İçeriğe Yönlendir

Ford Scorpio


Özgür Dalda

Recommended Posts

Çağlar Bayur
Özgür Dalda yazdı:

beyninden tetik alan KLİMA nasıl aktif olur?

orjin beyin zaten araç üstünde kalmaya devam ediyor. ayrıca klima tetiği beyinden değil gem (yeni ismi) modülünden alıyor olmalı scorpio da, merkezi zamanlayıcı modülü denirdi o üretim yılında, mesela iç  ışıkları da geç söndüren parça.

Yorum bağlantısı
Murat Öngür

vay be 99 yılında Ford yetkili servisinde staj yaparken bunların sıfırlarını park ediyorduk imrenerek bakardık teknoloji harikası diye :)  Ne arabaydı o zamanlar bunlar tank tank .

 

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Özgür Dalda
(düzenlendi)

Araç şuan calısıyor rölanti motorunun ecuya giriş yerinde sase yapıyormuş rolantı motorunu iptal ettim şuan araç calısıyor

 

sorunum şu araç bazen balata spreyi ile çalıştırmak zorunda kalıyorum, egzozdan kara duman yapıyor, eksoz aşırı ısınıyor, ayrıca araca yavaş yavaş gaz verince 6000 devire kadar çıksada ani gazlamada boğulup stop ediyor, araçta sente doğru yerde, bujiler yeni, egzozu tıkalı olabilir diye araç altından susturucudan söküldü bir degişiklik olmadı,araca benzin ve hava karısımını dengeliyemiyor gibi tavsiye ve önerisi olan?  Özellikle Çağlar BAYUR abi senin fikrin :)

tarihinde Özgür Dalda tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Egzozun aşırı ısınması, katalitik olabilir mi acaba?

Ateşleme ile de alakalı sorun olduğu aşikar bu arada. 

Yorum bağlantısı
Özgür Dalda
Sani Gerşon yazdı:

Egzozun aşırı ısınması, katalitik olabilir mi acaba?

Ateşleme ile de alakalı sorun olduğu aşikar bu arada. 

Buji bobin sağlam başka ne olabilir

Yorum bağlantısı
Özgür Dalda
Çağlar Bayur yazdı:

scorpio bu, siz mehmet e gidin.

Tamam abi görüştüm istanbul dışındaymış dönünce bize uğrayacak

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Özgür Dalda

Scorpio aracıma harici beyin yaptırdım şükür şuan memnunum, bir sorum olacak gösterge panelinde devir saati hariç hepsi faaliyette, devir saati için harici beyinci 1 çıkış kablosu çıkarmış, bu kabloyu devir saati arkasında devir göstergesine bağlatacaksın dedi ancak hangi kilometre tamircisine sorsam biz anlamayız diyorlar bu kadar zormu veya önerisi olan varmı? 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

devir saatleri sektörün gizli yarasıdır, orjinal saati çalıştırmanız biraz zor olacaktır, harici saat takmayı düşünün derim.

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
Çağlar Bayur yazdı:

devir saatleri sektörün gizli yarasıdır, orjinal saati çalıştırmanız biraz zor olacaktır, harici saat takmayı düşünün derim.

Devir sinyali normalde nereden alıyor?

 

Saate değilde sinyalin ilk kaynağına yapsa bağlantıyı 

Eski tesisat komple iptal mi ki

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mustafa Tüfekçi yazdı:

Devir sinyali normalde nereden alıyor?

 

Saate değilde sinyalin ilk kaynağına yapsa bağlantıyı 

Eski tesisat komple iptal mi ki

stok halde bobinden çıkan ayaktadır beyne giren sinyal, ama şimdi yeni beyinde saate çıkış sinyali var elde. saate çıkışı eski beyne girişe bağlayamaz

Yorum bağlantısı
Özgür Dalda
Mustafa Tüfekçi yazdı:

Devir sinyali normalde nereden alıyor?

 

Saate değilde sinyalin ilk kaynağına yapsa bağlantıyı 

Eski tesisat komple iptal mi ki

Eski tesisat iptal şuan, kendi motor beyni tamemen sökülü durumda

Çağlar Bayur yazdı:

devir saatleri sektörün gizli yarasıdır, orjinal saati çalıştırmanız biraz zor olacaktır, harici saat takmayı düşünün derim.

Abi orjinal devir saatini çalıştırmak istiyorum bir tavsiyen olabilirmi? 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Özgür Dalda yazdı:

orjinal devir saatini çalıştırmak istiyorum bir tavsiyen olabilirmi

bazı istekler basit gözükür lakin çok uğraştırır, bu benim arabam olsa harici devir saati bağlar bırakırdım. basit iyidir.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...