İsa Acar 7 Kasım Paylaş 7 Kasım Herkese merhabalar; İş yerinden bir abimiz 4 yıldır kullandığı Peugeot 3008 aracını satarak "0" km yeni bir 3008 almak üzere, 1.940.000,00 TL. bedel üzerinden İstanbul' da bir bayi ile anlaşıyor. Bütün işlemler bitiyor, özel plakası takılıyor, aracı almak üzere 2 kişi uçağa binerek İstanbul' a varıyor. Araç kirli olduğu için yıkanmasını talep ediyorlar, yıkanıp geldikten sonra yanlarında götürdükleri boya makinesi ile kontrol gerçekleştirirken, tavanda "kuş pisliğinden meydana geldiği söylenen boya atmalarını" fark ediyorlar. Zaten başka bir ildeki peugeot bayisi aynı sorundan muzdarip olan bir araç için 100 bin TL. daha düşük teklif vermişti ama abimiz kabul etmeyip, bu sözde temiz "0" km aracı almak için bu bayi ile anlaşmıştı. Bayi, "siz aracı alın, biz gereken işlemleri başlatalım" dese de, bu aracı almaktan vazgeçiyorlar. Aynı bayiden 1.2 hibrit 3008 alalım bari diyorlar. Etik olarak firmanın zarar etmeyi göze alması ve fiyatta indirime gitmesi gerekirken, gereken kolaylığı göstermiyorlar. Yine İstanbul' da başka bir bayiden gayet güzel bir fiyata yeni 1.2 hibrit 3008 için anlaşıp kaporasını veriyorlar. Bu defa da eski bayi, parayı 25 gün beklettikten sonra iade ediyor. En sonunda yeni araç dün alındı. Ayıplı malı bilerek kakalamaya çalıştılar, 25 gün parayı beklettiler, dolandırıcılık diye buna deniyor sanırım. Peugeot Türkiye distribütörüne mail attık, maddi zararımız karşılansın diye. Hemen dönmüşler. Yapabileceğimiz "1" bakım hediye vermek olabilir demişler. Fransa' ya mail atmayı düşünüyoruz. Sosyal medya, cimer şikayetlerini de düşünüyoruz fakat sıralama nasıl olmalı bilemedik. Sizin düşünceleriniz nelerdir? 5 1 3 1 Yorum bağlantısı
Gökhan Tuna 7 Kasım Paylaş 7 Kasım Twitter ve instagram ile baslayin; hatta Linkedin'de de bir paylasim yaparak, Peugeot Turkiye CEO'sunu ve diger CXX leri tagleyin (izin verdiyse, genelde cesareti olmayan CEO'lar bu ozelligi kapattiriyorlar) Bu arada bu paylasimlari bizimle de paylasin ki bizde yayilmasi icin yardimci olmaya calisalim. Son olarak da hangi bayi merak ettim, biz de onumuzdeki 6 ay icerisinde bir araba almak niyetinde olabiliriz; tedbirli olmakta fayda var (Mesaj olarak da atabilirsiniz) 1 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 7 Kasım Paylaş 7 Kasım Fransa'ya fransızca mail atın. Ortağımın Civic Hybrid aracının bataryası ile ilgili problem olmuştu ve Honda Türkiye dahil çözüm üretmeyip yenisini bedeli karşılığı değiştireceklerdi (10 yıl garantisi olmasına rağmen) En son japonca bilen bir arkadaşı ile japonca Honda Japonya'ya mail attılar 1 ayı bulmadı aman efem canım efem diye çağırıp değiştiler 7 Yorum bağlantısı
İsa Acar 7 Kasım Yazar Paylaş 7 Kasım Gökhan Tuna yazdı: Twitter ve instagram ile baslayin; hatta Linkedin'de de bir paylasim yaparak, Peugeot Turkiye CEO'sunu ve diger CXX leri tagleyin (izin verdiyse, genelde cesareti olmayan CEO'lar bu ozelligi kapattiriyorlar) Bu arada bu paylasimlari bizimle de paylasin ki bizde yayilmasi icin yardimci olmaya calisalim. Son olarak da hangi bayi merak ettim, biz de onumuzdeki 6 ay icerisinde bir araba almak niyetinde olabiliriz; tedbirli olmakta fayda var (Mesaj olarak da atabilirsiniz) Bayi adını şimdilik özelden yazayım size, buradan, şu an direkt yazmam nasıl olur bilemedim. Emre Şimşek yazdı: Zararları ne kadar? 1 bakım bunu karşılıyor mu? 2 kişi İstanbul' dan dönüş uçak bileti, Fazladan verilen 2 noter vekalet ücreti, Taksi paraları, 25 gün araçsız kalma (araç kiralama bedeli yansıtılabilir), Asıl en önemlisi sinir stres kaynaklı 2 kere hasta oldu. En önemlisi de bildiğin dolandırıcılık bu, 1 bakım vererek bu işin üzeri kapatılmamalı. Furkan Avcı yazdı: Fransa'ya fransızca mail atın. Ortağımın Civic Hybrid aracının bataryası ile ilgili problem olmuştu ve Honda Türkiye dahil çözüm üretmeyip yenisini bedeli karşılığı değiştireceklerdi (10 yıl garantisi olmasına rağmen) En son japonca bilen bir arkadaşı ile japonca Honda Japonya'ya mail attılar 1 ayı bulmadı aman efem canım efem diye çağırıp değiştiler Bu konuda kararsız kaldık işte. Bize gelen ingilizce e-postaları biz Türkçeye çevirip, sonrasında ingilizce olarak cevap veriyoruz. Türkçe yazsak, sonuç alamaz mıyız? 1 Yorum bağlantısı
İsa Acar 7 Kasım Yazar Paylaş 7 Kasım Servet Aydın yazdı: Görsel nereler varsa yayın olayı. Her şey belgeli Servet abi, aracın üzerine plaka takılı fotoğrafı dahi mevcut. Biz almayınca, aracı ayıplı diye trafikten çekmişler. Yorum bağlantısı
Gökhan Tuna 7 Kasım Paylaş 7 Kasım Bu arada cok yapilan bir baska eylemi de paylasayim, ilgili saticinin Google Maps sayfasinda bu konuyla ilgili yorumlar pek cok kisi tarafindan yapilirsa etkili olabilir (Gordugum kadariyla bayi yorumlari takip edip ve cevap veriyor) En azindan herkes bu bayiden arac alacaksa bile iki defa dusunur. 2 Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 7 Kasım Paylaş 7 Kasım Gökhan Tuna yazdı: Bu arada cok yapilan bir baska eylemi de paylasayim, ilgili saticinin Google Maps sayfasinda bu konuyla ilgili yorumlar pek cok kisi tarafindan yapilirsa etkili olabilir (Gordugum kadariyla bayi yorumlari takip edip ve cevap veriyor) En azindan herkes bu bayiden arac alacaksa bile iki defa dusunur. 2 defa google da yorum yaparak yetkili servisleri dize getirdim bir defa da instagram yorumu ile garantisi dolmuş araçta depo değişimi yaptırdım 4 Yorum bağlantısı
Hamit inan 7 Kasım Paylaş 7 Kasım Markanın yerli yabancı ne kadar sosyal medya hesabı varya oralara abanın... 1 Yorum bağlantısı
İsa Acar 7 Kasım Yazar Paylaş 7 Kasım Önce yukarıda bahsedilen kanallar üzerinden mi uğraşmalı? Fransa' ya mail atma işini ertelemeli mi? Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 7 Kasım Paylaş 7 Kasım İsa Acar yazdı: Herkese merhabalar; İş yerinden bir abimiz 4 yıldır kullandığı Peugeot 3008 aracını satarak "0" km yeni bir 3008 almak üzere, 1.940.000,00 TL. bedel üzerinden İstanbul' da bir bayi ile anlaşıyor. Bütün işlemler bitiyor, özel plakası takılıyor, aracı almak üzere 2 kişi uçağa binerek İstanbul' a varıyor. Araç kirli olduğu için yıkanmasını talep ediyorlar, yıkanıp geldikten sonra yanlarında götürdükleri boya makinesi ile kontrol gerçekleştirirken, tavanda "kuş pisliğinden meydana geldiği söylenen boya atmalarını" fark ediyorlar. Zaten başka bir ildeki peugeot bayisi aynı sorundan muzdarip olan bir araç için 100 bin TL. daha düşük teklif vermişti ama abimiz kabul etmeyip, bu sözde temiz "0" km aracı almak için bu bayi ile anlaşmıştı. Bayi, "siz aracı alın, biz gereken işlemleri başlatalım" dese de, bu aracı almaktan vazgeçiyorlar. Aynı bayiden 1.2 hibrit 3008 alalım bari diyorlar. Etik olarak firmanın zarar etmeyi göze alması ve fiyatta indirime gitmesi gerekirken, gereken kolaylığı göstermiyorlar. Yine İstanbul' da başka bir bayiden gayet güzel bir fiyata yeni 1.2 hibrit 3008 için anlaşıp kaporasını veriyorlar. Bu defa da eski bayi, parayı 25 gün beklettikten sonra iade ediyor. En sonunda yeni araç dün alındı. Ayıplı malı bilerek kakalamaya çalıştılar, 25 gün parayı beklettiler, dolandırıcılık diye buna deniyor sanırım. Peugeot Türkiye distribütörüne mail attık, maddi zararımız karşılansın diye. Hemen dönmüşler. Yapabileceğimiz "1" bakım hediye vermek olabilir demişler. Fransa' ya mail atmayı düşünüyoruz. Sosyal medya, cimer şikayetlerini de düşünüyoruz fakat sıralama nasıl olmalı bilemedik. Sizin düşünceleriniz nelerdir? bence bir bakım iyi iş. biz bir tane jeep grand cherokee almıştık 0 km. herhalde 2013 senesiydi. araba istanbuldan ankaraya geldi. plaka daha takılmadan gidip gördüm. arkadaşım bayide garanti sorumlusu idi. arka kapı camının üzerinde metalde imalat hatası vardı. kaportada böyle top gibi bir boya parçası kalmış. bildiğin özürlü boyanmış, meksika imalatı. dedim bunu almayız geri yollayın arabayı. neyse allem ettiler kallem ettiler bir tam bakım ve o kapının minicik görünen çıtasının boyanması artı orijinal bazı akseuarlar ile razı olduk çünkü başka araç yoktu o dönem. olur yani... 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Kasım Paylaş 7 Kasım Fatih Keskin yazdı: depo değişimi yaptırdım öhhööüğ... Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Kasım Paylaş 7 Kasım Fatih Keskin yazdı: 2 defa google da yorum yaparak yetkili servisleri dize getirdim bir defa da instagram yorumu ile garantisi dolmuş araçta depo değişimi yaptırdım Sen benden de fenaymışsın.. Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 7 Kasım Paylaş 7 Kasım Geçmiş olsun, twitterda yani Xte firmanın ceosunu bulup oradan ona yardırın, denenmiş bir yöntem, hafta tatilinde bile iş görmüştü 1 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 7 Kasım Paylaş 7 Kasım (düzenlendi) pejo alırken dikkatli olun, özellikle montaj hataları boya kusurları bol miktarda, kusur fabrikadan gelirken bildirildiyse güzel indirim alırsınız, tabii kusura göre, yok bildirilmedi o araç kusursuz satılır bayiler ya çaktırmaz yada haberleri dahi olmaz, peco aldık oradan biliyorum, şansa nokta boya hatalı ve fabrikadan belirtilmiş geldi, hata bulmak için yarım saat dolandık, serviste yerini bilmiyor, sadece ne hata olduğu belli, bulduk ama, 1 mm lik hatta, daha küçük boya altında kalmış çapak vardı, onun için 30 kaat indi fiyat çünki kaydı var belgesi var, onun dışında genel olara bu pecoda kapılar vs ayarsız çamurluluklarda hafif montaj hatalarıda çok oluyor, baktığımız arabaların çoğu bu haldeydi, düzeltirmişlermiş, ondan sonra sök tak var diye dert anlat, alırken dikkatli olun, tabii sadece peco değil hepsinde böyle yapın... ... Mehmet Ozyurek yazdı: Sen benden de fenaymışsın.. benide unutma, ölümüne dalarım 7 Kasım tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 1 Yorum bağlantısı
Gökhan Tuna 7 Kasım Paylaş 7 Kasım Bu konu sayesinde sifir araba icin pazarlik ederken, teslim almaya giderken kimlerin yanimizda olmasi gerektigi ortaya cikiyor, nefis :-) 4 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 7 Kasım Paylaş 7 Kasım aylık faiz işletilse 70 bin lira gibi getirisi vardı. mahkeme vadeli hesabı dikkate alıyor. nereden biliyorum, kentsel dönüşüme katılmayan malikin tapusunu zorla satıyoruz, parasını vadeli hesaba koymak zorundayız. 1 Yorum bağlantısı
İsa Acar 7 Kasım Yazar Paylaş 7 Kasım Aylık faiz olayı aklımıza geldi fakat şöyle bir durum var. Parayı anında iade etselerdi, para hiç beklemeden diğer pejo bayisine gidecekti. 25 günlük süreçte araçsız kalmak can sıkıcıydı. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 7 Kasım Paylaş 7 Kasım İsa Acar yazdı: Aylık faiz olayı aklımıza geldi fakat şöyle bir durum var. Parayı anında iade etselerdi, para hiç beklemeden diğer pejo bayisine gidecekti. 25 günlük süreçte araçsız kalmak can sıkıcıydı. Yeni bayiye verilen para, eski bayiden alındıktan sonra mı verildi, yoksa yeni bayiye verilen para başka kaynaktan çıkarılan para mı? yeni bayi 25 gün beklediyse güzel iş olmuş. E tabi araç bol, satış olmayınca oluyor böyle şeyler. 3 sene önce mümkün değildi. Yorum bağlantısı
İsa Acar 7 Kasım Yazar Paylaş 7 Kasım Tansu Kalafatoğlu yazdı: Yeni bayiye verilen para, eski bayiden alındıktan sonra mı verildi, yoksa yeni bayiye verilen para başka kaynaktan çıkarılan para mı? yeni bayi 25 gün beklediyse güzel iş olmuş. E tabi araç bol, satış olmayınca oluyor böyle şeyler. 3 sene önce mümkün değildi. Eski bayiden gelecek parayı bekledi, 100 bin kapora aldı ama 👍 1 Yorum bağlantısı
İsa Acar 8 Kasım Yazar Paylaş 8 Kasım Ahmet Hasan Şendağ yazdı: Bayiyi tahmin edeyim. Baykaralar? Değil. GÜLAN PEUGEOT 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts