İlkay Başaran Çarşamba 07:21 Paylaş Çarşamba 07:21 Sani Gerşon yazdı: O daha eski bir video. Bu ikinci vaka. Sorun brembo'nun balata seçiminde değil, sorun anlaşıldığı kadarıyla Xiaomi'nin Tesla'dan bile küçük balata kullanması olarak gösteriliyor. Normalde bu adamlar biz bu arabayı tasarladık ve fren sisteminde senin ürününü kullanacağız buyur araba bu demiyorlar mı bremboya ya da nissin vsvs Yorum bağlantısı
Sani Gerşon Çarşamba 07:29 Paylaş Çarşamba 07:29 İlkay Başaran yazdı: Normalde bu adamlar biz bu arabayı tasarladık ve fren sisteminde senin ürününü kullanacağız buyur araba bu demiyorlar mı bremboya ya da nissin vsvs Orasını ben de anlamadım. Bence brembo'ya bırakılmıyor bu seçim. Öyle olsa, 150hp daha düşük güçlü Tesla'dan küçük balata kullandırmazlardı diye düşünüyorum. Yorum bağlantısı
İlkay Başaran Çarşamba 07:38 Paylaş Çarşamba 07:38 Sani Gerşon yazdı: Orasını ben de anlamadım. Bence brembo'ya bırakılmıyor bu seçim. Öyle olsa, 150hp daha düşük güçlü Tesla'dan küçük balata kullandırmazlardı diye düşünüyorum. Tesla baya ağırdır ama bundan. Yorum bağlantısı
Servet Aydın Çarşamba 07:39 Paylaş Çarşamba 07:39 İlkay Başaran yazdı: Tesla baya ağırdır ama bundan. Tesla diski clio tekeri kadar. Clio 4’ten başlar demiş Elon 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran Çarşamba 07:40 Paylaş Çarşamba 07:40 Bu arada 35 tonluk mb arocs un fren balatası da el kadar. Bu işte boyuttan ziyade baskı kuvveti önemli gibi, yokda arka lastiklerdeki kampanada kullanılan balatalar öndekilere kıyasla yüzey alanı olarak x10 dur. Yaptığı iş te -x10 Servet Aydın yazdı: Tesla diski clio tekeri kadar. Clio 4’ten başlar demiş Elon Kuvvetxkuvvet kolu Yorum bağlantısı
Servet Aydın Çarşamba 08:28 Paylaş Çarşamba 08:28 2001’de transitim vardı. Arkadan T15 frensiz çarpınca koltukla birlikte arka kapıda buldum kendimi 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Çarşamba 08:52 Paylaş Çarşamba 08:52 İlkay Başaran yazdı: Araba o hızda devrilmedi, içindeki sağlam çıktı. Daha ne yapması gerekiyor ki anlamadım ben. şortu da vardı 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Çarşamba 09:01 Paylaş Çarşamba 09:01 Mehmet Cihat yazdı: https://www.compbrake.com/product/hawk-brake-pads-hb650-f-730-hps-nissan-r35-gt-r-2009-2014-front/ abi ben böyle birşey buldum örnek olarak ölçüleride yazılmış https://hizliresim.com/se98470 bugün gidip GTR a baktım bu balatalar 20 cm civarı vardır, kaliper de 21 janta anca sığmış. farklıdırı egea dan Servet Aydın yazdı: 2001’de transitim vardı. Arkadan T15 frensiz çarpınca koltukla birlikte arka kapıda buldum kendimi o acil kaçış özelliği 2 Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf Çarşamba 09:05 Paylaş Çarşamba 09:05 Çağlar Bayur yazdı: o acil kaçış özelliği Doğan SELEKS’lerde de vardı o donanım. Sürücünün hayatını kurtarmak için kaza yapan uçağın kokpitinden pilotun fırlatılması gibi araba da ekseri ön camdan nadiren de kapılardan şoförü fırlatıp kaza mahallinden uzaklaştırıyor. O teknolojiyi sonradan kaldırdılar neden bilmiyorum. Ne varsa eskilerde var. 1 5 Yorum bağlantısı
Cem Işık Çarşamba 09:06 Paylaş Çarşamba 09:06 Güncel arabalara (sokakta gördüklerimizi kastediyorum) her diske çift kaliper neden yapmazlar ?süper sporlarda var sanırım. Daha iyi bir frenleme sağlamaz mı acaba? Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay Çarşamba 09:11 Paylaş Çarşamba 09:11 Çağrı Alaf yazdı: Doğan SELEKS’lerde de vardı o donanım. Sürücünün hayatını kurtarmak için kaza yapan uçağın kokpitinden pilotun fırlatılması gibi araba da ekseri ön camdan nadiren de kapılardan şoförü fırlatıp kaza mahallinden uzaklaştırıyor. O teknolojiyi sonradan kaldırdılar neden bilmiyorum. Ne varsa eskilerde var. Arkadaş bende ciddi ciddi okuyorum ya, te Allaaamm 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Çarşamba 09:11 Paylaş Çarşamba 09:11 Çağrı Alaf yazdı: Doğan SELEKS’lerde metalik yeşil karartılmış camlı olacak iç döşeme krem baklava dikiş deri, 4 anfi 22 hopalör oyhhsss Cem Işık yazdı: Güncel arabalara (sokakta gördüklerimizi kastediyorum) her diske çift kaliper neden yapmazlar ?süper sporlarda var sanırım. Daha iyi bir frenleme sağlamaz mı acaba? kaliper sayısı değil içindeki piston önemli çok uç örnekte, vesile ile beceriksiz bit yutıbır tek Rs imizi pistte çakmıştı duvara aklıma geldi 3 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran Çarşamba 09:23 Paylaş Çarşamba 09:23 Çağrı Alaf yazdı: Doğan SELEKS’lerde de vardı o donanım. Sürücünün hayatını kurtarmak için kaza yapan uçağın kokpitinden pilotun fırlatılması gibi araba da ekseri ön camdan nadiren de kapılardan şoförü fırlatıp kaza mahallinden uzaklaştırıyor. O teknolojiyi sonradan kaldırdılar neden bilmiyorum. Ne varsa eskilerde var. Çöp tenekesine vurunca da bagajı açar. Rehine varsa kendi başına çıkabilsin uzaklaşsın ortamdan diye. 3 Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf Çarşamba 09:30 Paylaş Çarşamba 09:30 Çağlar Bayur yazdı: metalik yeşil karartılmış camlı olacak iç döşeme krem baklava dikiş deri, 4 anfi 22 hopalör oyhhsss CD’ni ben yazarım abi. Repertuarım geniştir, değerinde arabanıza özel şarkı listesi oluşturulur yarım saatte teslim edilir. Angarın bağları da büklüm büklüm yollarııı - Evir çevir gıvır çevir salla o yana da bu yana da salla - Angaranın bağları da büklüm büklüm yolları - Seni gidi topaaaal bu gece de burda gal - Polatlı’dan galktı da tren eryaman da yaptı da fren - Tarabyada villası cafcaflı arabası her gün barlarda gezer İstanbul hovardasıııı 1 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın Çarşamba 10:31 Paylaş Çarşamba 10:31 Çağlar Bayur yazdı:içindeki piston önemli çok uç örnekte Beyle mi🍆 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran Çarşamba 10:41 Paylaş Çarşamba 10:41 En büyük dişli manyakmış. Kaç diş o 40 var mı? Önde en ufak arkada en büyükte kaç tork üretir ki insan Yorum bağlantısı
Evren Erakçora Çarşamba 11:11 Paylaş Çarşamba 11:11 İlkay Başaran yazdı: En büyük dişli manyakmış. Kaç diş o 40 var mı? Önde en ufak arkada en büyükte kaç tork üretir ki insan Dişli çapları biliniyorsa hesaplanabilir, kuvvet x kol uzunluğundan. 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran Çarşamba 11:16 Paylaş Çarşamba 11:16 Evren Erakçora yazdı: Dişli çapları biliniyorsa hesaplanabilir, kuvvet x kol uzunluğundan. Bacağın basabileceği kg de lazım değil mi. Tek başına vücudu kaldırabildiğine göre merdivende o da sanırım kendi ağırlığımız denebilir mi? Bacağın birinin ağırlığını es geçmek lazım ama gerçi elde poşetlerle vs de çıkıyoruz kendi ağırlığımızı alabilir miyiz. 20 cm pedal boyu, 80 kg kuvvet önde 15 arkada 45 diş kaç nm yapar acaba Bisiklette öndeki en ufak dişli 20-25 falandır ama Yorum bağlantısı
Evren Erakçora Çarşamba 11:22 Paylaş Çarşamba 11:22 Ağırlık maksimum kuvvet gibi olur muhtemelen. Yorum bağlantısı
İlkay Başaran Çarşamba 11:23 Paylaş Çarşamba 11:23 Olsun maks tork hesaplayacağız zaten. Sonra az yaktırıyoruz zaten. 1 hafta işe bisikletle gidip geldim, 12 + 12 km. Baktım ki arabadan fazla yakıyorum bıraktım. 2 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora Çarşamba 11:31 Paylaş Çarşamba 11:31 İlkay Başaran yazdı: Olsun maks tork hesaplayacağız zaten. Sonra az yaktırıyoruz zaten. 1 hafta işe bisikletle gidip geldim, 12 + 12 km. Baktım ki arabadan fazla yakıyorum bıraktım. Sıfır karbon salıyorsun 1 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran Çarşamba 11:36 Paylaş Çarşamba 11:36 Evren Erakçora yazdı: Sıfır karbon salıyorsun 12 km de bir karışık pide ama yarısı tamgaz. Emme manifoldu yanmaya başlayınca yavaşlıyorum Yorum bağlantısı
Servet Aydın Çarşamba 12:24 Paylaş Çarşamba 12:24 İlkay Başaran yazdı: En büyük dişli manyakmış. Kaç diş o 40 var mı? Önde en ufak arkada en büyükte kaç tork üretir ki insan Birinci viteste araba çekerim rahatlıkla Evren Erakçora yazdı: Sıfır karbon salıyorsun Bence daha çok salıyordur kokulu Yorum bağlantısı
Sani Gerşon Çarşamba 12:46 Paylaş Çarşamba 12:46 İlkay Başaran yazdı: Emme manifoldu yanmaya başlayınca Emme sıkıntı değil de, egzoz olursa sıkıntı. Yorum bağlantısı
Recommended Posts