Yücel YILDIZ Pazar 20:19 Paylaş Pazar 20:19 Merhabalar Konu başlığındaki motora sahi o aracım tiguan. Nasıl anlatayım bilemiyorum bir sorun var bu net ama sebebini aklım almıyor. sizlerin desteğine ihtiyacım var . Aracım Gaz pedalı açısı farketmeksizin , yokuş yukarı veya aşağı farketmeksizin , Tam 2500de başlayıp 3000 devirde son bulan bir motor boğulma sesi , sanki vites at der gibi , boğuluyorum der gibi bir ses aracın içinde özellikle de arka koltukda daha çok hissedildigini söylüyor araçta Seyehat edenler. Fakat ne alt devirlerde var bu sorun ne de yüksek devirlerde . hatta tam 3.000 devire geldiğimde araç birden sessizlesiyor motor rahatlıyor akıp gidiyor. daha önce yapılan bakımlar şu şekilde. Yağ bakımı( Castrol hyspec) bobin buji takım olarak değişti n75 değişti n249 değişti map sensörleri değişti Bu bakımlar yapılmadan önce de bu sorun vardı şuanda da var . Son olarak aynı aractan kuzenimde var onun aracı kullandım böyle bir sorun yok . destekleriniz için şimdiden teşekkür ederim Yorum bağlantısı
Yücel YILDIZ Pazar 20:26 Yazar Paylaş Pazar 20:26 (düzenlendi) Selim Bilgin yazdı: Ses kaydı alsak? Abi imkansız telefon ya da kayıt cihazına yansımaz . anca yolculuk yapan farkedilir ama yine de deneyeceğim Pazar 20:26 tarihinde Yücel YILDIZ tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Yücel YILDIZ Pazar 20:33 Yazar Paylaş Pazar 20:33 (düzenlendi) bu arkadaş da aynı sorunu yaşamış abiler birebir aynisi Pazar 20:34 tarihinde Yücel YILDIZ tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mert Erik Pazartesi 00:38 Paylaş Pazartesi 00:38 Yücel YILDIZ yazdı: Merhabalar Konu başlığındaki motora sahi o aracım tiguan. Nasıl anlatayım bilemiyorum bir sorun var bu net ama sebebini aklım almıyor. sizlerin desteğine ihtiyacım var . Aracım Gaz pedalı açısı farketmeksizin , yokuş yukarı veya aşağı farketmeksizin , Tam 2500de başlayıp 3000 devirde son bulan bir motor boğulma sesi , sanki vites at der gibi , boğuluyorum der gibi bir ses aracın içinde özellikle de arka koltukda daha çok hissedildigini söylüyor araçta Seyehat edenler. Fakat ne alt devirlerde var bu sorun ne de yüksek devirlerde . hatta tam 3.000 devire geldiğimde araç birden sessizlesiyor motor rahatlıyor akıp gidiyor. daha önce yapılan bakımlar şu şekilde. Yağ bakımı( Castrol hyspec) bobin buji takım olarak değişti n75 değişti n249 değişti map sensörleri değişti Bu bakımlar yapılmadan önce de bu sorun vardı şuanda da var . Son olarak aynı aractan kuzenimde var onun aracı kullandım böyle bir sorun yok . destekleriniz için şimdiden teşekkür ederim Kompresörden kaynaklı olabilir mi.Kasnakları vs Yorum bağlantısı
Yücel YILDIZ Pazartesi 06:23 Yazar Paylaş Pazartesi 06:23 Mert Erik yazdı: Kompresörden kaynaklı olabilir mi.Kasnakları vs Aracı aldığım kişi devirdaimi yeni değiştirdiğini belgeledi. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray Pazartesi 08:01 Paylaş Pazartesi 08:01 kompresör işi epey zor ama. mekanik olarak söküp takması zor yani yerine. onu baypas etsek.., kelebeğinin fişini çeksek mesela. ne değişiyor görsek? Yorum bağlantısı
Ali Gök Pazartesi 08:53 Paylaş Pazartesi 08:53 klimanın açık yada kapalı olması ile değişiyormu Yorum bağlantısı
Yücel YILDIZ Pazartesi 09:22 Yazar Paylaş Pazartesi 09:22 Ali Gök yazdı: klimanın açık yada kapalı olması ile değişiyormu Klima kapalı iken bu durum, açıkken hiç denemedim Doğan Arşiray yazdı: kompresör işi epey zor ama. mekanik olarak söküp takması zor yani yerine. onu baypas etsek.., kelebeğinin fişini çeksek mesela. ne değişiyor görsek? Peki boğaz kelebeğinin fişini mi cekmeliyim yoksa hemen onun önünde 2. Bir boğaz kelebeğine benzeyen havanın turboya mi kompresöre mi gideceğini belirleyen 2. Bir boğaz var onu mu cekmeliyim , Yorum bağlantısı
Yücel YILDIZ Pazartesi 11:30 Yazar Paylaş Pazartesi 11:30 Doğan Arşiray yazdı: kompresör işi epey zor ama. mekanik olarak söküp takması zor yani yerine. onu baypas etsek.., kelebeğinin fişini çeksek mesela. ne değişiyor görsek? Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray Pazartesi 12:47 Paylaş Pazartesi 12:47 kompresoru baypas edip turbonun goturmesini saglayan parca. belkide takili kaliyordur. mekanik olarak arizalidir Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Pazartesi 12:48 Paylaş Pazartesi 12:48 Doğan Arşiray yazdı: kompresör işi epey zor ama. mekanik olarak söküp takması zor yani yerine. onu baypas etsek.., kelebeğinin fişini çeksek mesela. ne değişiyor görsek? vw beyni bunu yemez, yese de lamba yakar daha da söndürmez sanırım Yorum bağlantısı
Yücel YILDIZ Pazartesi 13:05 Yazar Paylaş Pazartesi 13:05 fişi çekip deneyeceğim. Muhtemelen çekiş düşüklüğü olacaktır fakat 2500-3000 rpm arasında bi farklılık olacak mı gözlemleyip bildireceğim. 1 Yorum bağlantısı
Yücel YILDIZ Pazartesi 13:11 Yazar Paylaş Pazartesi 13:11 (düzenlendi) Dökümanda şöyle bir bilgi var . Sanırım 2400 rpmden sonra birşeyler olduğu kesin. Açıklayacak var mıdır ? Pazartesi 13:14 tarihinde Yücel YILDIZ tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Yücel YILDIZ Pazartesi 13:19 Yazar Paylaş Pazartesi 13:19 2400-3000 rpm arasında egzoz gazlarını rahatça dışarı atamadığından yapıyor olabilir mi sizce ? katalizör tıkanıklıgı vs Yorum bağlantısı
Yücel YILDIZ Pazartesi 13:28 Yazar Paylaş Pazartesi 13:28 Sanırım cevap bu yanılmıyorsam eğer. Roots üfleyici derken kompresörden bahsedıyor çeviri biraz hatalı. Doğan abi sen ne düşünüyorsun ? Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray Pazartesi 13:52 Paylaş Pazartesi 13:52 Yücel YILDIZ yazdı: 2400-3000 rpm arasında egzoz gazlarını rahatça dışarı atamadığından yapıyor olabilir mi sizce ? katalizör tıkanıklıgı vs öyle olsa sonradan açılmazdı. bu kılavuzun orijinalini hatmetmiştim ben. o kapak, devir artınca kapanıp açılıyor yüke göre. kapalı kalıyorsa hava geçemiyordur. pıt diye takılı kaldığı yerden kuturuluyordur mesela. ölçümü iki map sensörü ile yapıyor. o sensörleri değiştirdiğine göre birtek arada tıkanıklık yapabilecek şey bu parça. gaz kelebeği gibi birşey. Yorum bağlantısı
Recommended Posts