Suleyman Kader 5 Ekim Paylaş 5 Ekim Şükrü Bey, 15 dakika süre trafikteyken motorun ısınması için uzun bir süre.Su seviyeniz normalse (yani araç su eksiltmiyorsa) uzun sürmemesi gerekir.Sorun termostatta olabilir.Termostatınız geç açılıyor olabilir, değiştirince düzelir.Serviste aracınızla aynı marka araç sahipleriyle tanışın, onları da dinleyin.Bize göre anormal olan bu araç için olağan bir hadisedir belki. Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 5 Ekim Paylaş 5 Ekim Fatih Sarıkaya yazdı: Bu göstergeye sahip olmayan araçlar var. Opel astra h. Yıllarca kullandım.. adamlar gerek duymamış İbre veya gösterge koymaya 😀 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 6 Ekim Paylaş 6 Ekim Suleyman Kader yazdı: Şükrü Bey, 15 dakika süre trafikteyken motorun ısınması için uzun bir süre.Su seviyeniz normalse (yani araç su eksiltmiyorsa) uzun sürmemesi gerekir.Sorun termostatta olabilir.Termostatınız geç açılıyor olabilir, değiştirince düzelir.Serviste aracınızla aynı marka araç sahipleriyle tanışın, onları da dinleyin.Bize göre anormal olan bu araç için olağan bir hadisedir belki. Tam tersi termostat sökük olabilir. Kışın soğukta rampa aşağı motor soğuyorsa açık olabilir Yorum bağlantısı
Cem Işık 6 Ekim Paylaş 6 Ekim Hava sıcakken 2-3dk’da 90 a gelir sabitlenir, soğuk havada 10 dk’yı bulabilir, gayet normaldir. 90 dereceyi geçmesi sorundur, motor suyu biter vs ise 90 dereceyi geçebilir ki buna dikkat etmeniz önemli. Yorum bağlantısı
Mehmet Dagdeviren 8 Ekim Paylaş 8 Ekim Fatih Sarıkaya yazdı: Bence araçlardaki o gösterge tamamen gereksiz. Onun yerine başka bir şeyler konabilir oraya. O gösterge kırmızıya geldiyse zaten iş işten geçmiş oluyor. Kırmızıya geldiğinde hemen müdahale edeyim deseniz bile zor. Sabahları ilk çalıştırmada bakıyorum oraya. Bir çentik yükselince hareket ediyorum. Haricinde hiç işim olmadı. İnsanı tedirgin eden bir yer orası. Abi emin ol olmaması daha kötü bende ford ka vardı,hararet göstergesi yoktu.Hararetin yükseldiğini araç hararet yapınca anlıyodum.O zamanda iş işten geçmiş oluyordu. 1 Yorum bağlantısı
Suleyman Kader 8 Ekim Paylaş 8 Ekim "Tam tersi termostat sökük olabilir. Kışın soğukta rampa aşağı motor soğuyorsa açık olabilir." Termostatın sökülmüş olduğunu sanmam.Aklı başında hiçbir usta bunu yapmaz.Bunun yerine örneğin 85 C'de açılan termostat yerine 95C'de açılan termostat takılmış olabilir. Yorum bağlantısı
Recommended Posts