Mustafa KARA006 Pazar 08:13 Paylaş Pazar 08:13 Aracım 2014 civic. İlk marşda araba zorlanarak çalışıyordu daha sonra düzeliyordu, elektrikçiye götürdüm akü ölçümünü yaptı dinamo şarj etmiyor sökü bakacam dedi baktı dinamonun değişeceğini söyledi orijinal dinamo ile değiştiridik , arabanın marş sorunu düzeldi fakat 1 gün sonra akü lambası yaktı stop edip çalıştırdığımda lamba söndü 1 gün yakmadı bugün tekrar çalıştırdığımda lamba gene yandı stop edip çalıştırdım tekrar düzeldi. Bu sorun neden olabilir böyle bi durum başına gelen var mı veya bilgisi olan yardımcı olursanız sevinirim. Hayırlı günler. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon Pazar 12:23 Paylaş Pazar 12:23 Ya yine şarj etmiyor ya da yüksek voltaj gönderiyor. Bir voltmetre ile anında durumu anlayablirsiniz. Bu arada profildeki aracınızı düzeltiniz lütfen. Yorum bağlantısı
Mustafa KARA006 Pazar 14:10 Yazar Paylaş Pazar 14:10 Sani bey yorumunuz için teşekkür ederim bu şarj lambası hatasını verdikten sonra araç hareket halinde iken airbag lambası antipatinaj lambası el freni lambası ve direksiyon lamba hatlarını yaktı ve direksiyon sertleşti hemen sonra düzeldi bu hatayı iki defa hareket halinde iken yaptı dediğiniz gibi yüksek voltaj yapmış olabilir mi bunları eğer yüksek voltaj ile yaptıysa bunun çözümü ne olabilir ? Yardımnız için şimdiden teşekkürler Yorum bağlantısı
Sani Gerşon Pazar 14:22 Paylaş Pazar 14:22 Belirttiğiniz durum şarj etmediğini, voltajın düştüğünü hatta kayışın dönmediğini bile işaret ediyor. Yanlış bir işlem yapılmış kesinlikle. Hızlıca kontrol ettirmenizi öneririm yoksa yolda kalabilirsiniz. 2 Yorum bağlantısı
Mustafa KARA006 Pazar 14:24 Yazar Paylaş Pazar 14:24 Görüş ve önerileriniz teşekkür ederim 1 Yorum bağlantısı
Ersen şahin Pazartesi 17:41 Paylaş Pazartesi 17:41 Muhtemelen aracınız stop edip tekrar çalıştı ve devam ettiniz yola ilk önce akü kutup başlarını kontrol edin gevşeklik varsa bu dedikleriniz olabailir Yorum bağlantısı
Recommended Posts