İsa Acar 1 Kasım Paylaş 1 Kasım Mahmut Yıldız yazdı: Benim bacanak volvo serviste usta. Adamın gecesi gündüzü yok, sürekli mesaide. En büyük problem de turbo. Başka motor/şanzıman arızaları da var ama en çok turbo değişiyor ve değişim için motor indirmek lazım diyor. Vücudu dayansa orada yatacak neredeyse. Bu sorunlar, yeni mi yoksa eski araçlarda mı yaşanıyormuş? Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 1 Kasım Paylaş 1 Kasım İsa Acar yazdı: Bu sorunlar, yeni mi yoksa eski araçlarda mı yaşanıyormuş? Çok eski araçlar değil. Garanti kapsamında olan araç da çok. 1 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 1 Kasım Paylaş 1 Kasım Yeni 2.0 dizel hibritler kaplumbağa/kurbağalarla uğraşıyor. Sonra serviste yatıyor, sonra akü bitiyor vs vs vs . Sonra bildiğin, bilmediğin tüm duaları okuyorsun. 2 Yorum bağlantısı
Serkan Özmen 1 Kasım Yazar Paylaş 1 Kasım Mahmut Yıldız yazdı: Benim bacanak volvo serviste usta. Adamın gecesi gündüzü yok, sürekli mesaide. En büyük problem de turbo. Başka motor/şanzıman arızaları da var ama en çok turbo değişiyor ve değişim için motor indirmek lazım diyor. Vücudu dayansa orada yatacak neredeyse. Tamer Topaç yazdı: Yeni 2.0 dizel hibritler kaplumbağa/kurbağalarla uğraşıyor. Sonra serviste yatıyor, sonra akü bitiyor vs vs vs . Sonra bildiğin, bilmediğin tüm duaları okuyorsun. Volvo listeden çıktı Şeytan diyor, vazgeç 7 kişilikten, al şu aşağıdaki aracı, kafan rahat etsin https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-mazda-mazda-ozan-dan-3.79-faiz-2020-mazda-cx-5-power-sense-plus-1178737289/detay Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 1 Kasım Paylaş 1 Kasım Serkan Özmen yazdı: Volvo listeden çıktı Yeni 2.0 dizel hibrit olanlar. Eskilerde sorun yok. Serkan Özmen yazdı: Şeytan diyor, vazgeç 7 kişilikten, al şu aşağıdaki aracı, kafan rahat etsin https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-mazda-mazda-ozan-dan-3.79-faiz-2020-mazda-cx-5-power-sense-plus-1178737289/detay @Servet Aydın Abi kullandı. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 1 Kasım Paylaş 1 Kasım Tamer Topaç yazdı: Yeni 2.0 dizel hibrit olanlar. Eskilerde sorun yok. @Servet Aydın Abi kullandı. Servetinki Cx3 idi galiba.. Teknolojisi çok iyi idi.. Bir keresinde çarpışma önleme sistemini denemiştik Onda roterdar da vardı.. İnişlerde hızı koruyordu. 1 Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 3 Kasım Paylaş 3 Kasım Kodiaq, allspace, tarraco tamamen ayni arabalar. Skoda da kucuk dokunuslar var. Kapida şemsiye var yolcu tarafi ön konsolda ekstra bir saklama alani var. Bagajda da ekstra gözler vs var. Allspacede head up display gibi opsiyonlar var, Tarracoda isiklarin rengi falan degisebiliyor (kodiaqda da degisiyor olabilir.) Kodiaqin en buyuk artisi koltuklari bence. Düz koltuklar bile rahat gorunuyor. Spor koltuklar ise efsane duruyor (oturma firsatim olmadi malesef), Bendeki allspace koltuklari elektriksiz düz koltuk.isitmasi var. Hala ilk kasa 3008 in elektrikli koltuklarini ararim. Cok cok rahatlardi... Vw grubunun en buyuk problemi oyuncaklari. Donanimlar cok karisik... Allspace icin konusacak olursak Comfortline arac highlinea gore cok daha fazla donanimli olabiliyor. (Ozelliklerin cogu tek veya paket olarak satiliyor) Ayrica bazi donanimlarda bir garip. Misal mesafe takip yogun yagmurda devre disi kaliyor. O devre disi kalinca adaptif hiz sabitliyici de devre disi kaliyor ve normal hiz sabitleyici zaten menude yok (dijital olmayan kadranlilarda bilgisayarla aktif edileniliyormus) Kar yagiyorsa sensorun ustu buz tutuyor. Ya da hiz limitleyici acmak icin direksiyondan yol bilgisayarina girip her seferinde aktiflestirmek gerekiyor. Niyetimde 5008 almak vardi ama usta bulma problemi nedeniyle vw grubundan bir arac bakmistim. 7 kisilik cogu aracta arka koltuklar cocuklar icin yapilmis ve koltuk acikken bagaj kucuk. Bunu goz onune almak lazim. Kia sorento malzeme kalitesi konusunda iyi, oyuncaklari genel olarak bol ama vw grubu araclara gore dar gelmisti bana. Distan boyutlari hemen hemen ayni. Bagaji da daha kucuk sanirim Yorum bağlantısı
Mertol Kip 3 Kasım Paylaş 3 Kasım Serkan Özmen yazdı: Anlamadığım için beni mazur görün. 2.4 D5 en çok tutulan, en sağlam olan motor değil mi? 2.0 dizellere bulaşmamak mı lazım? Bir de bu 2.4 D5 lerin tüketimi nasıldır? Ayrıca XC90 larda kullanılan şanzıman nasıldır, her hangi bir kroniği var mıdır? Teşekkürler. Estağfiullah. 2.4 lerin motoruna şanzımanına bir şey olmaz. 2.0 olanlarda genelde 100bin km civarında turbolar dağılıyor, motor LIMP moda alır 60 km/h ı geçmez. O durumda hiç düşünmeden turboyu sıfırı ile değiştirmek lazım, revizyonla falan uzun ömürlü olmuyor. 2.0 dizel motordan 230 hp alacam diye minnoş turboları fazla kastırmışlar. 2.4 ler 8 litre falan yakıyor. 2-2,5 ton ağırlığı olan 4 çeker arabada 180 hp motordan daha azını beklemek pek gerçekci olmaz zaten. Ama bozulmuyor namussuzlar. Evet neredeyse hiç bozulmuyorlar. Bak mesela bu ilandaki bildiğin tank. Kodunmu ses getirir. Km si de gayet iyi Volvo / XC90 / 2.4 D5 / 2.4 D5 / HATASIZ BOYASIZ-DÜŞÜKKM-7KİŞİLİK-SORUNSUZ-XC90 sahibinden.comda - 1208551185 Volvo'nun kötülüğü 'bence' yedekparça tedarikçi seçeneğinin çok az olması. v40 ların falan var gene de XC serisinde çıkma dışında yetkili servise alternatif yok diyebilirim. Yorum bağlantısı
Recommended Posts