Tansu Kalafatoğlu 27 Ekim Yazar Paylaş 27 Ekim Çağlar Bayur yazdı: 2030 yılında , 2024 model şerisi ve alman arabası olan ile çay içmek isterdim... onların izleniimlerini dinlemek için. otomotiv instada trend modeller ile yön tayin etmez, 20-30 yıllık kısa vade planlar ile yürür, fabrikada yılların verdiği üretim tecrübesi kıymetlidir. bunu ben de çok merak ediyorum. Start stop ve mild hibrit almanların kaput altı artık son karmaşıklıkta. 2030 nasıl çıkacaklar işin içinden… Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Ekim Paylaş 27 Ekim Tansu Kalafatoğlu yazdı: 2030 nasıl çıkacaklar işin içinden… çıkarken, arabanın hala yürüyebilmesi bile bir kriter olabilir. ytup video güzeli çinliler 5 yılı geçtim 2 yıl sonra ne halde olurlar incelemeli. siemens e bişi olmaz merak etme kurtarır o her eşkilde kaç dünya savaşı gördü Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 27 Ekim Yazar Paylaş 27 Ekim Çağlar Bayur yazdı: çıkarken, arabanın hala yürüyebilmesi bile bir kriter olabilir. ytup video güzeli çinliler 5 yılı geçtim 2 yıl sonra ne halde olurlar incelemeli. siemens e bişi olmaz merak etme kurtarır o her eşkilde kaç dünya savaşı gördü Çin’in 90-2000’li yıllardaki kopyalama arabaları bile ayakta. avrupa markaları inanılmaz kârlarla araç sattı yıllarca. Avrupa’daki insan hakları ve çalışma ortamına bakınca bu adamlar bu rahatlıkta nasıl bu kadar zengin olabiliyor diyorsun. Bunu sadece disiplin ve planlı çalışmayla açıklayamayız. siemens kurtaramadığı yerde savaş çıkar zaten Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Ekim Paylaş 27 Ekim Tansu Kalafatoğlu yazdı: arabaları bile ayakta. bakış açısına bağlı, kornası dışında her yerinden ses gelirse bazı kullanıcılar sevmez bunu Tansu Kalafatoğlu yazdı: vrupa markaları inanılmaz kârlarla araç sattı yıllarca. bunu hangi bilançodan hesapladık? yoksa geneel kanaat mı? mesela porş bilançosunda, kira gelirleri kazancı, üretimden fazla idi. Tansu Kalafatoğlu yazdı: Avrupa’daki insan hakları ve çalışma ortamına bakınca bu adamlar bu rahatlıkta nasıl bu kadar zengin olabiliyor diyorsun. Bunu sadece disiplin ve planlı çalışmayla açıklayamayız. rahatlık ve zenginlik izafidir, 20 kg odun ile mutlu olabilir bazısı, tertemiz asfaltlı, tek kat mimarisi ile bir mahalle çok zengin gözükebilir, kalite ile para ayrı şeylerdir. Tansu Kalafatoğlu yazdı: disiplin ve planlı çalışmayla açıklayamayız. aliexpress veya temu vb. eskiden her gönderi/farklı firmadan sipariş ayrı ayrı kargo ve zamanlaması ile gelirdi, artık tek poşette gelebiliyor. bu planlama ive disipline örnektir bence ve maliyeti de azaltır. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 27 Ekim Yazar Paylaş 27 Ekim Çağlar Bayur yazdı: bakış açısına bağlı, kornası dışında her yerinden ses gelirse bazı kullanıcılar sevmez bunu bunu hangi bilançodan hesapladık? yoksa geneel kanaat mı? gerçekler değerlidir. Her şey açıklanmaz. 30 bine sattığı arabayı 15’e kadar düşürüp rekabete devam edebiliyorsa, pazardan çekilmiyorsa bu anlam çıkar. Bu markalar öyle kolay kolay çindeki zararını amerikadaki kârından çıkarma planı yapmaz Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 27 Ekim Paylaş 27 Ekim Tansu Kalafatoğlu yazdı: Kalıpçı ustaları 10 katlı bina yapabilir. Sağlam da olur. Ama ekonomik olmaz hocam. Kalıpçı ustası değiliz. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 27 Ekim Paylaş 27 Ekim Bizim mahallede bir Çin işi kamyonet var. Küçük olanlardan, her yeri pas içinde, dökülüyor. 10 yaşında falandır. Kalite çok kötü. Diğer markaları nasıl acaba? 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 27 Ekim Paylaş 27 Ekim Şundan https://www.otohaber.com.tr/cinliler-at-kosturuyor-h Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Ekim Paylaş 27 Ekim Tansu Kalafatoğlu yazdı: 30 bine sattığı arabayı 15’e kadar düşürüp rekabete devam edebiliyorsa, hangi araba bu? Tansu Kalafatoğlu yazdı: Her şey açıklanmaz bilançolar spk (veya kendi ülkesinde her ne ismi ise) denetlemesinden geçer, mateamatik o kadar da terk etmedi henüz bünyeyi, özel sektör bu denetmie açık 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Ekim Paylaş 27 Ekim Mehmet Göktürk yazdı: Satılık audi yazıları okudum, bu artık üretilmeyecekmiş zor muş durummmuş hem de beyazmış bir de manuel 350 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 27 Ekim Yazar Paylaş 27 Ekim Çağlar Bayur yazdı: yazıları okudum, bu artık üretilmeyecekmiş zor muş durummmuş hem de beyazmış bir de manuel 350 Aslında çeyrek altındı. Kuyumcular da açık 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 27 Ekim Paylaş 27 Ekim Bugüne kadar üretilmiş Alman otomobillerini hayatımın sonuna kadar kullanabilirim eğer bundan sonra üretmezlerse. Jetgiller gibi filan olmayacaksak bir w212E350 4Matic olsa kapıda başka ne ister insan? Audi karıştırmadım fanboy denmesin diye. Yoksa kapımdaki araba da gömer şeri şerileri muhtemelen. 4 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 27 Ekim Paylaş 27 Ekim Tansu Kalafatoğlu yazdı: Aslında çeyrek altındı. Kuyumcular da açık paralar faizde... indirimi bekliyoruz. 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 27 Ekim Paylaş 27 Ekim Tansu Kalafatoğlu yazdı: bunu ben de çok merak ediyorum. Start stop ve mild hibrit almanların kaput altı artık son karmaşıklıkta. 2030 nasıl çıkacaklar işin içinden… 2010'da DSG'nin ne olduğunu bilen usta yoktu, şanzımana kırmızı klasik ATF koymaya çalışırken durdurmuştum ustayı, 15-20 lift olan VW servisi bu Ankara'da. Uçuk paralara mekatronik ünite, kavrama vs. satıyordu servis, çoğunu da garantiden bedava veriyordu. Şu an elinde çantayla geziyorlar sanayide tamir kiti pazarlamak için, çakması bile kalite kalite o kadar çok çeşit var. Bu kadar araba satıldığına göre mevcut sistemler de bir gün öyle olur. 1 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 27 Ekim Yazar Paylaş 27 Ekim Selim Bilgin yazdı: 2010'da DSG'nin ne olduğunu bilen usta yoktu, şanzımana kırmızı klasik ATF koymaya çalışırken durdurmuştum ustayı, 15-20 lift olan VW servisi bu Ankara'da. Uçuk paralara mekatronik ünite, kavrama vs. satıyordu servis, çoğunu da garantiden bedava veriyordu. Şu an elinde çantayla geziyorlar sanayide tamir kiti pazarlamak için, çakması bile kalite kalite o kadar çok çeşit var. Bu kadar araba satıldığına göre mevcut sistemler de bir gün öyle olur. Çoğu mekanik elbet tamir olur. Ama 2030’da elektrikli çok artacak. Çoğu kişi lanet olsun deyip elden çıkaracaktır mesela 2004-2008 golf fsi, hiç görmüyorum. Baktım 650 tane ilan var. Aynı yıl aralığında 2000 corolla ilanı var. Mehmet hoca burada girecek “golf sahipleri araçlarından memnun, satmak istemiyor” 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 27 Ekim Paylaş 27 Ekim Tansu Kalafatoğlu yazdı: Çoğu mekanik elbet tamir olur. Ama 2030’da elektrikli çok artacak. Çoğu kişi lanet olsun deyip elden çıkaracaktır mesela 2004-2008 golf fsi, hiç görmüyorum. Baktım 650 tane ilan var. Aynı yıl aralığında 2000 corolla ilanı var. Mehmet hoca burada girecek “golf sahipleri araçlarından memnun, satmak istemiyor” Corolla ilanını Golf ile karşılaştır niye alt motor modeli ile karşılaştırıyorsun? Fsi çok doğru örnek değil, o zaman da çok satmamıştı zaten. Ara geçiş gibi bir şeydi. Sonra üstüne turbo koyup turbo tfsi yaptılar, yani aslında tüm tsi'ler aynı zamanda fsi diyebilriiz. Kâhinlik yapmak zor, bence geçiş çok keskin olmayacak ama olursa da bu tüm ice'leri etkiler zaten sadece Almanları değil. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 27 Ekim Yazar Paylaş 27 Ekim Selim Bilgin yazdı: Corolla ilanını Golf ile karşılaştır niye alt motor modeli ile karşılaştırıyorsun? Doğru kaçmış Yorum bağlantısı
Serkan Maden 27 Ekim Paylaş 27 Ekim Tansu Kalafatoğlu yazdı: mesela 2004-2008 golf fsi, hiç görmüyorum. Baktım 650 tane ilan var. Aynı yıl aralığında 2000 corolla ilanı var. Mehmet hoca burada girecek “golf sahipleri araçlarından memnun, satmak istemiyor” Corolla ilanlarında hatchback kasalarda mevcut sedanlarda. Vw tarafına jettada dahil edilmeli. Toyota tarafına auris eklenebilir. Sonuç 2004 2008 arasında vw 2331 adet Toyota 2211(auris dahil). Fsi çok satmadı o dönemde1.6 ve tsi lere göre. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 27 Ekim Yazar Paylaş 27 Ekim Fsi vardı bizde. Sıkıntılı bir durumdan dolayı satmak durumunda kalmıştık. Çok sağlam hissettirdi. Ağır hissettirdi. O dönemin japonlarına göre kaliteli algısını çok kolay kazanmıştı. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 27 Ekim Paylaş 27 Ekim Tansu Kalafatoğlu yazdı: Çoğu mekanik elbet tamir olur. Ama 2030’da elektrikli çok artacak. Çoğu kişi lanet olsun deyip elden çıkaracaktır mesela 2004-2008 golf fsi, hiç görmüyorum. Baktım 650 tane ilan var. Aynı yıl aralığında 2000 corolla ilanı var. Mehmet hoca burada girecek “golf sahipleri araçlarından memnun, satmak istemiyor” Çok fazla toyota satıldı. O senenin sayış rakamları var mı odd de? Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 27 Ekim Paylaş 27 Ekim Golf FSI çok satılmadı, o yıllarda honda civic, corolla çok satardı. Hyundailer de çok satılmaya başmıştı. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 27 Ekim Paylaş 27 Ekim Evren Erakçora yazdı: Golf FSI çok satılmadı, o yıllarda honda civic, corolla çok satardı. Hyundailer de çok satılmaya başmıştı. 2006 gerçi modele göre yok https://www.odmd.org.tr/folders/productialdbldocs/290/Satislar Kumulatif (Ocak-Aralik 2006).pdf Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 28 Ekim Paylaş 28 Ekim O sırada Alman otomotiv sektörü: A3'e 2.0 tdi koyayım, britişler 70 mpg ile gezsin, römork çeksin. https://x.com/TedWelford/status/1850603801662591209 1 Yorum bağlantısı
Recep Demirci 28 Ekim Paylaş 28 Ekim Bir ara karşıma çıkan bir video. Görüntüsünü beğendiğim model ama kalite maalesef. Çin üreticileri maalesef algıları aşamaları gerekli. Yorum bağlantısı
Recommended Posts