Tansu Kalafatoğlu Cumartesi 17:13 Paylaş Cumartesi 17:13 Sizce orijinal filtrenin saniyede geçirdiği hava kütlesi ile yan sanayiler aynı mı? Yan sanayilerin orijinal debiyle aynı debi miktarını geçirme çabası var mı? Bununla ilgili standart var mı? az debi düşük motor gücü, çok debi çok yakıt, büyük delik, toz pislik. Orijinal parça üreticileri muhakkak firmanın istediği standartlara uygun üretiyordur. Diğerleri de öyle midir? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Cumartesi 17:29 Paylaş Cumartesi 17:29 KN cilerle bir çalışma yapmıştık, yan sanayiler daha çok geçirgen, bu iyi demek değil tabii. kn daha da çok geçirgen bu da kötü demek değil tabi ki 1 2 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz Cumartesi 17:37 Paylaş Cumartesi 17:37 Çağlar Bayur yazdı: KN cilerle bir çalışma yapmıştık, yan sanayiler daha çok geçirgen, bu iyi demek değil tabii. kn daha da çok geçirgen bu da kötü demek değil tabi ki Aydınlanmak üzereyken son düzlükte yattım. Baştan alsak abi 4 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Cumartesi 17:38 Paylaş Cumartesi 17:38 Köksal Yılmaz yazdı: Aydınlanmak üzereyken son düzlükte yattım. Baştan alsak abi özet: KN alın güzel bişi 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin Cumartesi 17:41 Paylaş Cumartesi 17:41 KN ve BMC kullandım bayağı, fark hissetmiştim ben gaz tepkisinde hem Focus hem Alfa'da. HP artışı ya da 0-100'de iyileşme vermese de %10-15 gaz ile fark sağlıyor. A6'ya almadım niyeyse. 7 binde değişiyorum zaten. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Cumartesi 18:29 Yazar Paylaş Cumartesi 18:29 Çağlar Bayur yazdı: KN cilerle bir çalışma yapmıştık, videosu var mı Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter Cumartesi 19:31 Paylaş Cumartesi 19:31 Çağlar Bayur yazdı: özet: KN alın güzel bişi Nereden alabiriz. Yorum bağlantısı
İlkay Başaran Cumartesi 19:33 Paylaş Cumartesi 19:33 Mehmet Yeter yazdı: Nereden alabiriz. Bimden 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter Cumartesi 19:49 Paylaş Cumartesi 19:49 (düzenlendi) İlkay Başaran yazdı: Bimden Dün sabah oradaydim iki dakika önce teyzeler aldı kavga çıkaracaktim baktım teyzeler baya cevval uzak durdum üzerine bir şişe su alıp içtim. Cumartesi 19:49 tarihinde Mehmet Yeter tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
İlkay Başaran Cumartesi 19:52 Paylaş Cumartesi 19:52 Mehmet Yeter yazdı: Dün sabah oradaydim iki dakika önce teyzeler aldı kavga çıkaracaktim baktım teyzeler baya cevval uzak durdum üzerine bir şişe su alıp içtim. Teyze artık filtresiz de gezse olurdu 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter Cumartesi 19:57 Paylaş Cumartesi 19:57 İlkay Başaran yazdı: Teyze artık filtresiz de gezse olurdu Ne kadar duman o kadar randuman İlkay hocam ne güldüm. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Pazar 09:50 Paylaş Pazar 09:50 Tansu Kalafatoğlu yazdı: videosu var mı yutubta o zamanlar hayvanat bahçesinden maymun videosu paylaşılmamıştı. biz fax hattından veri indirip yolluyorduk , vesile ile fax santrale bağlı çalışmaz. ve sonra dinazorlar yok oldu birden 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip Pazar 11:11 Paylaş Pazar 11:11 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Sizce orijinal filtrenin saniyede geçirdiği hava kütlesi ile yan sanayiler aynı mı? Yan sanayilerin orijinal debiyle aynı debi miktarını geçirme çabası var mı? Bununla ilgili standart var mı? az debi düşük motor gücü, çok debi çok yakıt, büyük delik, toz pislik. Orijinal parça üreticileri muhakkak firmanın istediği standartlara uygun üretiyordur. Diğerleri de öyle midir? Filtrenin kalitesini belirleyen şey ne kadar geçirgen olduğu değil ne kadar süzebildiği. Hem süzüp hem flow u yüksek olan daha iyi (kaliteli demek doğru değil onda bir sürü daha etken var) diyebiliriz. Yansanayi mevzusu çoklukla imalat kalite kontrol mekanizması ile alakalı aslında. Motor üreticisinin "öngördüğü" ortalama flow değerini tutturup partikül tutması aynı olan filitrenin kullanımında bir sıkıntı yok. Standardı, belli şartlarda birim alandan geçen hava miktarı ile ölçülüyor ona göre belirleniyor. alfa ve Fi değerlerini hatırlamıyorum şimdi ama evet bir standardı var. Yeniyken belirlenen toleransın içinde partikül tutması ve flowu olması yeterli. Kirlendikce zaten performansı düşecek. flow işin en kolay kısmı. MAF bu farklılıkları ölçebilmek için var. Ama partikülleri tutma olayı sıkıntılı. Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel Pazar 11:16 Paylaş Pazar 11:16 Şöyle bir video var ne kadar doğru bilmiyorum ama zamanında kutu için k&n kullanmıştım herhangi bir değişiklik hissetmedim. 1 Yorum bağlantısı
Hamit inan Pazar 12:14 Paylaş Pazar 12:14 Bir ara hepa filtrelere bakar iken araştırmıştım. Gözenek standartları ve yüzey alanı var. Yan sanayi ürünler daha geniş gözenek ve dar yüzey alanına sahip idi. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Pazar 12:35 Yazar Paylaş Pazar 12:35 Mertol Kip yazdı: Filtrenin kalitesini belirleyen şey ne kadar geçirgen olduğu değil ne kadar süzebildiği. Hem süzüp hem flow u yüksek olan daha iyi (kaliteli demek doğru değil onda bir sürü daha etken var) diyebiliriz. Yansanayi mevzusu çoklukla imalat kalite kontrol mekanizması ile alakalı aslında. Motor üreticisinin "öngördüğü" ortalama flow değerini tutturup partikül tutması aynı olan filitrenin kullanımında bir sıkıntı yok. Standardı, belli şartlarda birim alandan geçen hava miktarı ile ölçülüyor ona göre belirleniyor. alfa ve Fi değerlerini hatırlamıyorum şimdi ama evet bir standardı var. Yeniyken belirlenen toleransın içinde partikül tutması ve flowu olması yeterli. Kirlendikce zaten performansı düşecek. flow işin en kolay kısmı. MAF bu farklılıkları ölçebilmek için var. Ama partikülleri tutma olayı sıkıntılı. kutuların üstünde bununla ilgili ne standart, ne ölçüm, hiçbir şey yazmıyorlar. “A markası B modele uyumludur” e uyumludur da sana göre mi uyumludur, standarta göre mi uyumludur. Ne kadar partikül süzüyor, ne kadarını geçiriyor, ve bunu bakım aralığı boyunca sağlayabiliyor mu? Ne iso ne tse, ne de en ve diğerleri. Beyan esaslı serviste hava filtresini değiştirmek için eskiyi atıp yeniyi koymadan yollamışlar. Araç çok yakıyor. Lamba arıza yok yani. ben orijinal servisten alıyorum. Ne zaman kutunun üstüne bununla ilgili belgeler koyarlar. O zaman yan sanayi tercih ederüm Yorum bağlantısı
Celal Aydın Pazartesi 07:07 Paylaş Pazartesi 07:07 Tansu Kalafatoğlu yazdı: kutuların üstünde bununla ilgili ne standart, ne ölçüm, hiçbir şey yazmıyorlar. “A markası B modele uyumludur” e uyumludur da sana göre mi uyumludur, standarta göre mi uyumludur. Ne kadar partikül süzüyor, ne kadarını geçiriyor, ve bunu bakım aralığı boyunca sağlayabiliyor mu? Ne iso ne tse, ne de en ve diğerleri. Beyan esaslı serviste hava filtresini değiştirmek için eskiyi atıp yeniyi koymadan yollamışlar. Araç çok yakıyor. Lamba arıza yok yani. ben orijinal servisten alıyorum. Ne zaman kutunun üstüne bununla ilgili belgeler koyarlar. O zaman yan sanayi tercih ederüm Serviste Otosan hava filtresi var benim. Hiç sevmem. Mann ya da Filtron daha güvenilir geliyor bana. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin Pazartesi 18:01 Paylaş Pazartesi 18:01 Tansu Kalafatoğlu yazdı: ben orijinal servisten alıyorum. Ne zaman kutunun üstüne bununla ilgili belgeler koyarlar. O zaman yan sanayi tercih ederüm Sonuçta şanzıman var yani? 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Pazartesi 18:46 Yazar Paylaş Pazartesi 18:46 Selim Bilgin yazdı: Sonuçta şanzıman var yani? seninkinin yanında içine kaçtı https://www.instagram.com/reel/DBqvgfFuc0K/?utm_source=ig_web_button_share_sheet 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu Pazartesi 19:20 Paylaş Pazartesi 19:20 Tansu Kalafatoğlu yazdı: seninkinin yanında içine kaçtı https://www.instagram.com/reel/DBqvgfFuc0K/?utm_source=ig_web_button_share_sheet Bu ne ya şimdi bunu kim nasıl toplayacak, tövbe estağfurullah 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter Salı 05:01 Paylaş Salı 05:01 Tansu Kalafatoğlu yazdı: seninkinin yanında içine kaçtı https://www.instagram.com/reel/DBqvgfFuc0K/?utm_source=ig_web_button_share_sheet Ooo buradan değil sünnet oğlanın düğünü ev kurması bile çıkar. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Salı 14:27 Paylaş Salı 14:27 şanzıman söküp toplaması, o kadar zevklidir ki, zaman zaman mesaiye kalıp teknisyenle girişirdik, bi defa da parça artıtrmadan bitmezdi onun anlamazdık 3 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 11 saat önce Paylaş 11 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: kutuların üstünde bununla ilgili ne standart, ne ölçüm, hiçbir şey yazmıyorlar. “A markası B modele uyumludur” e uyumludur da sana göre mi uyumludur, standarta göre mi uyumludur. Ne kadar partikül süzüyor, ne kadarını geçiriyor, ve bunu bakım aralığı boyunca sağlayabiliyor mu? Ne iso ne tse, ne de en ve diğerleri. Beyan esaslı serviste hava filtresini değiştirmek için eskiyi atıp yeniyi koymadan yollamışlar. Araç çok yakıyor. Lamba arıza yok yani. ben orijinal servisten alıyorum. Ne zaman kutunun üstüne bununla ilgili belgeler koyarlar. O zaman yan sanayi tercih ederüm Üretici speclerine göre ayırmış işte. Benchmark testini üretici yapıyordur herhalde, aksi halde markasının kullanılmasına izin vermemesi gerekir. Çok çok asimetrik bir fark olmadıkça risk almaya gerek yok zaten, orjinal parça da çok matah değil ama en azından sorumluluk onlarda. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts