Fatih Karaa Salı 09:34 Paylaş Salı 09:34 Merhaba arkadaşlar enjektör temizleme sıvısı santın aldım ben direk depodan döküp kullanacağım sanıyordum fakat videolarını izledim. yakıt girişinden depo ile bağlantı kesilip yapılıyormuş aracımda hangi hortumları söküp yapmalıyım? Aracım 2.0 tdci mondeo Ürün linki https://www.liquimolyturkey.com/dizel-enjektor-ve-yanma-odasi-temizleyici-500-ml-5170?srsltid=AfmBOooYo7ISTe-XyYVLmrqYQC26OBX21yuN_f5wnRBHxZCqS5NaY94f Yorum bağlantısı
Yücel YILDIZ Salı 10:01 Paylaş Salı 10:01 500 ml'lik şişenin yarısını depoya Boşaltıp üzerine depoyu fulleyın. Bunu uzun yola çıkmadan yaparsanız daha çok faydasını görürsünüz. Sonrasında aracı devirli kullanın . Diğer yarısını ise sonraki depoda kullanabilirsiniz. Ancak enjektörlerinizde bozulma var ise tamir etmeyecektir. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu Salı 10:21 Paylaş Salı 10:21 ben dizel aracımda düzenli olarak her 20-30 binde bir yarım depo yada çeyrek depo iken tüm kutuyu döküp mazotu bitirene kadar tercihen uzun yolda kullandım, tam depoda etki az olur, ben sıfır alıp 210 binde sattığımda sıfır sorunla gitti araç, halada takip ediyorum arada, 4. sahibinde şuan, satalı 5 sene oldu hala sorunsuz gidiyormuş, denildiği gibi tamir zaten edemez yok öyle birşey ama benim gördüğüm temiz ve sorunsuz çalışmasına faydalı oldu, sistemi ve depoyu temiz tuttuğu yönünde... 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin Salı 10:22 Paylaş Salı 10:22 İki tür de kullanılabiliyor. Filtreden uygulamak için biraz bilgi / tecrübe lazım ama çok daha etkili olur. Eğer el aşinalığınız yoksa depoya koyun bence. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Karaa Salı 10:57 Yazar Paylaş Salı 10:57 Sitesinde ve videolarda hep depoya koymadan yaptıkları için şüphelendim açıkçası depoya koyup yakıt sistemine zarar vermeyeyim diye. Mazot filtresi değişiminde ön taraftan yakıt pompaladığımız zaman söktüğümün iki hortum var onlaramı koysam diye düşünmüştüm. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Salı 11:17 Paylaş Salı 11:17 Eskiden bunu enjektör temizleyici diye satarlardı. Şimdi yakıt hattı temizleyicisi oldu. uzun yolda mı etkili yoksa şehir içinde mi? Bence çok start stop yapması mantıklı. İlacın bir süre temizlenecek bölgede kalması daha mantıklı geliyor bana. 70lt depoya 1 kutu öneriyorlar. Depo boşken benzinlikte içine döküyoruz. Üstüne yakıt alıyoruz. Çok uzun süre kullanılmamışsa, depodan enjektöre giden yolda enjektörden geçemeyecek parçalarla tıkama yapma ihtimali var mıdır bilmem 1 Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan Salı 11:24 Paylaş Salı 11:24 Mazot filtresini değiştirirken filtrenin içini bununla doldurun. En basit yol budur. Diğer metotlarda hava yaptırma şansınız var bu araç özelinde. Ayrıca şu motoru bi temizleyin balata spreyiyle yağlardan arınsın. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu Salı 11:30 Paylaş Salı 11:30 hiç uygulanmamış, uzun km yapmış motorda şak diye uygulamayın, ilk kullanımda full depoya atın ve o yakıtı bitirin, baktın sorun yok sonra yarım depoda kullan ve depo bitir sonra çeyrek doluyken kullan bitir, buraya kadar sorun çıkmazsa bakımdan bakıma yarım depoda kullan geç derim... 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray Salı 14:14 Paylaş Salı 14:14 Yücel YILDIZ yazdı: 500 ml'lik şişenin yarısını depoya Boşaltıp üzerine depoyu fulleyın. Bunu uzun yola çıkmadan yaparsanız daha çok faydasını görürsünüz. Sonrasında aracı devirli kullanın . Diğer yarısını ise sonraki depoda kullanabilirsiniz. Ancak enjektörlerinizde bozulma var ise tamir etmeyecektir. ben aseton ve sentetik tiner kullanıyorum.40 50 litreye yarım litre gibi. sonra yardır allah yardır. hızlı gitmeye gerek yok tabi. devir yüksek olacak. sadece o yakıtı depoda bırakmamak lazım bitirip, doldurmak gerek. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Salı 14:18 Paylaş Salı 14:18 Fatih Karaa yazdı: ben direk depodan döküp kullanacağım sanıyordum fakat videolarını izledim. yakıt girişinden depo ile bağlantı kesilip yapılıyormuş aldığınız ürün ile vidyosunu izledğiniz ürün başka. bunun depoya katacaksınız, bazı fikirler yazılmış ben de yazayım, dolu depoya katın bunun haricinde yapmayın 2 1 Yorum bağlantısı
Yücel YILDIZ Salı 14:53 Paylaş Salı 14:53 Doğan Arşiray yazdı: ben aseton ve sentetik tiner kullanıyorum.40 50 litreye yarım litre gibi. sonra yardır allah yardır. hızlı gitmeye gerek yok tabi. devir yüksek olacak. sadece o yakıtı depoda bırakmamak lazım bitirip, doldurmak gerek. sentetik tiner kullanan duymuştum . hatta kara duman atan bir aracın dumanını kesmişti 1 Yorum bağlantısı
Fatih Karaa Salı 15:11 Yazar Paylaş Salı 15:11 Harun Kocaçalışkan yazdı: Mazot filtresini değiştirirken filtrenin içini bununla doldurun. En basit yol budur. Diğer metotlarda hava yaptırma şansınız var bu araç özelinde. Ayrıca şu motoru bi temizleyin balata spreyiyle yağlardan arınsın. Filtreyi değiştireli 3bin km olmadı daha erken olmaz mı. Birde fotoğrafı internetten buldum benim kaput içi bu kadar pis değil şükür Çağlar Bayur yazdı: aldığınız ürün ile vidyosunu izledğiniz ürün başka. bunun depoya katacaksınız, bazı fikirler yazılmış ben de yazayım, dolu depoya katın bunun haricinde yapmayın Abi videodaki ürün gibi benimkinin üstünde de diesel spülung yazıyor ama genel olarak herkesin dediği gibi depoyu fulleyip dökeceğim yarısını. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Salı 17:47 Paylaş Salı 17:47 Fatih Karaa yazdı: videodaki ürün gibi benimkinin üstünde de diesel spülung yazıyor tuz bir ürün, ama turşuluk olan ile yemeklik olan farklı gibi düşünün. vidyodaki ne yapmış bilemem tabii, gidip bunu hortumla emmeye de bağlar bilemem Yorum bağlantısı
Ümit Türk Salı 20:22 Paylaş Salı 20:22 Hangi ustaya sorsam tavsiye etmedi. İnanmıyorlarmış. Benim sorentoya yapayım diye düşündüm. Birde bozmasın boşver deyip vazgeçirdiler beni. Ne dersin @Çağlar Bayur. yapayımmı.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Salı 20:41 Paylaş Salı 20:41 Ümit Türk yazdı: Hangi ustaya sorsam tavsiye etmedi. İnanmıyorlarmış. bizim bir boyacı vardı, kimyasallar ile kavgalı, tinerle banyo yapıyor.. bir gün komple gti restorasyonu almıştık, sıfır boya felan, araba hazırlandı öğlene doğru sahibi gelecek, sıfır boyalı aracın kaputunun yarısına bir cila attım gözünün önünde, kaputun yarısı parlıyor, sıfır boya mat kaldı, aman ağbi müşteri gelmeden düzelt diyor..... dedim kimyasallar ile kavga edilmez.... 3 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu Salı 21:03 Paylaş Salı 21:03 Kullan geç derim, ya kendi ustan ol yada kaderine razı ol, seçim senin Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu Salı 21:24 Paylaş Salı 21:24 Ali Cihangiroğlu yazdı: Kullan geç derim, ya kendi ustan ol yada kaderine razı ol, seçim senin Würt kullan geç. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın Salı 21:54 Paylaş Salı 21:54 Kırsal motorin zamanı işe yarardı katkılar. Yaptığı iş %10 motorine benzin koymakla eş değerdi. Patlamayı arttır karbonu parçala. Artık çamur gibi yakıt yok. Katkı gereksiz. 2 1 Yorum bağlantısı
Hamit inan Salı 22:09 Paylaş Salı 22:09 Yakıt sistemindeki pisliği kaldırıp filtre yada enjektör tikayabilir. Tıkanma olur ise pes peşe atmaya devam edin. Kutuda ne yazıyorsa o şekilde kullanın. Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf Salı 22:49 Paylaş Salı 22:49 Daha kötü olacak bence. 8 silindir Toyota Land Cruiser ve Corsa D üzerinde teknik bir abi bu konu ile ilgili video çekmişti. Enjektör temizleme sıvısı sonrası enjektörlerin değerleri kötü anlamda etkilenmişti. Bunlar bana para tuzağı geliyor. Nasıl bir enjektör temizleyici ki nozulun ucundan benzin-mazot gibi ciddi, (Zift temizlemede kullandığımız) kimyasalların 250 bar basınç ile mekanizmayı terk ederken atamadığı pisliği atıyor. Tabiki inandırıcı değil. Bir bu bir de motor yağ katkıları. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 21 saat önce Paylaş 21 saat önce (düzenlendi) Servet Aydın yazdı: Kırsal motorin zamanı işe yarardı katkılar. Yaptığı iş %10 motorine benzin koymakla eş değerdi. Patlamayı arttır karbonu parçala. Artık çamur gibi yakıt yok. Katkı gereksiz. yakıt hala düşük kalitede ama... (artık değilmiş raporlara göre) Çağrı Alaf yazdı: Daha kötü olacak bence. 8 silindir Toyota Land Cruiser ve Corsa D üzerinde teknik bir abi bu konu ile ilgili video çekmişti. Enjektör temizleme sıvısı sonrası enjektörlerin değerleri kötü anlamda etkilenmişti. Bunlar bana para tuzağı geliyor. Nasıl bir enjektör temizleyici ki nozulun ucundan benzin-mazot gibi ciddi, (Zift temizlemede kullandığımız) kimyasalların 250 bar basınç ile mekanizmayı terk ederken atamadığı pisliği atıyor. Tabiki inandırıcı değil. Bir bu bir de motor yağ katkıları. atamıyor işte, bu sistemler sadece arabada değil başka şeylerdede tıkanıyor, 250 bar olmasına bakma, yani tıkanır o barda düşer, d,ğer etmenler tıkanmaya sebeb olur bu sıkıntıya, tortu su kalitesiz yakıt filtre dandikliği gibi, bu etmenleri ortadan kaldırmak için kullanıyordum ben... tabii kesin konuşamıyorum, ben kullandım memnun kaldım, halada gidiyor, bir enjektör için genelde 250bin km derler, geçti gitti benimkiler üstelik bizim ülkede yakıt kalitesi hala daha düşük sayılır, bence denemekte fayda var. sorun çıkarsa zaten bozuktur o alet... 20 saat önce tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf 21 saat önce Paylaş 21 saat önce Ali Cihangiroğlu yazdı: yakıt hala düşük kalitede ama... atamıyor işte, bu sistemler sadece arabada değil başka şeylerdede tıkanıyor, 250 bar olmasına bakma, yani tıkanır o barda düşer, d,ğer etmenler tıkanmaya sebeb olur bu sıkıntıya, tortu su kalitesiz yakıt filtre dandikliği gibi, bu etmenleri ortadan kaldırmak için kullanıyordum ben... tabii kesin konuşamıyorum, ben kullandım memnun kaldım, halada gidiyor, bir enjektör için genelde 250bin km derler, geçti gitti benimkiler üstelik bizim ülkede yakıt kalitesi hala daha düşük sayılır, bence denemekte fayda var. sorun çıkarsa zaten bozuktur o alet... Arızalı enjektöre deneme atışı yapmak için kullanılabilir. Tamirden önceki son ümit misali ama sağlam enjektöre kullanmazdım. Tank temizliği yaptıran sahibi biraz bilinçli bi istasyon seçerdim önlem olarak. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 saat önce Paylaş 21 saat önce Ali Cihangiroğlu yazdı: yakıt hala düşük kalitede ama... kim demiş? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 20 saat önce Paylaş 20 saat önce (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: kim demiş? ben ayrıca yüksek oktan istiyoruz arkadaş... bu arada son raporlara baktım şimdi, dediğin gibi durum değişmiş gibi görünüyor, hatta doğruysa ab ülkerinden bile daha iyi kaliteye ulaşmışız, sevindim bak, benim bilgiler güncel değilmiş demekki... bizde üçkağıtçıların etkisi ise hala var, istasyonlarda numara dönme durumları devam ediyor o da toplum kaynaklı, böyleyiz ne yazıkki.... birde markadan markaya fark var hala, hu nasıl oluyor? Çağrı Alaf yazdı: Arızalı enjektöre deneme atışı yapmak için kullanılabilir. Tamirden önceki son ümit misali ama sağlam enjektöre kullanmazdım. Tank temizliği yaptıran sahibi biraz bilinçli bi istasyon seçerdim önlem olarak. aksine bence sağlam enjekötörde kullanmalıki koruma olsun temiz kalsin, bozuk enjektörde zaten yapacak birşey yok, tıpki işi bitik motorda yağ katkısı kullanmak gibi, bitkisel hayatta tutmaya yarar o yağ katkıları, bu katkı ise bana göre hasta olmasın diye kullanılır, ben sıfır arabada kullandım sürekli, en ufak sorun olmadı, bence faydalı oluyor... 20 saat önce tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 saat önce Paylaş 20 saat önce Ali Cihangiroğlu yazdı: yüksek oktan istiyoruz cısss temiz yakıt aytemiz de 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts