Emre KRMN 16 Ekim Paylaş 16 Ekim Cümleten selamın aleyküm abilerim, kardeşlerim; Allah nasip ederse yakın zamanda opel astra G 1.6 HB almak istiyorum. Bir kaç arkadaşımda 1.4 hb var ve çok beğendiğim bir araç. İlanlara bakarken Yol Bilgisayarı yazıyor ama kendi arkadaşlarıma sorduğumda bizde yok diyorlar, 1.6'larda varmış sanırım. Bu yol bilgisayarı nasıl çalışıyor? Yol bilgisayarı ne işe yarıyor, neleri gösteriyor yani? Bir düğmesi falan var mı? Bir de bu aracı alırken nelerine veya nerelerine dikkatlice bakmam gerekiyor, bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. 1. Araç 1.6 Comfort 2001 model Gümüş Gri; 320.000 km, 40bin km önce sıfır motor yaptırılmış = 310.000 TL 2. Araç 1.6 GLS 2000 model Gri; 275.000 km = 375.000 TL 3. Araç 1.6 CD 1999 model Lacivert; 250.000km = 320.000 TL Sizce hangisi? Teşekkürler, iyi forumlar. Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 16 Ekim Paylaş 16 Ekim Astra G alırken son bakacağım şey yol bilgisayarı olurdu. 2 yıl 2001 elegance otomatik kullandım, 16 ve 32 pinli diye 2 model yol bilgisayarı var. CD paketlerde 32 çok özellikli olan var, ilk çalıştırmada frene basınca ampul sağlamlığını kontrol ediyor, anlık-uzun yakıt tüketimini, şarkı bilgilerini gösteriyor vs. ama yeni araçlar gibi detay beklememek gerek. Hepsinin aynı temizlikte olduğunu düşünürsek motoru yapılmışı alırdım. Diğerleri muhtemelen yağ yakıyor, eksiltiyordur. 4 Yorum bağlantısı
Emre KRMN 16 Ekim Yazar Paylaş 16 Ekim (düzenlendi) Köksal Yılmaz yazdı: Astra G alırken son bakacağım şey yol bilgisayarı olurdu. 2 yıl 2001 elegance otomatik kullandım, 16 ve 32 pinli diye 2 model yol bilgisayarı var. CD paketlerde 32 çok özellikli olan var, ilk çalıştırmada frene basınca ampul sağlamlığını kontrol ediyor, anlık-uzun yakıt tüketimini, şarkı bilgilerini gösteriyor vs. ama yeni araçlar gibi detay beklememek gerek. Hepsinin aynı temizlikte olduğunu düşünürsek motoru yapılmışı alırdım. Diğerleri muhtemelen yağ yakıyor, eksiltiyordur. Merhaba hocam, İlk olarak tabi bende yol bilgisayarına bakmıyorum ancak dikkatimi o çekti nedense, bir kaç arabada da yok. Benimde aklımdan motoru yeni yapılan geçiyor açıkçası ve satıcı "motorun garantisi devam ediyor" diyor. Herhangi bir sorunda gelebilirsin diyor ancak tabi ekspere sokacağım aracı. Bir de bu motoru yapılan araç; memur aracıymış; öyle diyorlar. Bu araçlara bakarken en dikkat etmem gereken yerler, şeyler nelerdir hocam? 16 Ekim tarihinde Emre KRMN tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Emre KRMN 16 Ekim Yazar Paylaş 16 Ekim Bu araçlara bakarken en dikkat etmem gereken yerler, şeyler nelerdir? Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 16 Ekim Paylaş 16 Ekim Tamer Topaç yazdı: Forumda bir tane satılık var. @Ayhan Asil Tamer kardeşim benim Opel H kasa 1 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 16 Ekim Paylaş 16 Ekim (düzenlendi) Ayhan Asil yazdı: Tamer kardeşim benim Opel H kasa Gündemde tutalım o halde. 16 Ekim tarihinde Tamer Topaç tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 16 Ekim Paylaş 16 Ekim Tamer Topaç yazdı: Gündemde tutalım o halde. Bitanesin adamsın. 1 1 Yorum bağlantısı
Murat Sahın 16 Ekim Paylaş 16 Ekim Gri kapak ekotek motor için konuşacak olursak, motor lpgye uyumlu. Düzgün afr ayarı ile arıza ışığı yakmıyor. Bazı motor kodlarında ecu motor üzerine monte, titreşimden ve motorun sıcak soğuk etkisinden zamanla arıza açabiliyor ama elektronikçiler hemen tamir ediyor, masraflı değil. İç kısımda kapılardan göğüse kadar her yer yumuşak malzeme, kaliteli hissettiriyor, koltukları rahat. Ben 2 yıl civarı bindim, bütün akdenizi ve egeyi gezdim, ecu hariç tamire girmedim. Bu model opeller bir miktar yağ eksiltir, çok performanslı kullanılırsa bu miktar çoğalır. Biraz da hararete meyillidir gri kapak ekotek ama antifiriz ile binilmiş, devirdaim falan düzgün çalışıyor ve aldığınızda bir sorunu yoksa sorun yaşatmaz pek. Virajı hissettirdiğinden iyidir. Performansı 1.6 atmosferik için iyidir. İçi biraz dar. Alt takımda adını hatırlamadığım bir yer gıcırdar, belirli periyotlar ile wd40 sıkılırsa sorun olmaz. Belirttiğiniz fiyatlara motor mekanik anlamında temiz bir örneği alınırsa mutsuz etmez. 2 Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın 16 Ekim Paylaş 16 Ekim Hocam ailemde bu araca 7 sene kadar bindik. Aracın trigier kayışı çok özenle deiştirimlei sente tutmama olayını çok duymuştum. Yakıt biraz fazlaydı diğer 1.6 lara göre. Yolda gidişi güven verişi o safkan son Opellerden olduğunu hissettiriyordu. Bir de özellikle 1.4 lerde krank sensörü ve mili sorununu o zamanlar çok duyuyorduk bilginize.. 2 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 16 Ekim Paylaş 16 Ekim Yıllar önce Parliament mavi 2003 Elegance vardı amcamda. Hakikaten ne arabaydı. Bende çok aradım o donanımda denk gelmeyince Bora almıştım. 1 Yorum bağlantısı
Emre KRMN 17 Ekim Yazar Paylaş 17 Ekim Yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar, hafta sonu 1.4 opeli olan arkadaşımla birlikte bir kaç araca bakmaya gideceğiz hayırlısıyla. Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf 17 Ekim Paylaş 17 Ekim Mütevazi bir yol bilgisayarı var. Erken 2000'ler Opel'den bahsediyorsak kesinlikle motor yaptırılmış olan. Ben makyajı biraz bozuk ancak motoru yeni yaptırılmış olan bir Vectra C aldım, çok memnunum. Haricen G kasalar sağlamdır. O arabanın şasisini BTC-C'de koşturmak için yarattılar. Sonra o şasi ile Astra G 5 sene koştu. Çok da başarılıydı. Bu başarıdan sonra aynı şasinin biraz sündürülmüş halini Vectra C'lere koydular. O ebatlardan dolayı pratikte Astra kadar yol tutmuyor ancak özenilmiş arabalar bunlar. Ben 1. seçenekten devam ederdim. Alt takıma harcama yaptıran bir araba. En temizi alırken ustaya levyeletip gereken parçaları değiştirtmek. Yoksa 1 olan arıza 3 oluyor. Aks körüklerine de dikkat etin. O arabanın aks kafası ömürlük ancak körük sağlam olduğu sürece. Ara sıra altına eğilip bakmak gerek. Şanzıman eğer yumuşaksa hiç yağ değiştirmeyin, cıvıtıyor. Bir de arabayı test ederken ani hızlanma durma falan değil de arabanın gönyesine bakın daha çok. Düz yolda 130'a kadar çıkıp bir inin ancak yavaş yavaş hızlanın belli süratlerde direksiyonda ya da arabanın kasasında bir titreşim var mı bakın. Ya Aks ya da Jant yamuk olursa gıcı kediyor adamı. Yine de araba güzelse elzem şeyler değiller tabi. Murat Sahın yazdı: Gri kapak ekotek motor için konuşacak olursak, motor lpgye uyumlu. Düzgün afr ayarı ile arıza ışığı yakmıyor. Bazı motor kodlarında ecu motor üzerine monte, titreşimden ve motorun sıcak soğuk etkisinden zamanla arıza açabiliyor ama elektronikçiler hemen tamir ediyor, masraflı değil. İç kısımda kapılardan göğüse kadar her yer yumuşak malzeme, kaliteli hissettiriyor, koltukları rahat. Ben 2 yıl civarı bindim, bütün akdenizi ve egeyi gezdim, ecu hariç tamire girmedim. Bu model opeller bir miktar yağ eksiltir, çok performanslı kullanılırsa bu miktar çoğalır. Biraz da hararete meyillidir gri kapak ekotek ama antifiriz ile binilmiş, devirdaim falan düzgün çalışıyor ve aldığınızda bir sorunu yoksa sorun yaşatmaz pek. Virajı hissettirdiğinden iyidir. Performansı 1.6 atmosferik için iyidir. İçi biraz dar. Alt takımda adını hatırlamadığım bir yer gıcırdar, belirli periyotlar ile wd40 sıkılırsa sorun olmaz. Belirttiğiniz fiyatlara motor mekanik anlamında temiz bir örneği alınırsa mutsuz etmez. Kaşe imza. 1 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 17 Ekim Paylaş 17 Ekim Daha önce başka aracın olduysa fren pedalı sert gelir, normaldir. Hidrolik değişince bi tık yumuşar ama karakteri serttir yine de. Direksiyon pompası ötüyor mu diye bakılabilir. Ben yağını değiştirince ses kalmamıştı. 1 Yorum bağlantısı
Emre KRMN 18 Ekim Yazar Paylaş 18 Ekim Çağrı Alaf yazdı: Mütevazi bir yol bilgisayarı var. Erken 2000'ler Opel'den bahsediyorsak kesinlikle motor yaptırılmış olan. Ben makyajı biraz bozuk ancak motoru yeni yaptırılmış olan bir Vectra C aldım, çok memnunum. Haricen G kasalar sağlamdır. O arabanın şasisini BTC-C'de koşturmak için yarattılar. Sonra o şasi ile Astra G 5 sene koştu. Çok da başarılıydı. Bu başarıdan sonra aynı şasinin biraz sündürülmüş halini Vectra C'lere koydular. O ebatlardan dolayı pratikte Astra kadar yol tutmuyor ancak özenilmiş arabalar bunlar. Ben 1. seçenekten devam ederdim. Alt takıma harcama yaptıran bir araba. En temizi alırken ustaya levyeletip gereken parçaları değiştirtmek. Yoksa 1 olan arıza 3 oluyor. Aks körüklerine de dikkat etin. O arabanın aks kafası ömürlük ancak körük sağlam olduğu sürece. Ara sıra altına eğilip bakmak gerek. Şanzıman eğer yumuşaksa hiç yağ değiştirmeyin, cıvıtıyor. Bir de arabayı test ederken ani hızlanma durma falan değil de arabanın gönyesine bakın daha çok. Düz yolda 130'a kadar çıkıp bir inin ancak yavaş yavaş hızlanın belli süratlerde direksiyonda ya da arabanın kasasında bir titreşim var mı bakın. Ya Aks ya da Jant yamuk olursa gıcı kediyor adamı. Yine de araba güzelse elzem şeyler değiller tabi. Kaşe imza. Güzel yorumunuz için teşekkürler hocam. Köksal Yılmaz yazdı: Daha önce başka aracın olduysa fren pedalı sert gelir, normaldir. Hidrolik değişince bi tık yumuşar ama karakteri serttir yine de. Direksiyon pompası ötüyor mu diye bakılabilir. Ben yağını değiştirince ses kalmamıştı. 3. aracımı satılığa çıkarttım hocam, sırayla şöyleydi; Şahin, Doğan S, Doğan SLX (son arabam). Arkadaşların 1.4 Astralarını kullanırken frenin sert olduğunu görüyordum, evet. Allah inşallah nasip eder de beğendiğim ve sevdiğim, sorunsuz bir Opel Astra aracım olur Yorum bağlantısı
Cem Işık 18 Ekim Paylaş 18 Ekim Direksiyondaki korna tuşları kroniktir, zamanla deforme olur, geri kalan kısmı arkadaşlar yazmış zaten.. Hayırlısı olsun. 1 Yorum bağlantısı
Emre KRMN 18 Ekim Yazar Paylaş 18 Ekim Cem Işık yazdı: Direksiyondaki korna tuşları kroniktir, zamanla deforme olur, geri kalan kısmı arkadaşlar yazmış zaten.. Hayırlısı olsun. Motoru yapılmış olanın korna tuşları deforme olmuş hocam ama diğerleri sapasağlam duruyor, onlardan dolayı da şüpheli yaklaşıyorum açıkçası. Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 18 Ekim Paylaş 18 Ekim (düzenlendi) Kapağı değişmiştir diğerleri, o km lerde orjinal kalması pek mümkün değildir. Her yerde satılan bir parçadır. Opel Astra G Direksiyon Airbag Kapağı + Direksiyon Arması Fiyatı, Yorumları - Trendyol 18 Ekim tarihinde Köksal Yılmaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Oğuzhan Altan 26 Ekim Paylaş 26 Ekim Motor yağını değiştirmek için 10.000 km beklemeyin 7.000 de değiştirin antifrizsiz kesinlikle binmeyin oksijen sensörü arızası verebilir her araçta olduğu gibi satılıyor zor değil. Alt takım kolay kolay bozulmaz yinede körükler z rotları baktırın bunlar ucuz bakımlar. Yaşıtlarına göre çok konforlu ve güvenli araç tabiki model ve paketlere görede donanım özellikleri fark eder. Yorum bağlantısı
Recommended Posts