Yahya Melih Ayaksız 24 Eylül Paylaş 24 Eylül İyi forumlar. Sorum başlıktaki gibidir. Vernik atması olan parçayı komple boyamayı düşünüyorum. İnternette hiç bilgi bulamadım. Buraya hiç macun atmadan bütün parçayı normal 800 zımpara vurup arkasından astar boya vernik atsam boyada anormallik oluşur mu Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 24 Eylül Paylaş 24 Eylül çatlama vs yoksa ıslak zımpara ile temizlenip astar atılmalı. aslında derin çizikler filan yoksa astar olmadan da olabilir. inceleyip karar vermeli. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 24 Eylül Paylaş 24 Eylül @Çağlar Bayur en doğrusunu söyler. Mantık der ki, tüm yüzey zımparalanır. Astarlanır. Farka bakılır, macun gerekirse çekilir, tekrar zımparalanır. Sonra astarlanır tekrar macunlanır. Fark yoksa son astar sonrası boya atılır. Yanlışım var ise, beraber bilgilenelim. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Eylül Paylaş 24 Eylül Yahya Melih Ayaksız yazdı: hiç macun atmadan macun yüzeyi düzleştirmek için kullanılır, tercih sizin, zaten sprey ile yapılacak ise macun gereksiz uğraşı olur, 1 Yorum bağlantısı
Müşteba Güneş 24 Eylül Paylaş 24 Eylül Yahya Melih Ayaksız yazdı: İyi forumlar. Sorum başlıktaki gibidir. Vernik atması olan parçayı komple boyamayı düşünüyorum. İnternette hiç bilgi bulamadım. Buraya hiç macun atmadan bütün parçayı normal 800 zımpara vurup arkasından astar boya vernik atsam boyada anormallik oluşur mu Kesinlikle uygun bişeyle dolgu yapmalısınız, aksi takdirde kötü bir görünüm oluşuyor. Düşündüğünüz gibi yaptım iz kaldı. Tekrar zımpara yapıp o kısma astar ve lokal boya atıp vernikleyeceğim. Takdir sizindir. 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 24 Eylül Paylaş 24 Eylül Güneş yanığından muzdarip arabaların verniğini kaldırmak için bi solusyon kullanıyorlar. Onunla verniği temizledikten sonra scotchbrite ile çizip sadece vernik atın bence. 1 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 25 Eylül Paylaş 25 Eylül zımpara ve sonrasında vernik ile düzelir gibi duruyor , bol suyla birlikte zımparalayın sıfır zımpara kullanın 1 Yorum bağlantısı
Coşku Mert 25 Eylül Paylaş 25 Eylül macunluk bir iş yok o kısımda. yapman gereken verniği boyaya zarar vermeden kaldırmak. pratik yöntem olarak amonyak kullanılıyor bildiğim kadarıyla. sonrasında boya üzerine kaliteli bir seramik uygularsan güzel sonuç alabilirsin 1 Yorum bağlantısı
Yahya Melih Ayaksız 25 Eylül Yazar Paylaş 25 Eylül (düzenlendi) Müşteba Güneş yazdı: Kesinlikle uygun bişeyle dolgu yapmalısınız, aksi takdirde kötü bir görünüm oluşuyor. Düşündüğünüz gibi yaptım iz kaldı. Tekrar zımpara yapıp o kısma astar ve lokal boya atıp vernikleyeceğim. Takdir sizindir. Bozuk yere astar atıp daha sonra sulu zımpara vurup tesviye etmeyi düşünüyorum. Bu şekil hallolur heralde? Devamında da komple astar atıp boya vernik diye gidecek 25 Eylül tarihinde Yahya Melih Ayaksız tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 25 Eylül Paylaş 25 Eylül bizim arabada talihsiz bir kırmızı ışık kazasında, belki 10 sen önce arka sol üst köşeyi ezmişti bir ticari araç. orasını yetkili servis bu PDR aleti gibi olan birşeyle ile çektirip, boyamıştı. araç metalik siyah. ne olduysa o boyanan yarım parçanın boyası zaman içinde yandı. iğrenç oldu. arabanın orijinal boyası kuş psiliğine bile dayanıyor bunca senede servisin boydıgı yer rezil duruyor... bu sene bene zımpara yağtım sonra boyadım. teknik bir kaç hatadan ötürü (hava aşırı sıcaktı vs) sonuç iyi olmadı, ama sonucun iyi olmamasına neden olacak zemin problemi yaşamadım. eski boyayı astarmış gibi zımparalayıp ince zımpara ile tesviye edip önce metalik katmanı sonrada verniği attım. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Eylül Paylaş 25 Eylül Doğan Arşiray yazdı: . ne olduysa o boyanan yarım parçanın boyası zaman içinde yandı. iğrenç oldu. çabuk iş çıksın diye hızlı kuruması için ağır sertleştirici kullanılır genelde o tip tamirlerde Yorum bağlantısı
Yahya Melih Ayaksız 25 Eylül Yazar Paylaş 25 Eylül Doğan Arşiray yazdı: bizim arabada talihsiz bir kırmızı ışık kazasında, belki 10 sen önce arka sol üst köşeyi ezmişti bir ticari araç. orasını yetkili servis bu PDR aleti gibi olan birşeyle ile çektirip, boyamıştı. araç metalik siyah. ne olduysa o boyanan yarım parçanın boyası zaman içinde yandı. iğrenç oldu. arabanın orijinal boyası kuş psiliğine bile dayanıyor bunca senede servisin boydıgı yer rezil duruyor... bu sene bene zımpara yağtım sonra boyadım. teknik bir kaç hatadan ötürü (hava aşırı sıcaktı vs) sonuç iyi olmadı, ama sonucun iyi olmamasına neden olacak zemin problemi yaşamadım. eski boyayı astarmış gibi zımparalayıp ince zımpara ile tesviye edip önce metalik katmanı sonrada verniği attım. Ben ilk boya tecrübemde verniği çok akıttım. Youtube da boya akıntısı alma yöntemi yazarsanız çözümleri var. Boya ve vernik de aynı şekilde çözülüyor . Boyayı akıttığınızı tahminle bunu yazdım. 1 Yorum bağlantısı
Yahya Melih Ayaksız 5 Ekim Yazar Paylaş 5 Ekim (düzenlendi) Üç gündür konudaki kapıyı değil de bu kapıyı boyamak için uğraşıyorum. Salı tam maskeleme yaptım yağmur yağdı. Cuma günü 1 tüp boya yetersiz kaldı. Bugün de işlem komple bitti. Vernik dökülmesi olan yerde deneme yaptım. 400+1000 zımpara vurdum ama vernik kat çizgisi büyük oranda gitmedi. Belki çok çabalasam kot farkı giderdi... Resimden anlaşılıyor. Şoför kapısı komple boyandı bakarken pü pü pü tükürün Konu başlığındaki kapıya da geri dönersek, istanbul için kapıda boya yapma mevsimi bitmiş. Ya rüzgar çok ya yağmur yağıyor. Hazır olmayan vernik 24 saatten önce yağış alırsa kalıcı su lekesi yapıyor 5 Ekim tarihinde Yahya Melih Ayaksız tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts