İçeriğe Yönlendir

W210 Kronik Pasların Giderilmesi ve Gençleştirme


Çağlar Bayur

Recommended Posts

Doğan Arşiray
Murat Sahın yazdı:

Çok büyük bir performans beklentisi yok, ama 5 g tronik olması lazım, manuel Mercedes mi olurmuş :crazy:

 

Arkadaş çok kafaya taktı, bana e200 kompresör uyar, atmosferik motor ıhhhh...

Aslında aynı blokta kol uzunluğu farklı imiş...

benzincideki kol boyumu? hortum pardon ay ne diyorum ben ayol

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
Çağlar Bayur yazdı:

 

burad da w140 ların önceki kasaya göre daha az çıtırdağına dikkat çekilmiş, opsiyonlu bir arabaymış

Bundaki trim kalınlığı ile sıfır Mercedes ten 5 tane trim çıkar 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Murat Sahın yazdı:

Aslında aynı blokta kol uzunluğu farklı imiş...

zetec te öyledir, 1.6 ile 2.0 aynı blokta farklı kol ile hacim alır, birçok markada aynı tasarım vardır, tork artar.

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
Çağlar Bayur yazdı:

hiç anlamam, E kasa 320 den başlar derler onu duyduydum.

başlarda

240 2.6 motor pistonu küçük 320 gibin işte. Ama pic motor Mercedesciler sevmez ara motor. Ömrü uzun derler de bakması maliyetli.abiler 320 över ama camia 2.0 1.8 kompresör tutar. Dizelciler başka om series kafası bence müsrif motor performansına göre. Om642.xxx mır mır motor 3.0 V6 turbo 190 PS. O hacim o turbo az ne 190 beygir. Biz 1.8 m271  kompresör ile 184 beygir aliyoz. Prins LPG'li ile işletme maliyeti bedava kalıyor onun yanında 

Gerçek performans için AMG V6 V8 kompresör Allah Allah sınırsız eğlenceeee

Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter

Bu kompresörlerin bozulma durumu var mı Mustafa hocam?

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
Mehmet Yeter yazdı:

Bu kompresörlerin bozulma durumu var mı Mustafa hocam?

İllaki de turbo gibi değil, daha düşük devirli çalışan bir şey ömrü ondan daha uzun olabilir. Boyutlarindan ötürü de daha az stres altında çalışıyor gibi diyebilirim

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Mustafa Tüfekçi yazdı:

240 2.6 motor pistonu küçük 320 gibin işte. Ama pic motor Mercedesciler sevmez ara motor. Ömrü uzun derler de bakması maliyetli.abiler 320 över ama camia 2.0 1.8 kompresör tutar. Dizelciler başka om series kafası bence müsrif motor performansına göre. Om642.xxx mır mır motor 3.0 V6 turbo 190 PS. O hacim o turbo az ne 190 beygir. Biz 1.8 m271  kompresör ile 184 beygir aliyoz. Prins LPG'li ile işletme maliyeti bedava kalıyor onun yanında 

Gerçek performans için AMG V6 V8 kompresör Allah Allah sınırsız eğlenceeee

om642 nin senesine ve serisine göre 171 hp ile 265 hp ye kadar farklı güçleri vardı.

mesela bizim jeep 211 hp.

w164 ml280 190 hp. w212 265 hp idi. bizim w166 258 hp. vsvsvs

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mehmet Yeter yazdı:

Bu kompresörlerin bozulma durumu var mı Mustafa hocam?

hep ani devir değişiminde kompresör dezavantajlı, ömür açısından,

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   1 kullanıcı

    • Uğur Barbaros Özdemir
×
×
  • Yeni Oluştur...