Mehmet Dagdeviren Dün saat 05:39 Paylaş Dün saat 05:39 Merhaba 800.000 tl' ye kadar araç önerilerine ihtiyacım var. Otomatik ve benzinli olması en önemli kriterim. Eşim işe gidip gelecek. Günde ortalama 25 km yol yapacak. Ayrıca eşim Başlıkta yazan aracı çok beğendiğini söylüyor, Piyasasına baktığımda 2020-2021 modelleri 800-900 bin tl arası,Bu araç hakkında bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim. Herkese iyi forumlar. Yorum bağlantısı
Burak Kuşçu Dün saat 06:04 Paylaş Dün saat 06:04 C3 için konuşuyorum. Şirkette ki araçlardan bir tanesi, en son bir yere gitmek için kullandığımda 36.000 km civarındaydı. Şuana kadar bakım harici hiç sorun çıkartmadı. Carplay, koltuk ısıtma felan epey dolu bir araç, Uzun yolda deneyimleme şansımda oldu hacmine göre güzel gidiyor, yol tutuşu sağlam. İç trim parçaları, kapı tutma yerleri gibi malzemeleri bana göre zayıf. Üzerinde ki motorun kime ait olduğunu bilmiyorum ama bu psa nın trigeri yağın içinde çalışan meşhur motoru varsa ben bulaşmazdım. Aşağıda ki gibi bir seçenek değerlendirilebilir, Aynı bütçe hybrid,cabrio. Cabrio olmasın dendiğinde aşağıya doğru geliyor rakamlar https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-2023-model-fiat-500-hybrid-dolcevita-cabrio-11.000km-hatasiz-1191302475/detay 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Dagdeviren Dün saat 06:32 Yazar Paylaş Dün saat 06:32 Burak Kuşçu yazdı: C3 için konuşuyorum. Şirkette ki araçlardan bir tanesi, en son bir yere gitmek için kullandığımda 36.000 km civarındaydı. Şuana kadar bakım harici hiç sorun çıkartmadı. Carplay, koltuk ısıtma felan epey dolu bir araç, Uzun yolda deneyimleme şansımda oldu hacmine göre güzel gidiyor, yol tutuşu sağlam. İç trim parçaları, kapı tutma yerleri gibi malzemeleri bana göre zayıf. Üzerinde ki motorun kime ait olduğunu bilmiyorum ama bu psa nın trigeri yağın içinde çalışan meşhur motoru varsa ben bulaşmazdım. Aşağıda ki gibi bir seçenek değerlendirilebilir, Aynı bütçe hybrid,cabrio. Cabrio olmasın dendiğinde aşağıya doğru geliyor rakamlar https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-2023-model-fiat-500-hybrid-dolcevita-cabrio-11.000km-hatasiz-1191302475/detay Çok teşekkür ederim. Yanlız tek kapı araç düşünmüyorum. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon Dün saat 07:37 Paylaş Dün saat 07:37 Mehmet Dagdeviren yazdı: Ayrıca eşim Başlıkta yazan aracı çok beğendiğini söylüyor, Demek ki alınacak araç belirlenmiş 1 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Dagdeviren 19 saat önce Yazar Paylaş 19 saat önce Sani Gerşon yazdı: Demek ki alınacak araç belirlenmiş Abi tam olarak öyle değil İsa Acar yazdı: Abi öncelikle teşekkür ederim. Yanlız lpgli araç düşünmüyorum. Otomatik ve benzinli olacak. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 19 saat önce Paylaş 19 saat önce Mehmet Dagdeviren yazdı: Otomatik ve benzinli olacak. Polo'lara da bakının. Parçası bol, işçiliği bilinen. Benzinli ve otomatik biraz içecek yakıtı İstanbul'da, bunu da hesaba katmak lazım. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Dagdeviren 19 saat önce Yazar Paylaş 19 saat önce Sani Gerşon yazdı: Polo'lara da bakının. Parçası bol, işçiliği bilinen. Benzinli ve otomatik biraz içecek yakıtı İstanbul'da, bunu da hesaba katmak lazım. Abi Yakıt dert değil. Polo da alternatifler arasında. Yorum bağlantısı
Süleyman Can 16 saat önce Paylaş 16 saat önce 1.6 vti olanlara bakın. 1.2 puretech işine bence hiç girmeyin. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Dagdeviren 16 saat önce Yazar Paylaş 16 saat önce Süleyman Can yazdı: 1.2 puretech işine bence hiç girmeyin. Neden Peki? Yorum bağlantısı
Süleyman Can 15 saat önce Paylaş 15 saat önce Mehmet Dagdeviren yazdı: Neden Peki? Yukarıda da değinilmiş. Yağın içinde çalışan triger... Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 15 saat önce Paylaş 15 saat önce Süleyman Can yazdı: Yukarıda da değinilmiş. Yağın içinde çalışan triger... Bakım geçmişi varsa kontrol edilir. Doğru yağ, doğru zamanda periyodik değişmişse, trigerden korkmaya gerek yoktur. Triger de 50-70 binde bir değişir artık Yorum bağlantısı
Süleyman Can 13 saat önce Paylaş 13 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: Bakım geçmişi varsa kontrol edilir. Doğru yağ, doğru zamanda periyodik değişmişse, trigerden korkmaya gerek yoktur. Triger de 50-70 binde bir değişir artık Her motor kendi içinde risk barındırır. Yağlı trigerde bu ihtimal daha fazla. Sonradan zincire dönmeler de bu yüzden. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Süleyman Can yazdı: Her motor kendi içinde risk barındırır. Yağlı trigerde bu ihtimal daha fazla. Sonradan zincire dönmeler de bu yüzden. esasen bu motorda kayıştan kaynaklı arızaların sebebi yanlış bakımdan kaynaklanıyor. O yüzden en başından beri doğru bakım yapılan bu motor sorun çıkarmıyor. Zincire geçme sebebi insanların bakımı bile becerememesi veya önemsememesi Yorum bağlantısı
Burak Kuşçu 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: esasen bu motorda kayıştan kaynaklı arızaların sebebi yanlış bakımdan kaynaklanıyor. O yüzden en başından beri doğru bakım yapılan bu motor sorun çıkarmıyor. Zincire geçme sebebi insanların bakımı bile becerememesi veya önemsememesi Gidiş yolunuz bence kesinlikle doğru ama ben bu motorun tasarımında mühendislik hatası olduğunu düşünüyorum. Özellikle makina sektöründe yağ içinde çalışan kayışlara rastlamak çokça mümkün yapısı buna uygun kayışlar seçiliyor. Bu motorda da benzer özellikle bir triger kayışı seçildiğini düşünüyorum. Doğru zamanda parça değişiminde sorun olmaktan ortadan kalkıyor olması gerek. Ama temel sorun genellikle kayış kopmasından ziyade kayış üzerinden kopan partiküllerin yağ pompasının filtresini tıkaması ve buna paralel olarak motorda yağlama kaynaklı problemlerin ortaya çıkması. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Burak Kuşçu yazdı: Gidiş yolunuz bence kesinlikle doğru ama ben bu motorun tasarımında mühendislik hatası olduğunu düşünüyorum. Özellikle makina sektöründe yağ içinde çalışan kayışlara rastlamak çokça mümkün yapısı buna uygun kayışlar seçiliyor. Bu motorda da benzer özellikle bir triger kayışı seçildiğini düşünüyorum. Doğru zamanda parça değişiminde sorun olmaktan ortadan kalkıyor olması gerek. Ama temel sorun genellikle kayış kopmasından ziyade kayış üzerinden kopan partiküllerin yağ pompasının filtresini tıkaması ve buna paralel olarak motorda yağlama kaynaklı problemlerin ortaya çıkması. O zaman size 1.8 toyota hibrit önerelim. Atmosferik, 16 yıllık, sorunsuz, 98 beygir atkinson çevrimiyle çalışan motorun birçok kişiden daha uzun ömrü vardır hem şanzımanı yok. Yani vitesle alakalı kafanıza takılacak sorun yok. Elektrikli gibidir. Hem de tğm fındık motorlardan az yakar. Hem de süspansiyonu yumuşak, arkalar bağımsız, daha iyi yol tutuş sağlayan şasesi vardır Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 4 saat önce Paylaş 4 saat önce 2020-2022 arası kia rio tavsiye edebilirim kız kardeşim kullanıyor. sıfırdan beri bizde araç gerçekten beklenin üzerinde güzel bir gidişi var. iki kez uzun yol yaptım. uzun yolda da yakıt ekonomik. araç şu 60 bin civarında şehir içinde yakıt olarak biraz yüksek kalabilir tam otomatik şanzımandan dolayı 8 lt ortalama ile kullanılıyor mesai saatlerinde İstanbul trafiğinde kullanımdan kaynaklı. onun dışında içi gayet geniş ve ferah bir araç dıştan göründüğü kadar küçük değil. Yorum bağlantısı
Mertol Kip 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: O zaman size 1.8 toyota hibrit önerelim. Atmosferik, 16 yıllık, sorunsuz, 98 beygir atkinson çevrimiyle çalışan motorun birçok kişiden daha uzun ömrü vardır hem şanzımanı yok. Yani vitesle alakalı kafanıza takılacak sorun yok. Elektrikli gibidir. Hem de tğm fındık motorlardan az yakar. Hem de süspansiyonu yumuşak, arkalar bağımsız, daha iyi yol tutuş sağlayan şasesi vardır Şanzımanı yok ne demek? Yorum bağlantısı
Recommended Posts