İçeriğe Yönlendir

Golf Mk4 PD130 SWAP


Barış Demiray

Recommended Posts

Barış Demiray

Öncelikle herkese selamlar,

 

Golf Mk4 coupe 1.9 tdi axr(101hp) araç sahibiyim. Aracıma PD130 ve 6 ileri şanzıman swaplamak istiyorum. Swap yaparken dikkat etmem gerekenler neler ve aracıma uydurabilmem için hangi parçaların da değişmesi gerekiyor. Tesisatta değişiklik yapmak gerekir mi?

Değerli cevaplarınız için teşekkür ederim.

Daha önce böyle bir swap yapıldımı bilmiyorum ancak yapan kişilerde değerli bilgilerini aktarırlarsa sevinirim.

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

merakla izliyorum. benzer birşeyi eski bir mercedeste yapmayı düşlüyorum.

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

önden çekişli de marş yeri önemli, diğer yerler tornacı vs. de uydurulur. bir de bu değişimdeki amaç aynı hızda devir azaltmak ise iyi inceleyin, ben focusu 6 ileri yapacaktım lakin 100 k/h hızda devir sadece 150 d/d olunca o zahmete harcamaya girmekten vaz geçtim. tesisatı vs ellemeye gerek olmaz.

Doğan Arşiray yazdı:

merakla izliyorum. benzer birşeyi eski bir mercedeste yapmayı düşlüyorum.

onlarda diferansiyele gir, daha rahat kolay

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal

Ovv fena. Yanlış hatırlamıyorsam anahtar kadran ECU da beraber satılıyordu böyle bir swap için. Araçtaki ECU, kadran ve kontak ile kodlanabilirse ihtiyaç olmayabilir. Vag tacho kablo program ile kadran kodu alınması gerekir. ECU nun otomatik araca uygun şekilde kadraja ve kontağa kodlanması gerekir. Birkaç yazılım detayı vardı Bora varken bende çok ilgiliydim bir çok şeyi unuttum.

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin

Daha önce bu işi yapmış bir garaj bulmadan girmezdim ben olsam. Yeriniz liftiniz yoksa standart servislerde olmaz bu işler. Sorun çözülene kadar lifti işgal etmesini istemezler arabanın. İstanbul’da zaten dükkana parçacı gelse yanaşacağı yer yok dükkanın önünde. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...