Bircan Sezgin Dün saat 07:45 Paylaş Dün saat 07:45 Merhaba 175,768 KM bir Ford Focus Sahibiyim. 2005 Model ve MK1 Kasa. aracın 3. Sahibiyim ve bu arac 3 ile 40 derecede mevsimine göre değişisen sıcaklık iklimlerinde kullılmaktadır(kktc). Sanayide ve internette araştırdığım kadarılya 2 ye bölünmüş durumda. 10-40 ve 5-30 yağ arasında. Benden önceki sahibi 10 40 koyup devam etmiş bende yeni aldım 1 ay oluyor ve o şekilde devam ediyorum ama sanki daha fazla titreşimli yada nasıl derler daha çok haşır çalışıyor gibi motor özellikle sabahları. acaba 5-30 yağ mı koysam motora. sizelerden yardım istiyorum. bir diğer problem ise yağara ile iligis varmı bilmiyorum ama sisleri ve arka sisi açtığımda da motorun gücü zayıflıyor yük biniyor ve teklemeler başlıyor. Hangi yağ markasını hangisini kullanmalıyım senteetikmi yarı sentekikmi bir bilgim yok açıkşası. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon Dün saat 07:51 Paylaş Dün saat 07:51 Hayırlı olsun aracınız. Fabrika 5-30 tavsiye ediyor. 1 Yorum bağlantısı
Ali Gülmez Dün saat 08:56 Paylaş Dün saat 08:56 5w30 tavsiye edilen yağdır kktc içinde 5w30 iyi olur 1 Yorum bağlantısı
Celal Aydın Dün saat 09:14 Paylaş Dün saat 09:14 Ford WSS M2C-913-D kodlu 5W30 yağ kullanın. Marka fark etmez, yazdığım onay kodunu içeren 5W30 yağ olsun yeterli. Değişim mutlaka olacaktır çalışmada. 2 Yorum bağlantısı
Murat Öngür Dün saat 10:13 Paylaş Dün saat 10:13 Yağınız kesinlikle 5/30 onun dışında orj olduğuna emin olduğunuz bilindik her marka olur. Benim önerim motul / liqui moly olabilir 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Dün saat 10:16 Paylaş Dün saat 10:16 Bircan Sezgin yazdı: Benden önceki sahibi 10 40 koyup yazık etmiş, km si düşük nadir kalan bir aracınız var 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Şahin2 Dün saat 12:09 Paylaş Dün saat 12:09 13 yıl kadar anamurda 5 30 kullandım. Kıbrısla aynı iklim. Mobil 5 30 candır 1 Yorum bağlantısı
Bircan Sezgin Dün saat 12:50 Yazar Paylaş Dün saat 12:50 Çok teşekkür ederim ve aracın eski sahipleri o günden bugüne kadar Su ile kullanmışlar ustam antifirz koyunca kacak ve patlama olur dedi borularda vs bunun için nasıl bir yöntem seyredebilirim? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon Dün saat 13:11 Paylaş Dün saat 13:11 Bircan Sezgin yazdı: Çok teşekkür ederim ve aracın eski sahipleri o günden bugüne kadar Su ile kullanmışlar ustam antifirz koyunca kacak ve patlama olur dedi borularda vs bunun için nasıl bir yöntem seyredebilirim? Kıprıs gibi bi yerde antifreeze bence şart. Kaynama derecesi yükseliyor sonuçta. Bi yer patlarsa, değişir. 3 yer var zaten patlayabilecek, 1-devirdaim, 2- soğutma radyatörü 3- kalorifer peteği. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Dün saat 17:18 Paylaş Dün saat 17:18 antifirz koyduktan sonraki günlerde su seviyesini kontrol edin, zayıf yer varsa suyu kaçırır orayaı yenilersiniz, kaçırmaz ise zaten kaçırmaz Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 23 saat önce Paylaş 23 saat önce Mobil 3000 fe 5w30 yağı normalde ama uzun yıllar 10w40 koyuldu ise diğer konuda dediğim gibi değişimde eksiltme yapacak. Sıcak memlekette 10w40 da kullanılabilir kısa mesafeli sürüş çok işe 5w40 da olabilir . Ben 5w40 kullanıyorum km den ve sürüş parkurumdan dolayı Antifriz işi komple temizlik yapılıp dışarda yapılmış karışım bir 1 e 2 kırmızı antifriz ile başlanabilir. Konsantre antifriz birden boca edilirse hortumları ek yerkerini açacaktir tecrübe ile sabittir 2 Yorum bağlantısı
Bircan Sezgin 20 saat önce Yazar Paylaş 20 saat önce Mustafa Tüfekçi yazdı: Mobil 3000 fe 5w30 yağı normalde ama uzun yıllar 10w40 koyuldu ise diğer konuda dediğim gibi değişimde eksiltme yapacak. Sıcak memlekette 10w40 da kullanılabilir kısa mesafeli sürüş çok işe 5w40 da olabilir . Ben 5w40 kullanıyorum km den ve sürüş parkurumdan dolayı Antifriz işi komple temizlik yapılıp dışarda yapılmış karışım bir 1 e 2 kırmızı antifriz ile başlanabilir. Konsantre antifriz birden boca edilirse hortumları ek yerkerini açacaktir tecrübe ile sabittir Yağ olarak ise ortalma benden önceki sahibi bu aracı 2 yıldır kullanıyormus ve 2 yıl önceki halini bilmiyorum fakat 2 yıl içince hep motul 10-40 kullanmıslar. bende arabayı ilk alınca bir ustaya gittim bu eski araba ve havada burada sıcak diyip banda motul 10-40 koymuş hava sıcakktan sorun yoktu fakat şimdi sabahları çalıştırmada motordan gelen metal sesleri duyuorum gibi özellikle egzantrik subab seslerını yag ısınınce bu ses gıdıyor tabi de sabahları ilk 10 dk falan gerçekten çok belli KKTC genelde 3 derece ile 40 derece arasında bilmiyorum bazı ustalar idyor ki fabrika en doğrusnu bilir 5 30 koy devam vs: anlamadım ne yapabilirim: Yorum bağlantısı
Recommended Posts