Yahya Melih Ayaksız 9 Kasım Paylaş 9 Kasım Selamlar. Elimde fiberli polyester macunu var. Ben bu macunla 3 kere dahi macun çek arkasından zımpara vur yapsam dahi kusursuz yüzey elde edemiyorum. Elimde 20 farklı zımpara var. Doğru zımparaları kullansam dahi kusursuz yüzey elde edemiyorum ve sinir bozucu bir hal aldı. Macunu çekince genellikle eksik kaldığı yerler oluyor. Buralara tekrar macun çekip kurumasını bekledikten sonra zımpara atınca o kraterler bakıyorum ki %70 kapanmamış. 3 seferde dahi resimdeki gibi hatalar oluyor. Sorun bende mi yoksa fiber macun üst üste çekilmez diyenler var, bu fiber macundamıdır? Ek olarak yoklama macunum da var ama onunla çözülecek gibi değil. Bu macuna zaten 400 zımpara vurunca bile çoğu kaybolup gidiyor. Büyük kraterlere sürmek mantıklı değil galiba? Macun galiba lifli olduğu için kendi arasında tutunuyor ama ikinci katı atmak isteyince kraterlere dolmayıp kendi arasında havada asılı kalıyor. Öte yandan da sorun bendeyse boşa para harcamak istemiyorum. Kereste sapı ve pembe yumuşak takozla zımpara atıyorum. Basit bir macun önerirsiniz de güzel olur. Yorum bağlantısı
Mertol Kip 10 Kasım Paylaş 10 Kasım Siz macun atmıyorsunuz, beton döküyorsunuz. Macun sıvama malzemesi değildir, yüzeydeki ufak tefek oynamaları düzeltmek için dolgu malzemesidir. Bu kadar kalın macun atarsanız er ya da geç çatlar ve dökülür o. 4 Yorum bağlantısı
Yahya Melih Ayaksız 10 Kasım Yazar Paylaş 10 Kasım Mertol Kip yazdı: Siz macun atmıyorsunuz, beton döküyorsunuz. Macun sıvama malzemesi değildir, yüzeydeki ufak tefek oynamaları düzeltmek için dolgu malzemesidir. Bu kadar kalın macun atarsanız er ya da geç çatlar ve dökülür o. Arabaya çıkma tavan mı bakmayı önerirsiniz? Yorum bağlantısı
Mertol Kip Pazar 19:23 Paylaş Pazar 19:23 Şahsen ben kaynaklı ya da puntolu parçaların mecbur kalınmadıkça değiştirilmesinden çok hoşlanmıyorum. (arka çamurluklar, bagaj havuzu, tavan marşpiyeller vs vs). He 94 model arabada kim takar diyebilirsiniz, görüş tabi. Tavan yük taşıyan ya da rijitliğe pek katkısı olan bir parça değil. Gerçek bir kaporta ustası çok rahat düzeltir. Zamanınız var ve yeteneğiniz de varsa siz de yapabilirsiniz. Kaporta işçiliği sabır ve özen işi ne yapmanız gerektiğini biliyorsanız öyle atla deve bir mevzu değil. Gördüğüm kadarı ile teknik ressammışsınız ölçmeyi biçmeyi biliyorsunuz demektir. Macuna da daldığınıza göre gözünüz yeterince kararmış, bence kendiniz yapabilirsiniz. Yok ben uğraşamam diyorsanız ya iyi bir kaportacı bulmanızı önerebilirim. 94 model Escort un çıkma tavanını bulmanız pek kolay değil. Yorum bağlantısı
Mertol Kip Pazar 19:56 Paylaş Pazar 19:56 Şu adamla bi konuşsana Instagram https://www.instagram.com/classicmercedesrestoration Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Pazartesi 12:22 Paylaş Pazartesi 12:22 fiber macun destekli ve kuruyunca aşırı sertleşen tutucu bir malzemedir, gözeneksiz sonuçlanmaz, sonra bunun üstüne yoklama macunu atılır, bir de macuna kattığınz sertleştirici miktarı fazla ise kuruyunca çok çeker , hemen kurur sonra çatlar. zımparayı sulu ellemi yapıyorsunuz, susuz makine ile mi? 1 Yorum bağlantısı
Coşku Mert Salı 08:04 Paylaş Salı 08:04 (düzenlendi) fiber macun zemininde pürüz olmaması zaten imkansız. yapısı gereği içinde birçok elyaf parçaları var malum. üzerine çelik macunu, yine de pürüz varsa son kat yoklama macunu uygulanabilir. marka olarak polikor tavsiye edebilirim. Salı 08:05 tarihinde Coşku Mert tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Yahya Melih Ayaksız Salı 21:22 Yazar Paylaş Salı 21:22 Çağlar Bayur yazdı: fiber macun destekli ve kuruyunca aşırı sertleşen tutucu bir malzemedir, gözeneksiz sonuçlanmaz, sonra bunun üstüne yoklama macunu atılır, bir de macuna kattığınz sertleştirici miktarı fazla ise kuruyunca çok çeker , hemen kurur sonra çatlar. zımparayı sulu ellemi yapıyorsunuz, susuz makine ile mi? Hem susuz hem elle kırmızı ilacı fazla atmıyorum 7 8 dk sonra çelikte topaklanıyor. Sürdükten 2 saat sonra zımpara kıvamına geliyor. Elimde yoklama macunu var. Mesela buradaki boşluklara yoklama macunu çekseydim sorun çözülürmüydü? Bu macun belki dayanıksızdır diye çekmeye çekinmiştim açıkçası. Coşku Mert yazdı: fiber macun zemininde pürüz olmaması zaten imkansız. yapısı gereği içinde birçok elyaf parçaları var malum. üzerine çelik macunu, yine de pürüz varsa son kat yoklama macunu uygulanabilir. marka olarak polikor tavsiye edebilirim. Abi siz galiba tavana macun videosunda komple fiberle işi çözmüştünüz. Sizde de böyle hatalar oldu mu? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Salı 21:30 Paylaş Salı 21:30 Yahya Melih Ayaksız yazdı: Sürdükten 2 saat sonra zımpara kıvamına geliyor. çok erken hava soğukı , garanti kuruma için 24 saat bekleyin, topak topak kopma daha az olur, bunlara makineli zımpara daha iyi sonuç verir ayrıca, sulu zımpara hızlı iş için ve içine su çeker ben sevmem piyasa sever çelik macun üstüne direkt astar atılmaz 1 Yorum bağlantısı
Coşku Mert Çarşamba 03:29 Paylaş Çarşamba 03:29 Yahya Melih Ayaksız yazdı: Abi siz galiba tavana macun videosunda komple fiberle işi çözmüştünüz. Sizde de böyle hatalar oldu mu? o videoda uygulama yaptigim alan hem cok küçüktü hem de son yüzeye celik macun uygulamisim 1 Yorum bağlantısı
Yahya Melih Ayaksız Çarşamba 17:14 Yazar Paylaş Çarşamba 17:14 Çağlar Bayur yazdı: çok erken hava soğukı , garanti kuruma için 24 saat bekleyin, topak topak kopma daha az olur, bunlara makineli zımpara daha iyi sonuç verir ayrıca, sulu zımpara hızlı iş için ve içine su çeker ben sevmem piyasa sever çelik macun üstüne direkt astar atılmaz Abi çeliğin üstüne neden astar atılmaz ki? Çeliğin üstüne zar gibi yoklama macunu mu geçmek lazım? Havalar soğuk diye fön makinesi tutacağım, tavanı boyarken hava 20 dereceydi. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Perşembe 13:42 Paylaş Perşembe 13:42 Yahya Melih Ayaksız yazdı: çeliğin üstüne neden astar atılmaz ki? hem boya tutmaz (ömrü kısa olur) hem de yüzey pürüzsüz olmaz. gözükmeyen yerde ise olabilir tabii 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts