hızlı bir Rampa inişi sonrasında frenlerde gariplik, hissizlik hissettim. Durdum baktım görüntüde anormallik yok. Elimi yalayıp diske bi yaklaştırayım dediğimde(dokundurup çekecektim anlık) ızgaraya atılmış pirzola gibi yapıştı parmak.. fren işi mühim:) 1 1 Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf Çarşamba 06:34 Paylaş Çarşamba 06:34 Cem Işık yazdı: Bizonla uzun ve görece hızlı bir Rampa inişi sonrasında frenlerde gariplik, hissizlik hissettim. Durdum baktım görüntüde anormallik yok. Elimi yalayıp diske bi yaklaştırayım dediğimde(dokundurup çekecektim anlık) ızgaraya atılmış pirzola gibi yapıştı parmak.. fren işi mühim:) Vectra’nın el freni gergisi bozulduğundan arka frenler gerili kalmıştı. Kontrol edeyim deyinde işaret parmağımın derisi diskte kaldı. Sağ işaret parmağımı parmak izi sensörleri okumuyordu. 😅 Yorum bağlantısı
Cem Işık Çarşamba 06:38 Paylaş Çarşamba 06:38 Çağrı Alaf yazdı: Vectra’nın el freni gergisi bozulduğundan arka frenler gerili kalmıştı. Kontrol edeyim deyinde işaret parmağımın derisi diskte kaldı. Sağ işaret parmağımı parmak izi sensörleri okumuyordu. 😅 Biz hemşehri olabiliriz Çağrı bi araştıralım, Kahramanmaraş’ın neresindensin?👤 ben parmağı yapıştırdığımda elim komple orda kaldı sandım o nasıl bir acıydı öyle.. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya Çarşamba 06:39 Paylaş Çarşamba 06:39 Çağrı Alaf yazdı: Yukarıdaki GTR’ın frenine çalışma aralığı olarak 800F yazmışlar. Yani 450C. 450 C’den sonra performans düşecek. 450C dediğin çevre yolunda önüne köpek çıkınca yaptığın fren. Gerçek yarış ekipmanı denildiği gibi başka bir seviye. Hele motor… Abi parayı verdiğin zaman Toprağın kullandığı kaliperlerden üreticilere veriyor. Üreticilerde bu ekipmanları araçlarına koyuyor. Maliyet artıyor tabi. Tamamen duygusal. Yüksek hızla giderken aracı öyle bir durdurmuştu ki. Verdiğin her kuruşu hakkediyor dedim. Bizzat başıma geldi ve hayran kaldım. Araçtan inip kaliperlere baktım. Üzerlerinde brembo yazıyordu. Benim motorda brembonun bir alt segmenti var. Trafikte sadece ön firen kullanıyorum ve çok iyiler. Yukarıda bahsettiğin firen benim fiestanınki gibi. Ekmek köfte meselesi. Aslında çinlilerin bu işi bir günde yapamayacaklarını belirtmek istedim. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon Çarşamba 07:17 Paylaş Çarşamba 07:17 Emin Önal yazdı: Biz bu videoyu konuştuk forumda, yorumladık diye hatırlıyorum. O daha eski bir video. Bu ikinci vaka. Sorun brembo'nun balata seçiminde değil, sorun anlaşıldığı kadarıyla Xiaomi'nin Tesla'dan bile küçük balata kullanması olarak gösteriliyor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts