Mert Yeldan 11 Kasım Paylaş 11 Kasım Selim Bilgin yazdı: 1.5 evoların yazılımı biraz farklı, ben de Golf'ü ilk aldığımda garip gelmişti. Sanki tork konvertörlü gibi davranıyor ara ara. Fırat Önal yazdı: Bende bunu söyleyecektim. Benim arabada düzlükte gaza çok az basınca hemen 2 ye geçiyor. Gaza 1 tık fazla basınca vites geçiş devirleri değişiyor. Ben hala %100 pedala hakim olamadım. Yılların manuel alışkanlığı yüzünden . Ama genelde yokuş yukarı yerlerde gaza az birşey fazla basınca bu sorun ortadan kalkıyor. Aynen. Gaza basma ile alakalı bence. Bende manuelden geçtim alışma sürecindeyim. Tansu Kalafatoğlu yazdı: ben komple unuttum vites olayını soğuklarda geliyor ısınmayı da unutacan 2 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 11 Kasım Paylaş 11 Kasım (düzenlendi) 2015 poloda ilk kez dsg sahibi olup 5000 km uzun yol şehiriçi yayla dahil kullanım sonrası edindiğim fikir dsg yazılımı ilk yapılması gereken şey. S ye almak olayı geliştiriyor çözmüyor. 1-2, 2-1 vitesleri arası titreme yaşamak konforu bozuyor. Dur kalk trafikte de rahatsız edici. 11 Kasım tarihinde Köksal Yılmaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Osman Ünal 11 Kasım Paylaş 11 Kasım Mert Yeldan yazdı: Sanki tork konvertörlü gibi davranıyor ara ara. Çok hafif gaz vererek tatlı tatlı yürümek istersen tork konvertörlü gibi yavaş değiştiriyor vitesleri ve 2000 devir civarı değiştiriyor. Sert kullanımlarda hem yüksek devirde hem de çok hızlı değişim yapıyor, Hele hele manuel modda %50 üzeri gaz basıp 4000-5000 devir civarı kulakçığa dokunduğunda değişim hızına hadi canım diyebilirsin. Bu benim arabada 2015 veya 2016 yılında değişiklik gösterdi, serviste o yılların birinde dsg yazılım güncellemesi var dediler, yazılım güncellendikten sonra bu tip değişimler oldu. Youtube dsg videoları izlerken mekatronik basıncı için 42-60 bar arası diyorlar, benim arabayı kontrol ettiğimde 42-52 bar arası çalıştığını görüyorum, o tarihlerde bu tip bir yazılım değişikliği yaptılar herhal. Belki de o yüzden benim dsg patlamıyo. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 11 Kasım Paylaş 11 Kasım Mert Yeldan yazdı: Sanki tork konvertörlü gibi davranıyor ara ara. Aynen. Gaza basma ile alakalı bence. Bende manuelden geçtim alışma sürecindeyim. soğuklarda geliyor ısınmayı da unutacan şu konuyu kestane yiyerek okuyorum inan otomatik vitesi manuele alıp nasıl kullanıyorsun, bi daha anlatsana o sahneyi yaaaağğğ 2 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 11 Kasım Paylaş 11 Kasım Osman Ünal yazdı: Çok hafif gaz vererek tatlı tatlı yürümek istersen tork konvertörlü gibi yavaş değiştiriyor vitesleri ve 2000 devir civarı değiştiriyor. Sert kullanımlarda hem yüksek devirde hem de çok hızlı değişim yapıyor, Hele hele manuel modda %50 üzeri gaz basıp 4000-5000 devir civarı kulakçığa dokunduğunda değişim hızına hadi canım diyebilirsin. Bu benim arabada 2015 veya 2016 yılında değişiklik gösterdi, serviste o yılların birinde dsg yazılım güncellemesi var dediler, yazılım güncellendikten sonra bu tip değişimler oldu. Youtube dsg videoları izlerken mekatronik basıncı için 42-60 bar arası diyorlar, benim arabayı kontrol ettiğimde 42-52 bar arası çalıştığını görüyorum, o tarihlerde bu tip bir yazılım değişikliği yaptılar herhal. Belki de o yüzden benim dsg patlamıyo. Valla benim bu üçüncü dsg. Bu diğer ikisine göre çok başka Tansu Kalafatoğlu yazdı: şu konuyu kestane yiyerek okuyorum inan otomatik vitesi manuele alıp nasıl kullanıyorsun, bi daha anlatsana o sahneyi yaaaağğğ ya işte arada mekanik olarak vites değişim hazzını özlüyorum manuele alıp öyle gideriyorum özlemi. Sen bilmezsin 😂 papatya çayı da iç ıhlamur filan, üşütme. 😂😂 2 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 11 Kasım Paylaş 11 Kasım Mert Yeldan yazdı: Valla benim bu üçüncü dsg. Bu diğer ikisine göre çok başka ya işte arada mekanik olarak vites değişim hazzını özlüyorum manuele alıp öyle gideriyorum özlemi. Sen bilmezsin 😂 papatya çayı da iç ıhlamur filan, üşütme. 😂😂 vites ısıtma var mı? üşümesin elleriniz 3 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Kasım Paylaş 11 Kasım Tansu Kalafatoğlu yazdı: otomatik vitesi manuele alıp nasıl kullanıyorsun vites atmaya yetişemeyeceğin tsi lar var, kestane taze mi 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 11 Kasım Paylaş 11 Kasım Manuel vites denmiş bildirim geldi. Manuel candır. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 12 Kasım Paylaş 12 Kasım Çağlar Bayur yazdı: vites atmaya yetişemeyeceğin tsi lar var, kestane taze mi o şuan elektrikli battaniye ile meşgul 😂 2 Yorum bağlantısı
Cem Işık 12 Kasım Paylaş 12 Kasım Ben hala 120 hp gücündeki manuel, 1.6 motorlu Alfa 156'nın gaz pedalı hissiyatını arıyorum, hızlı sollama yapmam gereken yerde vites küçülttüğümde ne zaman ne tepki vereceğini ezberlemiştim. Geliş gidiş yolda yolcu indiren minibüsü çok rahat sollayabilirim diyordum Alfada. Skoda için 2 kere düşünüp ona göre karar veriyorum.. Şimdiki arabam ışık hızında da vites değişse, kağıt üzerinde 65 hp daha güçlü olmasına rağmen skoda ile o hissiyata ulaşamadım ben. 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 12 Kasım Paylaş 12 Kasım Cem Işık yazdı: Ben hala 120 hp gücündeki manuel, 1.6 motorlu Alfa 156'nın gaz pedalı hissiyatını arıyorum, hızlı sollama yapmam gereken yerde vites küçülttüğümde ne zaman ne tepki vereceğini ezberlemiştim. Geliş gidiş yolda yolcu indiren minibüsü çok rahat sollayabilirim diyordum Alfada. Skoda için 2 kere düşünüp ona göre karar veriyorum.. Şimdiki arabam ışık hızında da vites değişse, kağıt üzerinde 65 hp daha güçlü olmasına rağmen skoda ile o hissiyata ulaşamadım ben. araba ağır abi.. Tepkide sorun yok ama araba agır.. Yorum bağlantısı
Cem Işık 12 Kasım Paylaş 12 Kasım Alpay Sumer yazdı: araba ağır abi.. Tepkide sorun yok ama araba agır.. Alfa'dan daha güçlü ve atiktir belki ama Alfa'da gaza ne kadar basarsam ne kadar hızlanacağını kestirebiliyordum, skoda'da kestiremiyorum açıkçası. Anlatmak istediğim sürücüyle bir olma hissi. Sanırım gene anlatamadım aklımdan geçenleri 2 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 12 Kasım Paylaş 12 Kasım Cem Işık yazdı: Alfa'dan daha güçlü ve atiktir belki ama Alfa'da gaza ne kadar basarsam ne kadar hızlanacağını kestirebiliyordum, skoda'da kestiremiyorum açıkçası. Anlatmak istediğim sürücüyle bir olma hissi. Sanırım gene anlatamadım aklımdan geçenleri sindi anladım kastettigini abi.. Evet malesefki arac kullanma hissi var bizde.. diger bahsi gecende tek vucut gibi.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Kasım Paylaş 12 Kasım Cem Işık yazdı: Alfa'dan daha güçlü ve atiktir belki ama Alfa'da gaza ne kadar basarsam ne kadar hızlanacağını kestirebiliyordum, skoda'da kestiremiyorum açıkçası. Anlatmak istediğim sürücüyle bir olma hissi. Sanırım gene anlatamadım aklımdan geçenleri reçeteni yazıyorum: HEMI v8 2 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 13 Kasım Paylaş 13 Kasım Cem Işık yazdı: Ben hala 120 hp gücündeki manuel, 1.6 motorlu Alfa 156'nın gaz pedalı hissiyatını arıyorum, hızlı sollama yapmam gereken yerde vites küçülttüğümde ne zaman ne tepki vereceğini ezberlemiştim. Geliş gidiş yolda yolcu indiren minibüsü çok rahat sollayabilirim diyordum Alfada. Skoda için 2 kere düşünüp ona göre karar veriyorum.. Şimdiki arabam ışık hızında da vites değişse, kağıt üzerinde 65 hp daha güçlü olmasına rağmen skoda ile o hissiyata ulaşamadım ben. Euro 3. Ne kadar gaza bastın o kadar açıyor kelebeği. Mis gibi. Şimdi gazı yaslasak da bildiğini yapıyor (önceden söyleneni) Yorum bağlantısı
Cem Işık 13 Kasım Paylaş 13 Kasım İlkay Başaran yazdı: Euro 3. Ne kadar gaza bastın o kadar açıyor kelebeği. Mis gibi. Şimdi gazı yaslasak da bildiğini yapıyor (önceden söyleneni) Çok mantıklı. Şimdiki turbo ve dsg olunca ne zaman ne tepki vereceğini kestirmek güç. Manuel Atmosferik ne güzeldi oysa.. Çağlar Bayur yazdı: reçeteni yazıyorum: HEMI v8 Abi Sgk karşılar mı bu ilacı? Çok acil hemi v8 olmazsa ölürüm falan diye ajite etsem? 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 13 Kasım Paylaş 13 Kasım Cem Işık yazdı: Çok mantıklı. Şimdiki turbo ve dsg olunca ne zaman ne tepki vereceğini kestirmek güç. Manuel Atmosferik ne güzeldi oysa.. Hem ilk hem makyajlı kasa alfa 156 deneyimim olmuştu baya uzun süre. ŞAşırtıcı bilgi ama fiat mareanın hızlanma değerleri alfa 156 ile aynı. Çok kez de rolling ve kalkış yarışı yapardık. ae101 114lük corolla 156 marea. kafa kafaya kalkarlardı. 156 160 dan sonra alıyordu hepsini 2. toyota. En düşük güçlüsü mareaydı ama vites oranları baya kısa o yüzden 140 150 ye kadar diğer ikisine tutunabiliyordu gücü düşük de olsa. (103 hp) İlk kasa 156 alfa romeoyu batışın eşiğine getiren tasarım ama süper araba. Progressiondu bizdeki bose sistemli 2004 Ben şu an kullandığım arabada şunu çok deneyimledim. (megane 1.3). Gazı döşemeye bir anda yaslamak yerine bunu zamana yayarsam daha iyi hızlanıyor araba. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts