Abdullah Akbıyık 31 Ekim 2024 Paylaş 31 Ekim 2024 Iyi aksamlar cumleten,100bin kmde 1.25 2015 fiestada yag eksiltme gibi bir problem yokken motor kaputunu actigimda bazı yerlerde nemlilik parlaklık görülüyor aynı zamanda motor kaputunun iç kısmındada hafif yağ ile karışmış tozlar oluyor, özellikle fotoğrafta görünen ūst kapaktaki somunda ve iki tane benzin enjektörünün dibinde diğer parçaların aksine bir nemlilik mevcut, bu terleme midir? 5 bn km once degisen subaplar ile bağlantisi var midir? Motorun üstünde buharlaşıp yoğunlaşan damlaların izleri de mevcut bu saydıklarım hangi ölcüye kadar tolereedilebilir sayılmaktadır. Tekrardan hayırlı aksamlar dilerim Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf 31 Ekim 2024 Paylaş 31 Ekim 2024 Bu terlemedir. Yağ dediğimiz şey sıcaklığa karşı dayanıklıdır ancak çalışma limitleri üzerinde yanıp tortu bırakmak yerine buharlaşma özelliği göstermesi için özellikle formülü ayarlanır. Zaman içerisinde motordan bir şekilde buhar yolu ile ayrılan eser miktardaki yağ bu şekilde eser miktarda terleme bırakır. Alt kartelde bu oran daha fazladır. Bu görseldeki terleme bile sayılmayacak kadar eser miktar. Problem eşiği motorun yağlamasının etkilendiği eşik ile aynı. Yani şu an hiçbir problem yok. 2 Yorum bağlantısı
Serkan Gülderen 1 Kasım 2024 Paylaş 1 Kasım 2024 şu terleme işi bizim ustaların işi savsaklama adına buldukları çare gibi geliyor bana. terleme demek minimumda olsa kaçak demek olmuyor mu sonuçta? sübap değişmeden önce bu tür yağlanmalar oluyormuydu peki aracınızda? Yorum bağlantısı
Coşku Mert 1 Kasım 2024 Paylaş 1 Kasım 2024 (düzenlendi) emin olmak için oraları balata spreyi ile komple temizleyip devamı halinde terleme diyebiliriz. muhtemelen kulbutor kapak contasından kaynaklı bir durum 1 Kasım 2024 tarihinde Coşku Mert tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Abdullah Akbıyık 1 Kasım 2024 Yazar Paylaş 1 Kasım 2024 Serkan Gülderen yazdı: şu terleme işi bizim ustaların işi savsaklama adına buldukları çare gibi geliyor bana. terleme demek minimumda olsa kaçak demek olmuyor mu sonuçta? sübap değişmeden önce bu tür yağlanmalar oluyormuydu peki aracınızda? Subap degismeden once boyle bir sey fark etmedim hocam, son zamanlarda gozume takıldı. İlkay Başaran yazdı: Yağını fazla koymuş da olabilirler. Bes kilometre once kontrol ettigim seviyede neredeyse. iki cizgi arasında yukarıya yakın bir seviyede. Coşku Mert yazdı: emin olmak için oraları balata spreyi ile komple temizleyip devamı halinde terleme diyebiliriz. muhtemelen kulbutor kapak contasından kaynaklı bir durum Yag bakimi gelinceye kadar takip edecegim, yag bakimiyla birlikte kulbutor contasını da degistirtmeyi düşünüyorum. Yorum bağlantısı
İnan Çınar 1 Kasım 2024 Paylaş 1 Kasım 2024 Kulbitor kapak contası yada pcv valfinden (yağ buharını hava filtre kabına gönderen sistem) kaynaklı 2010 fiestamda da var. Çok sallamıyorum. 1 Yorum bağlantısı
Süleyman Can 1 Kasım 2024 Paylaş 1 Kasım 2024 Isınan motor yüzeyi ile motor yağının birleşmesi ile oluşuyorsa demek ki az da olsa bir yerlerden hafif yağ bırakmıştır. Birçok araçta gözlemlenir ama bu normal olduğu anlamına da gelmez. Aşırı titizler üzerine gider, diğerleri de zamanla gider. 1 Yorum bağlantısı
Alpay Köse 4 Kasım 2024 Paylaş 4 Kasım 2024 Buna benzer c Max aracımda oldu.ustaya gittim kapak civatalarinı sıktı gönderdi.yine gittim normaldedi.üstteki kapağı söküp contasini kendim değiştirdim şu an böyle bir sorunum yok.aracim 195000 de. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts