Özgür Dalda 9 Ekim Paylaş 9 Ekim (düzenlendi) Arkadaşlar merhaba Ford scorpio 2.0 16v benzinli (LPG yok) aracımın anı gaz vermelerde araç yetiştiremiyor gibi boğuluyor, ancak yavaş yavaş gaz verince 7000 devire kadar yükseliyor. Yokus cıkarken gaz yemiyor ve çıkamıyorum, bazen al ver yapıyor sürüş halinde, Bujileri yeni aldım, bobinlerin görüntüsü yeni benzin pompası üniversal marka 4bar alıp taktım, nedenini bilen yardımcı olacabilecek bir abimiz mevcut mu? Aracın gecmişini bilmiyorum, 1 senedir yatan arac 9 Ekim tarihinde Özgür Dalda tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya Perşembe 06:14 Paylaş Perşembe 06:14 Çağlar Bayur yazdı: hangi model yılı? Abi bu 94 den 98 kadar aynı kasa. Ufak tefek dokunmalar oldu ama elektrik tesisatı ile diğer başka yerler kanımca aynı. Ayrıca E segmentinin en iyi araçlarındandı. Bu araç hayatımda gördüğüm en komplike bir araç. Saç baş yoldurur bunun arızası. Bir ara niyetlendim benzin döküp yakacaktım. Arkadaşım elimden aldı. Ayrıca şu ana kadar sürdüğüm en iyi araç. Muhteşem bir yol tutuşu var. Esp falan böyle elektronik şeylere hiç ihtiyacı yok. Dönemeyeceği viraj yok. Bu aracı 5 seneden fazla kullandım bir kere abs ye düşmüşümdür. Temiz ellenmemiş bulsam gözümü karartır bir tane daha alırım. Bendekinin turbosuz 147 beygiri vardı. Birde bunun coswort motorları vardı ama onlar bana nasip olmadı. Başlığı görünce birden maziye daldım. Sevgili @Özgür Dalda sana özelden bir numara atacağım. Burdur da sevdiğim bir abimin numarası. Onda bu arabadan var. Telefonunu fordclub Fatih den aldım dersen yardımcı olur İnşallah. Bu arabadan anlayan elektrikçisi var. Yukarıda yazdığım gibi çok komplike bir araç. Bu araçtan anlayan adam çok az. Eski fordcular da kalmadı. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Perşembe 07:08 Paylaş Perşembe 07:08 Fatih Sarıkaya yazdı: Bu araç hayatımda gördüğüm en komplike bir araç. temel sorunu şu: enjeksiyona geçişteki ilk nesil, tüm markalarda var olan aynı sorun: herşeyi yarı elektronik ve hala yarı mekanik parçalardan oluşuyor, her motorundan hatta sıfır 2.3 bile sürdüm, acaip keyifli, çalışabildiği sürece tabii Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya Perşembe 07:16 Paylaş Perşembe 07:16 Çağlar Bayur yazdı: temel sorunu şu: enjeksiyona geçişteki ilk nesil, tüm markalarda var olan aynı sorun: herşeyi yarı elektronik ve hala yarı mekanik parçalardan oluşuyor, her motorundan hatta sıfır 2.3 bile sürdüm, acaip keyifli, çalışabildiği sürece tabii Çok şanslı bir adammışsın. Bize hurdaları düştü Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Perşembe 07:21 Paylaş Perşembe 07:21 Fatih Sarıkaya yazdı: Çok şanslı bir adammışsın. Bize hurdaları düştü sıfırı da servisten çıkmazdı en son garantiden sıfır tesisat değiştiğimiz (3 ay uğraştık) scorpio molotov iile yakılmıştı, sahibi sevindi.... 1 4 Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya Perşembe 07:26 Paylaş Perşembe 07:26 Çağlar Bayur yazdı: sıfırı da servisten çıkmazdı en son garantiden sıfır tesisat değiştiğimiz (3 ay uğraştık) scorpio molotov iile yakılmıştı, sahibi sevindi.... mk1 de böyle sorunlar var mıydı ? Yoksa dediğin gibi enjeksiyona geçişlerde mi oldu sadece.? Mk1 de immo da yoktu değil mi? Yorum bağlantısı
İlkay Başaran Perşembe 07:28 Paylaş Perşembe 07:28 90 modelleri güzeldi. 2.0 çift egzantrik arkadan itiş. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Perşembe 07:40 Paylaş Perşembe 07:40 Fatih Sarıkaya yazdı: mk1 de böyle sorunlar var mıydı ? Yoksa dediğin gibi enjeksiyona geçişlerde mi oldu sadece.? Mk1 de immo da yoktu değil mi? karbüratörlü ler granada, ile bitti sonra scorpio oldu İlkay Başaran yazdı: 90 modelleri güzeldi. 2.0 çift egzantrik arkadan itiş. bmw ler baş tacı zamanları 2 Yorum bağlantısı
Ümit Türk Perşembe 10:55 Paylaş Perşembe 10:55 Babamın patronunda vardı. Çok güzeldi .Scorpio hastası. Bir keresinde gaz pedalı koptu mu düştümü neyse işte çok şaşırmıştım. Tokattan dönerken yolda kalmışlardı niye gaza basamıyorlardı Yorum bağlantısı
Özgür Dalda Perşembe 13:27 Yazar Paylaş Perşembe 13:27 Çağlar Bayur yazdı: hangi model yılı? 1995 model Fatih Sarıkaya yazdı: Abi bu 94 den 98 kadar aynı kasa. Ufak tefek dokunmalar oldu ama elektrik tesisatı ile diğer başka yerler kanımca aynı. Ayrıca E segmentinin en iyi araçlarındandı. Bu araç hayatımda gördüğüm en komplike bir araç. Saç baş yoldurur bunun arızası. Bir ara niyetlendim benzin döküp yakacaktım. Arkadaşım elimden aldı. Ayrıca şu ana kadar sürdüğüm en iyi araç. Muhteşem bir yol tutuşu var. Esp falan böyle elektronik şeylere hiç ihtiyacı yok. Dönemeyeceği viraj yok. Bu aracı 5 seneden fazla kullandım bir kere abs ye düşmüşümdür. Temiz ellenmemiş bulsam gözümü karartır bir tane daha alırım. Bendekinin turbosuz 147 beygiri vardı. Birde bunun coswort motorları vardı ama onlar bana nasip olmadı. Başlığı görünce birden maziye daldım. Sevgili @Özgür Dalda sana özelden bir numara atacağım. Burdur da sevdiğim bir abimin numarası. Onda bu arabadan var. Telefonunu fordclub Fatih den aldım dersen yardımcı olur İnşallah. Bu arabadan anlayan elektrikçisi var. Yukarıda yazdığım gibi çok komplike bir araç. Bu araçtan anlayan adam çok az. Eski fordcular da kalmadı. Tşk ederim Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Perşembe 14:22 Paylaş Perşembe 14:22 Özgür Dalda yazdı: 1995 model Tşk ederim bu kasa yani? Yorum bağlantısı
Özgür Dalda Perşembe 21:51 Yazar Paylaş Perşembe 21:51 Çağlar Bayur yazdı: bu kasa yani? Evet abi bendeki station wagon 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Cuma 07:54 Paylaş Cuma 07:54 mehmet vardı hala faal mi bilmiyorum bir araştırayım yazarım bilgisini , sadece scorpio çalışıyordu eski başteknisyendi bayide Yorum bağlantısı
Özgür Dalda Cumartesi 21:19 Yazar Paylaş Cumartesi 21:19 Çağlar Bayur yazdı: mehmet vardı hala faal mi bilmiyorum bir araştırayım yazarım bilgisini , sadece scorpio çalışıyordu eski başteknisyendi bayide Maslak sanayide bir mehmet ustadan bahsettiler ama aynı kişiden mi bahsediyoruz bilmiyorum abi 1 Yorum bağlantısı
Adnan Çakır Pazar 13:05 Paylaş Pazar 13:05 Çok uzun zaman oldu Scorpion görmeyeli şöyle detaylı bir kaç foto olsada baksak Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf Pazar 13:09 Paylaş Pazar 13:09 Fatih Sarıkaya yazdı: Bir ara niyetlendim benzin döküp yakacaktım. Ayrıca şu ana kadar sürdüğüm en iyi araç. Şu iki cümle hep paket olarak birlikte gelir. Çağlar Bayur yazdı: bu kasa yani? Tasarım nefismiş. Aman aman bir simetri de yok kasada ama radikal oluşu aldı beni. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Pazar 15:27 Paylaş Pazar 15:27 Özgür Dalda yazdı: Maslak sanayide bir mehmet ustadan bahsettiler ama aynı kişiden mi bahsediyoruz bilmiyorum abi doğrudur mehmet Çağrı Alaf yazdı: Tasarım nefismiş. Aman aman bir simetri de yok kasada ama radikal oluşu aldı beni. ya sev ya nefret et kasa bunu alınca yapılacak ilk iş tüm motor tesisatını çöpe atıp, enjeksiyona dışardan beyin bağlamak Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi Pazar 15:33 Paylaş Pazar 15:33 Offf ne bagaj vardır onda hee Çağlar Bayur yazdı: doğrudur mehmet ya sev ya nefret et kasa bunu alınca yapılacak ilk iş tüm motor tesisatını çöpe atıp, enjeksiyona dışardan beyin bağlamak Harici beyin poff güzel bir harita. 2.0 mi bu 2.3 mu Güzel bir LPG takican bir de büyük enjektörlü güzel olur 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök Pazar 20:36 Paylaş Pazar 20:36 Özgür Dalda yazdı: Evet abi bendeki station wagon Station wagonsa daha iyisi demek🧿 1 Yorum bağlantısı
Özgür Dalda Pazartesi 15:50 Yazar Paylaş Pazartesi 15:50 Mustafa Tüfekçi yazdı: Offf ne bagaj vardır onda hee Harici beyin poff güzel bir harita. 2.0 mi bu 2.3 mu Güzel bir LPG takican bir de büyük enjektörlü güzel olur Araç 2.0 harici beyin yapmayı düşünüyoruz harici beyin bir dezavantaj yaratırmı araçta klima vs çalışmaya devam edecekmi? Çağlar Bayur yazdı: doğrudur mehmet ya sev ya nefret et kasa bunu alınca yapılacak ilk iş tüm motor tesisatını çöpe atıp, enjeksiyona dışardan beyin bağlamak Abi şuan aracım çalışmıyor ugrasıyoruz, araçta ateşleme var, benzin pompalıyor, enjeksiyonlarda +12v mevcut ancak eksik tetik gelmiyor sebebini yada çaresini bilen varmı? Harici beyin yaparsan tüm sorunun çözülür diyorlar ancak bir tecrübem yok, klima kendi ecusundan tetik alıyor aktif olarak kalırmı? Harici beyinin dezavantajı ne olabilir? Yorum bağlantısı
Özgür Dalda Pazartesi 15:55 Yazar Paylaş Pazartesi 15:55 Adnan Çakır yazdı: Çok uzun zaman oldu Scorpion görmeyeli şöyle detaylı bir kaç foto olsada baksak İşlemler bitsin yapım aşamaları ve son hallerini paylaşıcam inş 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi Pazartesi 16:12 Paylaş Pazartesi 16:12 Haricî beyin işini şunlar çok ballandıra ballandıra yapıyor. SSworks Videolar iyi canlisini tanımam Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Pazartesi 16:33 Paylaş Pazartesi 16:33 Özgür Dalda yazdı: Abi şuan aracım çalışmıyor ugrasıyoruz, araçta ateşleme var, benzin pompalıyor, enjeksiyonlarda +12v mevcut ancak eksik tetik gelmiyor sebebini yada çaresini bilen varmı? Harici beyin yaparsan tüm sorunun çözülür diyorlar ancak bir tecrübem yok, klima kendi ecusundan tetik alıyor aktif olarak kalırmı? Harici beyinin dezavantajı ne olabilir? rutin scorpio arızası maalesef. sıfırken bile ona çözüm bulan olmadı , zaten türkyede tek bulacak ekip vardı o da bizde idi. , motor ateşleme püskürtme dışındaki her aksam çalışır, araç beyninden sadece motor tesisat ksmı yarılacak, temelde çok basit bir işlem, ford olması avantaj, zira ford krank okuyucu kullanıyor o beyinler Yorum bağlantısı
Özgür Dalda Pazartesi 20:07 Yazar Paylaş Pazartesi 20:07 (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: rutin scorpio arızası maalesef. sıfırken bile ona çözüm bulan olmadı , zaten türkyede tek bulacak ekip vardı o da bizde idi. , motor ateşleme püskürtme dışındaki her aksam çalışır, araç beyninden sadece motor tesisat ksmı yarılacak, temelde çok basit bir işlem, ford olması avantaj, zira ford krank okuyucu kullanıyor o beyinler Abi son çare olarak harici beyin yapıcam, mantıklı gelen avantajları! 1-Arac şuanki pats immo sorunları iptal olacak çalışacak 2-harici beyin daha sade bir çalışma prensibine sahip olması dolayısıyla ilerde olusabilecek arızaları tespiti ve müdahalesi kolay olacak 3-R8 bobin ve yeni tip buji ile yapılacak düzgün bir yazılım ile ortalama 15 hp ekstra performans olacagını beyan ediyorlar 4-Orjinal beyni ile şuan yapıp yürütsek bile bir çok kombine sensör sistemi ile çalıştıgı için oluşacak arızada yine tespit edemiyeceğiz, çünkü ne tamirini yapan anlayan nede obdsine bağlanacak VCM1 cihazı olan bulamadım Burada sadece kafama takılan harici beyinli araçta normalde kendi beyninden tetik alan KLİMA nasıl aktif olur? Yada olabilirmi? Öneri ve tavsiyeleriniz benim için çok kıymetli, saygılarımla Pazartesi 20:09 tarihinde Özgür Dalda tarafından düzenlendi Ekleme 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts